ja ik heb t gezienquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier in de kamer zijn ze voor Huib. Ik vind hem wel wat van Boris weg hebben.
Harm wordt de Anti-Idol van 2006...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Who the fuck is Harm?
Even een lieske opmerking
Idols is leuk, maar zolang BB erop is moet Idols even wachten.quote:
Plaatje?!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm wordt de Anti-Idol van 2006...![]()
Hij ziet er niet uit, maar is zo ontzettend cool... Bovendien kan hij écht zingen...
(als hij z'n tekst tenminste niet vergeet)
En o ja, hij zuipt port alsof het Ranja is en neemt het daarom mee in een roosviesé fles
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm wordt de Anti-Idol van 2006...![]()
Hij ziet er niet uit, maar is zo ontzettend cool... Bovendien kan hij écht zingen...
(als hij z'n tekst tenminste niet vergeet)
En o ja, hij zuipt port alsof het Ranja is en neemt het daarom mee in een roosviesé fles
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef Wup het volgende:
dit was het nieuws is veel leuker
ech wel, alleen BB is meerquote:
Je kan hier onmogelijk nóg offtopicer dan het al was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
ff offtopic...ik wil scan nog ffies bedanken voor zijn jiskefet versie van "peter"...ik heb hem nu weer op repeat in mijn mediaplayertje staan....kun je de hele avond naar luisteren
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
ff offtopic...ik wil scan nog ffies bedanken voor zijn jiskefet versie van "peter"...ik heb hem nu weer op repeat in mijn mediaplayertje staan....kun je de hele avond naar luisteren
Duidelijk een Boris wannabee. Tip, neem een ander kapselquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:45 schreef MrObjective het volgende:
off-topic:
Is die linker Harm?
[afbeelding]
quote:
JAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:45 schreef MrObjective het volgende:
off-topic:
Is die linker Harm?
[afbeelding]
ik zie net dat sjankwal en dido knuffelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef melke het volgende:
Haha Ingrid en Chantal knuffelen. Rob staat erbij en Ingrid "jij niet Rob, opzouten"
Rob ging Ingrid toch versieren?
Rob is een viespeukquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef melke het volgende:
Haha Ingrid en Chantal knuffelen. Rob staat erbij en Ingrid "jij niet Rob, opzouten"
Rob ging Ingrid toch versieren?
Ik kon het kaarten op stream 1 niet meer aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geluid maar op stream1 gezet werd er niet goed van
idem.. WTF?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido vertelde net aan Nathalie dat ze in de dbk is geweest en dat ze daar vinden dat Nathalie er goed mee omgaat en dat ze gewoon weer wat meer moet lachen en dat ze dat dan ook op tv gaan laten zien.
WTF
Ben er ook naar toe geweest. Helemaal geweldig vond ik het!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef stil het volgende:
Ik heb net kaatjes voor de Lion King geboekt1ste rang
Dido had te horen gekregen dat Nathalie nu genoeg was gestraft en dat de kijkers haar liever zien lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido vertelde net aan Nathalie dat ze in de dbk is geweest en dat ze daar vinden dat Nathalie er goed mee omgaat en dat ze gewoon weer wat meer moet lachen en dat ze dat dan ook op tv gaan laten zien.
WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |