Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie dan graag een extra rechtsback, hoewel ik Heitinga liever niet daar zie spelen...
Timiselaquote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in je jeugd gaan rommelen (Tismela bijvoorbeeld)
Ook goed ..quote:
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Je kan half ajax aanvullen met jeugd, we hebben niet voor niets de beste jeugdopleiding van Nederland!
hoezo?quote:Op maandag 21 november 2005 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Die jongen weet niet wat hij leest als hij dit leest.
Daarom moeten er dus wat aankopen gedaan worden.quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk weer misgaan. Eerst voldoende routine in het team brengen, dan kijken we wel weer vedrer.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Grygera Heitinga Lindenbergh .... .. ... Sneijder Emanuelson .... Huntelaar (Rosenberg) Mitea |
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?quote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
Is die Japanse spits van Heracles niet iets voor jullie?
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik wil graag Nigel De Jong behouden
Dan heb je op het middenveld De jong en Sneijder en dan moet er nog een routiier bij. Landzaat is natuurlijk ideaal, maar ik denk geen optie..
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meerquote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jouw lobby tegen van Basten; hoe haalt hij het in zijn hoofd om wisselspelers te gaan selecteren?
En nu vraag je of een wisselspeler van Heracles niet iets is voor Ajax!
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij zal liever naar het buitenland gaan ja... Maar goed, wie dan ? (R. de Boer?? )
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(R. de Boer?? )
quote:
+2 scherpquote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hem in de basis zet is het geen wisselspeler meer
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelostquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij hebben anders nog wel een goeie rechtsback voor jullie, kost maar zo'n 3 miljoen eurootjes.
Dwight heet ie.
Tot zondag
ik weet het niet, ben geen scout.quote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ervaring
noem dan eens een reeële optie?
interesse was er dacht ik wel maar niet van hun kantquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb ik liever vd Borre... Hoezit het eigenlijk met de anderlecht spelertjes? Is de interesse er nog? hebben we in 1 klap nl . de rechtsvoor en rechtsback opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |