Ik heb nergens Van Gaal verdedigd om z'n beleid. Ik zei alleen dat je iemand (in dit geval stom toevallig Van Gaal) niet om z'n lange termijn plannen mag aanvallen, omdat hij zo kort zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef gras het volgende:
[..]
Ga toch heen met dat gezever. Het beleidsplan vormt nog steeds de leidraad. Niks geen andere visie. Onder die nieuwe verlosser, tevens huichelaar buitencatergorie, is geen klap veranderd. Die kerel voert het beleid van Louis uit, waarmee hij in de al bekende valkuilen valt. Hand op de knip, eigen jeugd eerst, etcetera, vast tactisch concept, etcetera. Het resultaat is te vinden op de ranglijst, ondanks alle mooie praatjes.
twente.net ofzoquote:Vermoedelijke opstelling
Ajax:
Stekelenburg, Vermaelen, Grygera, De Jong, Sneijder, Galasek, Maduro, Emanuelson, Boukhari, Rosales en Rosenberg.
Twente:
Boschker, Rahim, Majstro, Zomer, Heubach, Niemeyer, Brama, Kennedy, Afonso, N’Kufo, Touma.
Voorspelling
Twente lijkt weer redelijk in vorm, Ajax is uit vorm. Twente kan op de counter spelen, Ajax moet aanvallen en doelpunt(en) maken om het publiek enigszins tevreden te stellen. Ajax lijkt steeds verder af te glijden op de ranglijst, Twente heeft de stijgende lijn te pakken. Een overwinning voor Twente lijkt het logische gevolg, maar zoals zo vaak is gezegd: Voetbal is niet logisch! Het zegt dus niets, wellicht is Ajax ontketend en gooit het er een superwedstrijd uit tegen Twente. Het valt gewoon heel moeilijk te voorspellen deze wedstrijd. Toch gok ik op Twente. Een 1-2 net als vorig seizoen zou het weekend wederom legendarisch maken. Laten we het hopen.
van een site van twentequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wie nog meer naast Co dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Roi het volgende:
Ik hoorde dat de afgelopen 3x de coach van Ajax opstapte na een wedstrijd tegen Twente?
Wat een kansloos stukje inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wouters en Koeman?quote:
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Juanfran linksback zetten en Urby doorschuiven naar het middenveld.
Idd, dan hebben we zeker een aanvallende instelling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.
quote:Zoals in vele kettingmails wellicht duidelijk is geworden is de tegenstander
van aankomend weekend voor de laatste vier coaches scherprechter geweest.
Ja, Olsen, Wouters, Adriaanse èn Koeman konden vertrekken na een wedstrijd
tegen de tukkers. Toeval of niet, het lijkt mij toch niet relevant dit
seizoen. Blind geniet nog voldoende vertrouwen van de achterban. Iets wat
het bestuur niet kan zeggen. Zij kunnen het zich simpelweg niet veroorloven
om Blind te ontslaan. Dan staat er meer dan alleen hun leuke baantje op het
spel, dan kan het weleens echt link gaan worden.
Intussen wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Messenga het volgende:
TT klopt ook niet helemaal qua spelling zie ik.
quote:
Dat zou ook wel een optie zijn ja. Zal wel gemotiveerd zijn tegen zijn oude club.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef keijz het volgende:
Nou waarom Boetingen niet een kans geven?
en hoe zit het eigelijk met Manucharyan?
misschien over twee weken weer inzetbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef keijz het volgende:
Nou waarom Boetingen niet een kans geven?
en hoe zit het eigelijk met Manucharyan?
zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalalala Ajax!
Vanavond gewoon winnen
Misschien is dat wel goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef Jajong het volgende:
Dan hou je niet veel spelers over van de huidige basiself
Een handvol uitgaande transfers die een waslijst aan binnenkomende transfers net niet kunnen bekostigen zeker?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vandaag staat in de Volkskrant een groot stuk over Ajax, met darbij een overzicht van de opbrengsten en kosten van de transfers sinds 1999. Best interessant stuk.
Idd. Met overmacht kampioen worden en daarnaast ook nog eens psv wegvegen met 5-0 in de bekerfinalequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook, was een super trainer en een super vent. Echt schandalig hoe hij is weggegaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Een handvol uitgaande transfers die een waslijst aan binnenkomende transfers net niet kunnen bekostigen zeker?
Ik vind het wel vreemd dat een krant als de Volkskrant niet even hun geschatte cijfers checkt aan de cijfers uit de jaarverslagen van Ajax. Daardoor zitten ze toch behoorlijk mis met hun saldo. Erg slordig voor zo'n grote krant. Het verhaal dat er bij stond was wel aardig om te lezen. De vingers van Ajacieden wijzen vele kanten op voor het probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vandaag staat in de Volkskrant een groot stuk over Ajax, met darbij een overzicht van de opbrengsten en kosten van de transfers sinds 1999. Best interessant stuk.
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Roeni3 het volgende:
Het Grote AFC - Ajax Topic #222: Vanavond Twente verslaan
Noem me een zeikerd, maar dat streepje in de TT na AFC stoort me.![]()
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajaxquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Nja... Dan maar vragen of 1 v/d mods et veranderd..quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eensquote:
Ik dacht even dat ik 0-0 lasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb er 0,0 vertrouwen in, maar hé hup Ajax![]()
Nu danquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eens![]()
Eindelijk, het duurde al even, die reactiequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Bedankt dat je het FF met ons wou delen, en nou ophoeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Ach, die gast is inmiddels in de 40..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef twi het volgende:
Simpel: Zet Stefan in de spits en hij mikt er zo 3 in!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, die gast is inmiddels in de 40..
Vergeleken met de huidige voorhoede zou zelfs Ruud Geels nog een verbetering zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
Achja, ik wil ze dr ook best inschoppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Vergeleken met de huidige voorhoede zou zelfs Ruud Geels nog een verbetering zijn hoor.![]()
'die gast' is niet echt de juiste toon om over Petterson te pratenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
'die gast' is niet echt de juiste toon om over Petterson te praten![]()
Als middenvelder speel De Jong al weken niet goed. Hij mist tactisch besef over waar te lopen en wanneer bij te sluit bij de spits. Maar bij Ajax wil die geen rechtsback meer spelen, dan moet hij maar een plaats op de bank accepteren. Een speler als Lindenbergh is tactisch slimmer, alhoewel hij in een wedstrijd minder zal opvallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:44 schreef mitt het volgende:
belachelijk trouwens dat Lindenbergh of wie dan ook de voorkeur krijgt boven Nigel de Jong
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
nu weet ik waar die Rosenborg voor gehaald is, scoren dus
wow, die knul scoort![]()
helemaal als Markus het ook begint te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef jna het volgende:
We worden kampioen!!!! We gaan zelfs scoren
Tsja, je kan niet van niks naar alles gaan hoor. Goed spel, dat groeit wel als ze blijven winnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Spel was niet super maar de overwinning is wel verdient.
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:36 schreef SoA-Holic het volgende:
wat gebeurde er de 2e helft bij de f-side en 410?
De F-Side liep weg uit protest tegen Jaakke.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af...
quote:'Ook Anastasiou en Galásek vertrekken bij Ajax'
Naast Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell zullen ook Tomás Galásek en Yannis Anastasiou op korte termijn vertrekken bij Ajax. Dat meldt de website Highlow.nl. Anastasiou zou in ieder geval aan het eind van dit seizoen bij Ajax vertrekken. De Engelse club Sunderland is met de Amsterdammers in gesprek om de Griek vanaf de winterstop voor de rest van het seizoen te huren. Volgens The Evening Chronicle zijn de gesprekken concreet en is het de bedoeling dat Sunderland alle verplichtingen voor het contract van Anastasiou overneemt.
Galásek zal volgens Highlow nog tijdens het huidige seizoen naar Engeland vertrekken. Manchester City zou inmiddels een bod voorbereiden op de Tsjech. City wil Galásek in januari voor een bedrag van circa drie miljoen euro van Ajax overnemen. Ook trainer David O'Leary van Aston Villa is nog steeds geïnteresseerd in de geroutineerde middenvelder.
Highlow meldt tevens dat de kans groot is dat Maxwell naar Juventus vertrekt. De verdediger, die bij Ajax een nieuw driejarig contract kon tekenen waarbij de Braziliaan twee miljoen euro per seizoen zou gaan verdienen, heeft mogelijk zelfs al een voorcontract getekend bij De Oude Dame. Onlangs was het hoofd van de medische staf van Juventus al een weekend lang in Nederland om Maxwell te testen. Ook AC Milan zou echter overwegen de Ajacied een contract aan te bieden.
Nigel de Jong staat volgens Highlow nog altijd in de belangstelling van Manchester United. Inmiddels heeft ook Chelsea naar de Amsterdammer geïnformeerd. Manchester United-manager Alex Ferguson schijnt echter al een aanbieding klaar te hebben liggen voor De Jong. Liverpool en Manchester City zouden op hun beurt een waar gevecht zijn gestart om de handtekening van Steven Pienaar. Ook Benfica lijkt zich te hebben gemengd in de strijd om de Zuid-Afrikaan.
Volgens Highlow stond Wesley Sneijder, die zijn contract bij Ajax vrijdag tot medio 2009 verlengde, in de nadrukkelijke belangstelling van Lazio Roma, Juventus en AC Milan. De middenvelder van Oranje voelt zich nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en besloot dan ook bij Ajax te blijven.
ik zal er geen traan om latenquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Chadi het volgende:
Nou Galasek vind ik wel jammer.
Ik ook niet, hij doet verdedigend nuttig werk, maar dat kan een andere speler ook invullen.. Hij heeft geen positief invloed op t aanvallende spel van Ajax, daarom mag ie van mij weg.quote:
Nou en of, al lijkt me het onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef ThomasBerge het volgende:
3 miljoen lijkt mij een mooi bedrag voor Galasek.
Hey, het is wel de bedoeling dat de deal doorgaat hoor, moet je ze niet meteen afschrikken.quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef twi het volgende:
Voor 3 miljoen mogen ze er Boukhari ook nog wel bij hebben![]()
What the fuck is dit nou weerquote:Ajax-fans bestormen hoofdingang Arena
De fanatieke Ajax-supportersgroepen van Vak 410 en de F-Side bleven uit protest de tweede helft van het duel met FC Twente, weg van de tribunes. Na afloop van de uiteindelijk met 2-0 gewonnen wedstrijd, waren er ongeregeldheden voor de hoofdingang van de Arena.
Duizenden Ajax-fans schreeuwden om het vertrek van voorzitter John Jaakke. De politie en ME moest flink uitrukken om de met stenen gooiende hooligans, tot bedaren te brengen. Volgens bronnen zouden enkele tientallen supporters door de hoofdingang gedrongen zijn. Zij waren opzoek naar bestuursleden.
Onduidelijk is of de laatstgenoemde fans in aanraking zijn gekomen met de voorzitter en/of een conversatie met hem gevoerd hebben.
Zie Nederlandse tifo scene topic, daar heb ik een mirrortje gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 11:29 schreef gras het volgende:
Ik zie vier kikkers...
Zal wel richting zijn inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
28 x op goal? Dat is dus binnen de palen?
Geloof er niks van
quote:Blind teleurgesteld in Ajax-publiek
Ajax-coach Danny Blind reageerde na afloop van het gewonnen competitieduel met FC Twente teleurgesteld op het vroege vertrek van een deel van de aanhang. "Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan", zei de oefenmeester tegenover RTV Noord-Holland. "Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitfluiten."
Bij aanvang van het duel was De Arena gevuld met 45.120 toeschouwers. Na de hervatting vertoonde het stadion veel lege plekken. De supporters lieten zich tijdens de wedstrijd wel horen. Blind werd gesteund door de eigen fans, maar voorzitter John Jaakke moest het voortdurend ontgelden. 'Jaakke, rot op' en 'Jaakke maakt de club kapot' zong een gedeelte van de Ajax-aanhang tijdens het duel.
Wat een gelul. Ik heb hetzelfde interview gezien / gehoord (Nederland 2) en zowel Blind als Sneijder beamen dat het nog niet zo goed gaat. Blind zei nog dat je dat vooral door hard werken moet verbeteren. Verder geven ze zeer terecht aan dat Ajax de laatste wedstrijden vaak wel goed speelt (gisteravond domineerden ze).quote:Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Sneijder en Blind gaat het namelijk nog steeds prima. Heel de wedstrijd gedomineerd en dat soort ongein....
De media is zeer goed in dingen opblazen johquote:
Ach, misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Utrecht maakt Ajax in a.s zondag
quote:Van Eijden verwijst ruil Vlaar/Heitinga naar rijk der fabelen
Ajax algemeen directeur Arie van Eijden liet tegenover Langs de Lijn weten dat een ruil van Vlaar en Heitinga, zoals in de media werd gesuggereerd, absoluut niet de orde is en geen onderwerp van gesprek is bij Ajax. 'Misschien is dat door een journalist in de mond van van Gaal gelegd' aldus Van Eijden over de manier waarop het gerucht in de wereld kwam.
ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaarquote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe viel Rosenberg voor de rest eigenlijk in?
Dat zie je trouwens meestal wel bij Rosenberg. Die gozer doet het op zich best goed qua lopen etc, alleen de doelpunten zijn (waren) er nog niet. Verder doet ie het best aardig.quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef endr0me het volgende:
[..]
ik vond goed, je ziet die jongen gewoon slim lopen en hij was wel goed aanspeelbaar
ben benieuwd wat ie te melden heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Van Eijden vanavond bij studio voetbal.
Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef erikh het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ie te melden heeft.Lijkt me toch dat ook hij er niet omheen kan dat het absoluut klote gaat met Ajax. Ben benieuwd hoe lang de positie van Blind overigens nog houdbaar blijft.
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als er de komende westrijden gewonnen wordt, met een enkel gelijkspel zal het wel wat bedaren. Verlies je bijvoorbeeld de komende 2 wedstrijden, en de top 5 pakt wel punten (zeg minimaal 4 punten) dan zal het wel weer opborrelen.
Sowieso geloof ik niet meer in het sprookje van trainers ontslaan (bij Ajax dan). Een trainer kan wel degelijk invloed hebben, maar het omvat niet alles. Verschillende spelers zijn van hoog naar laag, van laag naar hoog gegaan, en dit onder verschillende trainers. (ik bedoel niet 1 speler onder verschillende trainers).
Maar de ene speler leeft op bij trainer A, de ander zakt in bij trainer B...en zou heb je ook weinig houvast als speler, maar ook als trainer. Want als er weer een nieuwe trainer komt, is het maar weer afwachten welke spelers er nu gaan pieken of dalen.
Dan zou je juist zeggen dat het onder Blind goed moet gaan, aangezien hij de laatste stap van jeugd naar senioren heeft begeleid de afgelopen jaren. Misschien wordt er wel gewoon teveel verwacht van die jonge jongens?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
Daarom, ik geloof dat de jeugdopleiding ook nog steeds wel ok is. Maar hoe er met spelers omgegaan wordt is niet goed. Je ziet dat spelers uit de jeugd in het 1e elftal geplaatst worden. Zij floreren, krijgen daarna ontzettend veel druk (niet eens uit sportief oogpunt) en worden mentaal een wrak.quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste jaren is bij Ajax duidelijk te zien geweest dat jonge spelers zich snel doorontwikkelden tot basispeler en echt goed speelden om vervolgens af te zwakken. Zijn zeker 5 spelers waarbij dat gebeurt is en aangezien dit onder verschillende trainers gebeud is is er meer aan de hanbd. Er zit iets niet lekker bij Ajax. Dat moet weg persoonlijk denk ik dat de huidige leiding het eigenlijk niet aan kan. Van Eijden ben ik al jaren absoluut geen fan van maar het lijkt wel of het sinds het aantreden van Jaakke alleen maar slechter is gegaan.
misschien wel, maar dan is het alsnog vreemd dat ze in het begin vaak wel super spelen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan zou je juist zeggen dat het onder Blind moet gaan, aangezien hij de laatste stap van jeugd naar senioren heeft begeleid de afgelopen jaren. Misschien wordt er wel gewoon teveel verwacht van die jonge jongens?
en ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik daar niet ben opgekomenquote:Op zondag 20 november 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
BEZOekersvak?
Er is toch geen persoonlijke vete tussen de twee?quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef twi het volgende:
Leuke combi is het trouwens op zich in Studio Voetbal. Oud TD en (toekomstig) oud AD samen in 't programma. Zouden ze nog wat over elkaar te melden hebben of gaat het allemaal politiek correct gelul zijn?
Nee.quote:Op zondag 20 november 2005 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er is toch geen persoonlijke vete tussen de twee?
nadat de wedstrijd afgelopen was was de gezelligheid met de me eigenlijk ook al weer afgelopenquote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef Max-Westerman het volgende:
De media is zeer goed in dingen opblazen joh
Gister na afloop stonden een paar 100 man bij de hoofdingang *jaakke rot op ole ole* te zingen
En er werd vuurwerk afgestoken
Nou nou nou
Wat heeft de ME hard moeten ingrijpen
waarschijnlijk wel want ik las dit op de ajax site:quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er in het uitvak dinsdag ook dat vangnet?
Ik kan daar echt niet mee zitten hoor, dat hij na Ajax naar Feyenoord ging. Of moet ie dan maar stoppen met voetbal als Ajax het niet in hem ziet zitten? Ik snap sowieso die hele 'ongezonde' rivaliteit niet...quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef F1Bas het volgende:
Biseswar![]()
Ben blij dat die gast is opgerot zeg. Ondanks dat die gozer best kan voetballen.
Maar speler die na Ajax overloopt naar fucking feyenoordis voor mij geen Ajacied, mooi dat ie is opgezout dus.
LOL...quote:Op maandag 21 november 2005 00:55 schreef twi het volgende:
Als Biseswar zo goed is als in FM2005, dan is 't kut dat 'ie voor Feyenoord speelt.
Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachenquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.quote:Op maandag 21 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachen.
Tja, ik snap je insteek wel. Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen. Maar god wat is het een prutserquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen.
En dat op de maandagmorgenquote:
de Jong blijftquote:Op maandag 21 november 2005 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie gaan er nu allemaal weg in de winter of aan het einde van het seizoen?
Pienaar
de Jong
Trabelsi
Boukari
Juanfran (huur)
Heijtinga
SQD
Grygera
Maxwell
Galasek
Charisteas
Anastasiou
Wat zouden logische vervangers zijn voor deze spelers?
Ach dat klootjesvolk kom je toch nooit vanafquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
quote:Op maandag 21 november 2005 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Overigens vind ik Rick Kruys ook nog wel iets voor Ajax...
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingenquote:
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jongquote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingen)
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?quote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jong![]()
edit: en ook geen Kruys![]()
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:31 schreef Robar het volgende:
[..]
de Jong blijft
Heijtinga blijft
Grygera blijft
Charisteas blijft
ik kan er zo ff snel geen bedenkenquote:Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?
Bron?quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Maxwell gaat aan het einde vh seizoen weg, heeft hij zelf al gezegd..
Excude??????????quote:Op maandag 21 november 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kan er zo ff snel geen bedenkenmaar er moet gewoon weer een goede onbekende buitenlander voor gescout worden.
dat is waar maar als ik kijk naar al het gezeur van hem dan denk ik dat ie er voor zichzelf al uit is.quote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Excude??????????
Laat ik het zo zeggen, ik zou het onverstandig vinden van de Jong om te vetrekken en hoop ook dat hij dat inziet. Hij heeft namelijk nou niet echt de pannen van het dak gespeeld de afgelopen tijd.
Bedoelde eigenlijk Grygeraquote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Excude??????????
Laat ik het zo zeggen, ik zou het onverstandig vinden van de Jong om te vetrekken en hoop ook dat hij dat inziet. Hij heeft namelijk nou niet echt de pannen van het dak gespeeld de afgelopen tijd.
Lindenbergh . . . . . ik weet het niet . . .quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.
Lindenbergh heeft mij nog niet kunnen overtuigen. en als we weer met een 'Blind' willen spelen moeten we wel van onze vleugelbacks af denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lindenbergh zou het kunnen, maar ik zie hem liever in de "oude" Danny Blind positie.
Thnx...quote:
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.quote:
Van Links naar rechts:quote:Op maandag 21 november 2005 10:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Lindenbergh heeft mij nog niet kunnen overtuigen. en als we weer met een 'Blind' willen spelen moeten we wel van onze vleugelbacks af denk ik.
ze gingen deze week met hem rond te tafel als ik me niet vergisquote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.
ik vind dat zonde van Grygera, en Emanuelson is eigenlijk een middenvelder.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van Links naar rechts:
Grygera - Heijtinga (Vlaar) - Lindenbergh - Urby
En dan lindenbergh als blind laten spelen, lijkt mij sterk genoeg zo achterin... Daarbij komt dat de blind rol een leidersrol was, een coaching rol. Ik denk dat hij dat wel aankan. Maduro is daar nog te rookie voor...
Zijn er op dit moment eigenlijk wel talentvolle/haalbare vleugelspelers te vinden?quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In mijn optiek moeten er dus nog bijkomen: Een linksback, een Rechtermiddenvelder, een linker middenvelder, een rechtervleugel en een linkervleugel (hoewel ik Mitea toch graag weer eens zou willen zien spelen)
Een rechtsback zou ook niet verkeerd zijnquote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In mijn optiek moeten er dus nog bijkomen: Een linksback, een Rechtermiddenvelder, een linker middenvelder, een rechtervleugel en een linkervleugel (hoewel ik Mitea toch graag weer eens zou willen zien spelen)
Die komt echt niet naar Ajax, die zal ook wel naar Heerenveen gaan. Misschien nog naar PSV als vervanger voor Alex maar def. niet ajax...quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Robar het volgende:
Oeh, een leidersrol, laten we de Stam discussie weer eens oprakelen
Inderdaad een van de betere aan ajaxkant.quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het dom vinden van Ajax om hem te laten gaan, dus ik verwacht wel wat pogingen van Ajax om hem te behouden ja. Grygera heeft zich het afgelopen jaar wat mij betreft wel bewezen en verdient een contractverlenging.
Als je vlaar haalt, en Gry gaat weg dan kan Heijtinga naar rechts toe...quote:Op maandag 21 november 2005 11:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een rechtsback zou ook niet verkeerd zijn
Het is Heitinga.quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van Links naar rechts:
Grygera - Heijtinga (Vlaar) - Lindenbergh - Urby
En dan lindenbergh als blind laten spelen, lijkt mij sterk genoeg zo achterin... Daarbij komt dat de blind rol een leidersrol was, een coaching rol. Ik denk dat hij dat wel aankan. Maduro is daar nog te rookie voor...
Die kans is er en daarom moet Ajax hem nu proberen te binden.quote:Op maandag 21 november 2005 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad een van de betere aan ajaxkant.
Doel meer op het feit dat hij dadelijk met Tsjechie op het WK speelt, en daarna misschien wel niet meer te behouden is voor ajax.
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als je vlaar haalt, en Gry gaat weg dan kan Heijtinga naar rechts toe...
Ik zie Heintinga op dit moment liever helemaal niet spelen . . . .quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...
bron: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=12903quote:Grygera deze week met Ajax om tafel
De zaakwaarnemer van Zdenek Grygera praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de Tsjechische verdediger.
Het contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007. Technisch directeur Martin van Geel liet van de week ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. De Tsjech behoort al weken tot de uitblinkers van het team.
Grygera kwalificeerde zich afgelopen week met Tsjechië voor het WK in Duitsland. Komende dinsdag probeert hij zich met Ajax ten koste van zijn oude club Sparta Praag te plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League.
Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...
Timiselaquote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)
Ook goed ..quote:
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je kan half ajax aanvullen met jeugd, we hebben niet voor niets de beste jeugdopleiding van Nederland!
hoezo?quote:Op maandag 21 november 2005 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Die jongen weet niet wat hij leest als hij dit leest.
Daarom moeten er dus wat aankopen gedaan worden.quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.
1 2 3 4 5 6 7 | Grygera Heitinga Lindenbergh .... .. ... Sneijder Emanuelson .... Huntelaar (Rosenberg) Mitea |
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?quote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
Is die Japanse spits van Heracles niet iets voor jullie?
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik wil graag Nigel De Jong behouden
Dan heb je op het middenveld De jong en Sneijder en dan moet er nog een routiier bij. Landzaat is natuurlijk ideaal, maar ik denk geen optie..
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meerquote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?
En nu vraag je of een wisselspeler van Heracles niet iets is voor Ajax!
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(R. de Boer?? )
quote:
+2 scherpquote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meer
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelostquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij hebben anders nog wel een goeie rechtsback voor jullie, kost maar zo'n 3 miljoen eurootjes.
Dwight heet ie.
Tot zondag
ik weet het niet, ben geen scout.quote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ervaring
noem dan eens een reeële optie?
interesse was er dacht ik wel maar niet van hun kantquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelost
Stekelenburgquote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
eerst kijken wat voor spelers we overhouden en dan kijken hoe we moeten spelen.
dan zou ik eerder Juanfran en Emanuelson omwisselen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Stekelenburg
Grygera Lindenbergh Emanuelson
Maduro
De Jong JuanFran
Sneijder
Rosales Huntelaar (Rosenberg) Mitea
Dit lijkt mij wel iets voor komend seizoen..
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....quote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef Jajong het volgende:
Ontzettend jammer trouwens dat Mitea geblesseerd is, ik had echt het idee dat ie dit seizoen zou doorbreken![]()
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....
Als het zo makkelijk wasquote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
De oplossing voor Ajax is natuurlijk om Heatwave in de spits te zetten. Hij weet immers precies hoe het moet![]()
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.quote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.
Ja, maar jij weet het ECHTquote:Op maandag 21 november 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was.
Iedereen weet toch altijd hoe het moet? Dat is de lol van het spelletje.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Zoek t op dan.quote:Op maandag 21 november 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.
En Mitea is een aantal jaren jonger natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Mitea was een beetje type Rosales, erg snel en dreiging richting achterlijn en dan he-le-maal niets meer. Qua voorzet dan. Hij schiet er idd wel eens eentje in, daarom mag ik hem wel en Rosales niet.
omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:
doe dan toch maar liever op links.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De Mul vind ik wel een goede optie voor de rechtsbuiten, dan moet hij wel een eerlijke kans krijgen.
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij danquote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt.
Mitea: 10 doelpunten in 2 seizoenen
Babel: 11 doelpunten in 2 seizoen
Assists kan ik niet vinden maar beiden geven er niet veel.
ja dikke lulquote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij dan
Het beste elftal is een combi tussen routine en jeugd.. Niet verwonderlijk dus. Zeker niet als half ajax dadelijk leegloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanonne zeg, we hebben routine nodig en er komen hier een paar mensen met totale jeugdelftallen op de proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |