Ik heb nergens Van Gaal verdedigd om z'n beleid. Ik zei alleen dat je iemand (in dit geval stom toevallig Van Gaal) niet om z'n lange termijn plannen mag aanvallen, omdat hij zo kort zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef gras het volgende:
[..]
Ga toch heen met dat gezever. Het beleidsplan vormt nog steeds de leidraad. Niks geen andere visie. Onder die nieuwe verlosser, tevens huichelaar buitencatergorie, is geen klap veranderd. Die kerel voert het beleid van Louis uit, waarmee hij in de al bekende valkuilen valt. Hand op de knip, eigen jeugd eerst, etcetera, vast tactisch concept, etcetera. Het resultaat is te vinden op de ranglijst, ondanks alle mooie praatjes.
twente.net ofzoquote:Vermoedelijke opstelling
Ajax:
Stekelenburg, Vermaelen, Grygera, De Jong, Sneijder, Galasek, Maduro, Emanuelson, Boukhari, Rosales en Rosenberg.
Twente:
Boschker, Rahim, Majstro, Zomer, Heubach, Niemeyer, Brama, Kennedy, Afonso, N’Kufo, Touma.
Voorspelling
Twente lijkt weer redelijk in vorm, Ajax is uit vorm. Twente kan op de counter spelen, Ajax moet aanvallen en doelpunt(en) maken om het publiek enigszins tevreden te stellen. Ajax lijkt steeds verder af te glijden op de ranglijst, Twente heeft de stijgende lijn te pakken. Een overwinning voor Twente lijkt het logische gevolg, maar zoals zo vaak is gezegd: Voetbal is niet logisch! Het zegt dus niets, wellicht is Ajax ontketend en gooit het er een superwedstrijd uit tegen Twente. Het valt gewoon heel moeilijk te voorspellen deze wedstrijd. Toch gok ik op Twente. Een 1-2 net als vorig seizoen zou het weekend wederom legendarisch maken. Laten we het hopen.
van een site van twentequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wie nog meer naast Co dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Roi het volgende:
Ik hoorde dat de afgelopen 3x de coach van Ajax opstapte na een wedstrijd tegen Twente?
Wat een kansloos stukje inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is toch niet jou proza mag ik hopen?
Wouters en Koeman?quote:
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Juanfran linksback zetten en Urby doorschuiven naar het middenveld.
Idd, dan hebben we zeker een aanvallende instelling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Op zich best wel mee eens. Zou Urby graag eens op het middenveld willen zien bij Ajax.
quote:Zoals in vele kettingmails wellicht duidelijk is geworden is de tegenstander
van aankomend weekend voor de laatste vier coaches scherprechter geweest.
Ja, Olsen, Wouters, Adriaanse èn Koeman konden vertrekken na een wedstrijd
tegen de tukkers. Toeval of niet, het lijkt mij toch niet relevant dit
seizoen. Blind geniet nog voldoende vertrouwen van de achterban. Iets wat
het bestuur niet kan zeggen. Zij kunnen het zich simpelweg niet veroorloven
om Blind te ontslaan. Dan staat er meer dan alleen hun leuke baantje op het
spel, dan kan het weleens echt link gaan worden.
Intussen wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Messenga het volgende:
TT klopt ook niet helemaal qua spelling zie ik.
quote:
Dat zou ook wel een optie zijn ja. Zal wel gemotiveerd zijn tegen zijn oude club.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef keijz het volgende:
Nou waarom Boetingen niet een kans geven?
en hoe zit het eigelijk met Manucharyan?
misschien over twee weken weer inzetbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef keijz het volgende:
Nou waarom Boetingen niet een kans geven?
en hoe zit het eigelijk met Manucharyan?
zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalalala Ajax!
Vanavond gewoon winnen
Misschien is dat wel goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef Jajong het volgende:
Dan hou je niet veel spelers over van de huidige basiself
Een handvol uitgaande transfers die een waslijst aan binnenkomende transfers net niet kunnen bekostigen zeker?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vandaag staat in de Volkskrant een groot stuk over Ajax, met darbij een overzicht van de opbrengsten en kosten van de transfers sinds 1999. Best interessant stuk.
Idd. Met overmacht kampioen worden en daarnaast ook nog eens psv wegvegen met 5-0 in de bekerfinalequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook, was een super trainer en een super vent. Echt schandalig hoe hij is weggegaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Een handvol uitgaande transfers die een waslijst aan binnenkomende transfers net niet kunnen bekostigen zeker?
Ik vind het wel vreemd dat een krant als de Volkskrant niet even hun geschatte cijfers checkt aan de cijfers uit de jaarverslagen van Ajax. Daardoor zitten ze toch behoorlijk mis met hun saldo. Erg slordig voor zo'n grote krant. Het verhaal dat er bij stond was wel aardig om te lezen. De vingers van Ajacieden wijzen vele kanten op voor het probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
vandaag staat in de Volkskrant een groot stuk over Ajax, met darbij een overzicht van de opbrengsten en kosten van de transfers sinds 1999. Best interessant stuk.
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Roeni3 het volgende:
Het Grote AFC - Ajax Topic #222: Vanavond Twente verslaan
Noem me een zeikerd, maar dat streepje in de TT na AFC stoort me.![]()
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajaxquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Nja... Dan maar vragen of 1 v/d mods et veranderd..quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel maar wij zijn: AFC Ajax
Zonder streepje
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eensquote:
Ik dacht even dat ik 0-0 lasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb er 0,0 vertrouwen in, maar hé hup Ajax![]()
Nu danquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo te zien schopte je mis, probeer het nog eens![]()
Eindelijk, het duurde al even, die reactiequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Bedankt dat je het FF met ons wou delen, en nou ophoeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Jullie schijnen een record te hebben gepakt vanavond, gefeliciteerd
Ach, die gast is inmiddels in de 40..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef twi het volgende:
Simpel: Zet Stefan in de spits en hij mikt er zo 3 in!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, die gast is inmiddels in de 40..
Vergeleken met de huidige voorhoede zou zelfs Ruud Geels nog een verbetering zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
Achja, ik wil ze dr ook best inschoppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Vergeleken met de huidige voorhoede zou zelfs Ruud Geels nog een verbetering zijn hoor.![]()
'die gast' is niet echt de juiste toon om over Petterson te pratenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
'die gast' is niet echt de juiste toon om over Petterson te praten![]()
Als middenvelder speel De Jong al weken niet goed. Hij mist tactisch besef over waar te lopen en wanneer bij te sluit bij de spits. Maar bij Ajax wil die geen rechtsback meer spelen, dan moet hij maar een plaats op de bank accepteren. Een speler als Lindenbergh is tactisch slimmer, alhoewel hij in een wedstrijd minder zal opvallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:44 schreef mitt het volgende:
belachelijk trouwens dat Lindenbergh of wie dan ook de voorkeur krijgt boven Nigel de Jong
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
nu weet ik waar die Rosenborg voor gehaald is, scoren dus
wow, die knul scoort![]()
helemaal als Markus het ook begint te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef jna het volgende:
We worden kampioen!!!! We gaan zelfs scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |