Goh, ga je miereneuken?quote:
Ben té moe na 3 uur voetballen. Lekker met z'n allen DVD'tje kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
hoezo is verliefd zijn kut?
ik vind het prima
voor het eerst alleen dat ik echt niet kan eten en slapen enzo ervan
maar dat is het dik waard
waarom zijn jullie niet allemaal naar ruige feestjes ofzo trouwens?
Trut.quote:
Ik had geen zin om te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar ruige feestjes ofzo trouwens?
Ik zal je missen als keelkanker.quote:
Aflossen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zag dat je me ging aflossen, dus vandaar dat ik me afmeld van FOK!
Who gives a fuck kutboer!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, ik kan wel topics sluiten namelijk![]()
Één pot nat mén!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Boer![]()
Ik heb geen koeien op stal staan hoor![]()
Je herinnerd amd's posts niet meer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
cerror, stel je niet aan.
toen zat ik nog niet op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je herinnerd amd's posts niet meer?
Dus stilte van uw kant a.u.b.quote:
Met pics van pics enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je herinnerd amd's posts niet meer?
Héhéhé!quote:
-Edit: optiefen met je doodsverwensingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat jij je nu aanstelt. Dus zeg ik dat.
Jij stelt je 4 keer per dag aan op z'n minst dus even niet zo hypocriet Inge.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat jij je nu aanstelt. Dus zeg ik dat.
z'n tsunami tantequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé!
Hij zou een topicreeks maken over z'n hart-operatie!
Dat is jouw mening, en die mag je zeggen.quote:
BWAHAHAH! rightquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij stelt je 4 keer per dag aan op z'n minst dus even niet zo hypocriet Inge.
Whehehehehehehequote:
Al mocht het niet. Maaruh, is sesamstraat nog niet afgelopen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die mag je zeggen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al mocht het niet. Maaruh, is sesamstraat nog niet afgelopen?
Onbewust perhaps.quote:
WHEHEHEHEHEH!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
-weg-
Kom op, je bent een klein irritant kutkind, die stellen zich altijd aan.quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook. Sesamstraat is afgelopen.Was weer spannend vandaag.
daag allemaalhou zooooveeeel van jullie
daaaag
![]()
![]()
Echt waar, de liefde is gewoon voelbaar als jij langskomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kom op, je bent een klein irritant kutkind, die stellen zich altijd aan.
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook. Sesamstraat is afgelopen.Was weer spannend vandaag.
daag allemaalhou zooooveeeel van jullie
daaaag
![]()
![]()
Ga eens heel gauw een originele slagzin verzinnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
www.gaeenschheelsneldood.nl
met je kankerspem
Net op msn: Je bent eigenlijk dommer dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Net op msn: Je bent eigenlijk dommer dan ik.
1 nanoseconde later is ze offline.
Bang voor een weerwoord?
Voor een 15 jarige strakke mandarijn.quote:
J uit [BeF]quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:51 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Wehehehhe![]()
Wie heeft die gemaakt![]()
ghehehehe een 15 jarige mandarijntje met doperwtjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Voor een 15 jarige strakke mandarijn.
De hele dag over bier en bitterballen pratenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee bef is voor heerschende niet newbies
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ghehehehe een 15 jarige mandarijntje met doperwtjes
Vast dat topic over kansloze rukkers op tmf chatboxen of zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
!
En heeft J. die echt gemaakt?
WTF?
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
De hele dag over bier en bitterballen praten![]()
echt tof
heus
Je hebt geen weerwoord dus ga je smijten met termen als kutnewbie, n00b en dergelijkequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.
Ik meen mij te herrineren dat amd tegen haar aan was gaan lullen met die picpicquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]!
En heeft J. die echt gemaakt?
WTF?
Nee het hele fenomeen amd is voor jou tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Vast dat topic over kansloze rukkers op tmf chatboxen of zo!
Reageer een beetje normaal zeg. Of nog beter, reageer helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.
Als je nou het tweede deel van mijn post gelezen eens leest.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:57 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Je hebt geen weerwoord dus ga je smijten met termen als kutnewbie, n00b en dergelijke![]()
Ik weet heus wel dat die amd64 die _moder8ter van nu isquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee het hele fenomeen amd is voor jou tijd.
Ja als je dat nog niet door had was je ook niet in staat om te typen..... maar ik weet ook wie Adolf Hitler was, maar dat is toch echt wel voor m'n tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:59 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat die amd64 die _moder8ter van nu is![]()
Ga jij eens snel appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als je dat nog niet door had was je ook niet in staat om te typen..... maar ik weet ook wie Adolf Hitler was, maar dat is toch echt wel voor m'n tijd
Ik snap nog steeds niet waarom jij mod bent geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Reageer een beetje normaal zeg. Of nog beter, reageer helemaal niet![]()
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij mod bent geworden.
Je hebt een registratiedatum voor mij maar je gedraagt je als een freakin newbie.
Slechts een vergelijking om duidelijk te maken dat je dan wel weet dat ie nu moder8or heet, maar dat je niet weet wat en wie amd is en wat ie uitgekraamd heeftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ga jij eens snel appels met peren vergelijken![]()
Nou aangezien dit een slowchat is, en we mogen lullen over alles wat we willen, dan mag jij gaan uitleggen in het kort waar het allemaal over gaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Slechts een vergelijking om duidelijk te maken dat je dan wel weet dat ie nu moder8or heet, maar dat je niet weet wat en wie amd is en wat ie uitgekraamd heeft
"ik weet dat moder8or amd is" maar dat betekent toch niet dat je weet wat ie allemaal uitgekraamd heeft, het is aan te raden om de posthistory van amd eens na te lezen, best grappig.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriiieeettttquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.
Edoch heb ik wel gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.
waar bef over gaat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:06 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Nou aangezien dit een slowchat is, en we mogen lullen over alles wat we willen, dan mag jij gaan uitleggen in het kort waar het allemaal over gaat![]()
Hij hoort het te weten, zo niet: ONZ newbie.quote:
Ghehehehe heb je effe. Hij heeft oa 7890547392530 hartoperaties gehad, een tante die omgekomen is bij de tsunami enz enz enz, kort gezegd hij geilt op aandacht en misbruikt daar vertrouwen en goedheid van andere users voorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:09 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Nee dat van amd![]()
Ik ben nu wel heel erg benieuwd![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehehe heb je effe. Hij heeft oa 7890547392530 hartoperaties gehad, een tante die omgekomen is bij de tsunami enz enz enz, kort gezegd hij geilt op aandacht en misbruikt daar vertrouwen en goedheid van andere users voor
Tja, daarvan heb ik ook maar horen zeggen/zienquote:
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.quote:
"hoi imberrquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.
Ik dacht dat J hem gemaakt had.... dus dan is het vrij simpel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, daarvan heb ik ook maar horen zeggen/zien
Of hij het is; geen idee
De hele tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.
ja het verschil is alleen dat imber het niet erg vind omdat ze een [insert die mooie beschrijving van C] is.quote:
Aandachtsgeile dude meets aandachtsgeile sletquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja het verschil is alleen dat imber het niet erg vind omdat ze een [insert die mooie beschrijving van C] is.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Aandachtsgeile dude meets aandachtsgeile slet
Als iedereen hem zou negeren voor een week konden wij hem onder een flat wegschrapen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Aandachtsgeile dude meets aandachtsgeile slet
- * - = +quote:
Een persoon die je eigenlijk maar al te graag de grafkanker toe zou willen wensen, gevolgd door een gruwelijke dood, maar dit eigenlijk niet doet om dat het eigenlijk niet mag dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
De hele tijd![]()
![]()
![]()
![]()
enzo tegen vrouwelijke foktsers.
(ja ik gebruik hem en keer.
) tegen de mannen.
Hij is een aandachtshoer eerste klas.
Een hypochonder onder de aandachtigen.
Dan doe je het in ONZquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een persoon die je eigenlijk maar al te graag de grafkanker toe zou willen wensen, gevolgd door een gruwelijke dood, maar dit eigenlijk niet doet om dat het eigenlijk niet mag dus.
Ik deed net pictionary en jij hebt het antwoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een persoon die je eigenlijk maar al te graag de grafkanker toe zou willen wensen, gevolgd door een gruwelijke dood, maar dit eigenlijk niet doet om dat het eigenlijk niet mag dus.
Weet je wat voor troep dat geefquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Als iedereen hem zou negeren voor een week konden wij hem onder een flat wegschrapen.
Helaas gaat nuecken verder dan wiskunde, veel variabelen enzo.... Ik zou het risico niet nemen en ze beiden preventief ruimenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
- * - = +
heb ik geleerd![]()
Dus opzich is het dus het beste als alle minnetjes met elkaar gaan neucken, zo blijven er alleen maar goeie mensen over![]()
![]()
Dat is ook veelvuldig gebeurt, vandaar z'n nieuwe account.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar daar zijn toffe mods en die val ik niet graag lastig.quote:
Met zo'n klein meisje valt nog wel wat te doen lijkt me zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Helaas gaat nuecken verder dan wiskunde, veel variabelen enzo.... Ik zou het risico niet nemen en ze beiden preventief ruimen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar daar zijn toffe mods en die val ik niet graag lastig.
nee ook zulke meisjes moeten geruimt worden, stomme kutdwergquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:24 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Met zo'n klein meisje valt nog wel wat te doen lijkt me zo
Die gast mag geruimd worden![]()
Die kijken niet altijd even krap hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar daar zijn toffe mods en die val ik niet graag lastig.
Imberr.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:24 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Met zo'n klein meisje valt nog wel wat te doen lijkt me zo
Die gast mag geruimd worden![]()
Ben jij nou een kloon van dat dribbelfiguur?quote:
Ja met die 1,53 niet 1 van de grootstequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee ook zulke meisjes moeten geruimt worden, stomme kutdwerg
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Imberr.
[afbeelding]
Ze had het warm geloof ik.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ben jij nou een kloon van dat dribbelfiguur?
Bingo.quote:
"als jij geen voeten zou hebben, zou je dan sokken dragen?"quote:
Okay. For the record en zulks.quote:
En dan ook nog eens screenshotjes maken. Quelle rekel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:28 schreef _Gromit_ het volgende:
Cerror![]()
beetje zitten cammen met kleine meisjes foei !![]()
So freakin what>?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:28 schreef _Gromit_ het volgende:
Cerror![]()
beetje zitten cammen met kleine meisjes foei !![]()
Ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En dan ook nog eens screenshotjes maken. Quelle rekel!
zie hem eens gelukkig kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
So freakin what>?
[afbeelding]
Had ik ook nog zie ik net.
En terechtquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Buitenkansje.
verkapte tvpquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:32 schreef Aurelianus het volgende:
Dit topic houd ik nog even in de gaten.
Helaas was dat alles.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:31 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
zie hem eens gelukkig kijken![]()
je hebt er vast nog meer![]()
Laat me raden, ze had een breezah op en was gelijk lazerusquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Helaas was dat alles.
Ik was bezopen toen.
Zij ook trouwens.
wAuWiE mAn bEn hEeJLuHmAaL WaPpI3hHh!!1quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat me raden, ze had een breezah op en was gelijk lazerus
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
wAuWiE mAn bEn hEeJLuHmAaL WaPpI3hHh!!1
Zoiets.
Iets met eristoff ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
wAuWiE mAn bEn hEeJLuHmAaL WaPpI3hHh!!1
Zoiets.
En GHB. Cadeautje van haar loverboy.quote:
ik begin ook te gapen, ik ga dus zo ook slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:42 schreef DeLeider het volgende:
Nog 1 sigaret en dan te bed!
hey dat rijmt
Ja maar dat van mij kwam spontaan....quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:43 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
ik begin ook te gapen, ik ga dus zo ook slapen
hey dat rijmt
Ik ga morgen nieuwe snaren voor me gitaar halenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:44 schreef DeLeider het volgende:
Bovendien, morgen ga ik op een date
snowboarden in zoetermeerquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen nieuwe snaren voor me gitaar halenheb er net 1 gemold, en nergens hier een nieuwe te vinden
waar ga je heen op je date![]()
Zorg wel dat je je poot niet breekt, dat staat net zo charmantquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:50 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Zorg wel dat je je poot niet breekt, dat staat net zo charmant![]()
Ik gaat ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenhoewel ik al een poosje niet gedaan heb, mjah peuk op dus ik ben weg
Zal imberr blij mee zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Imberr.
[afbeelding]
Ze had het warm geloof ik.
met mij wel goed, gisteravond was leuke nzo ^^quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:07 schreef Fwnk het volgende:
Met jou M?
kan vroeger...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroeg hè..
Kan ook laterquote:
Ik heb net rijles gehadquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
met mij wel goed, gisteravond was leuke nzo ^^
zometeen rijles
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nogquote:
Nja.. scheelde niet veelquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nog
Ja je mag geen 120 in de bebouwde komquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nja.. scheelde niet veelDie gast vind nog steeds dat ik te hard rijd
![]()
![]()
![]()
![]()
ook niet op een autowegquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja je mag geen 120 in de bebouwde kom
NEe maximaal 100 daarquote:
Oww.. nu snap ik waarom ie dat steeds zegtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEe maximaal 100 daar
Snelweg mag je 120
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Oww.. nu snap ik waarom ie dat steeds zegt
Maar vam dat te hard rijden afgezien zei ie dat ik prima kon rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nog
Ik moet mee naar spanjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Nog plannen voor het weekend?
Totdusver neit zo heel erg veel. MIsschien dat ik vanavond moet draaien op een bedrijfsfeestje hier in de buurt. Voorderest beetje fokken, filmpje kijken enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik moet mee naar spanje![]()
Zometeen eerst volleyballen.. en morgen ff kijken wat ik ga doen.. jij dan ?![]()
Chillquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Totdusver neit zo heel erg veel. MIsschien dat ik vanavond moet draaien op een bedrijfsfeestje hier in de buurt. Voorderest beetje fokken, filmpje kijken enzo
Waarschijnlijk in Schagen ergens op een feestje voor 700 man.quote:
Ik was het eerstequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroeg hè..
quote:
Haaauw aaree joeww doieeng?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haaauw aaree joeww doieeng?
Hehe ja je moet de ochtend goed beginnen hoorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ja je moet de ochtend goed beginnen hoor
Ja lekker lekker, beetje goed geslapen?
Maak het uit met je vriendinnetjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Maar ik moet weer gaan.. mijn vriendinnetje is er![]()
![]()
![]()
ik hou nog wel van je hoor SGJ
![]()
Tsja, schuindak --> raam --> regen/hagel en weet k wat allemaal --> niet al te best slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd!
Mah kon beterjij dan?
Ook al nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, schuindak --> raam --> regen/hagel en weet k wat allemaal --> niet al te best slapen
Doeeeeegquote:
Doei doei M3quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaaahaa Ben je er al bijna Amy?
En ik maar wachten op je telefoontje..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:46 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ik was vannacht verdwaald en kon je maar niet bereiken, had zoveel nrs al geprobeerd dus ben maar weet terug gaan wandelen
Heb van alles aan de telefoon gehad maar jou nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik maar wachten op je telefoontje..![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Heb van alles aan de telefoon gehad maar jou niet![]()
Oooyquote:
Suc6 ermeequote:
Jah, ik. Lekker slecht slapen/quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef AmyLee het volgende:
iemand nog iets spannends meegemaakt ofzo?
Same herequote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja lekker gedroomt over domino steentjes en porno
Ik over m'n ex.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja lekker gedroomt over domino steentjes en porno
Telepathiequote:
Je neuckte d'r hard?quote:
quote:
Porno?quote:
Ik niet dus nergensquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef Ulreazj het volgende:
Wie gaan uit ? En waar?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik niet dus nergens
Laat me nou niet alleen![]()
Niet zover, ik woon in Groningen.quote:
1 2 3 | baggeren ?> |
Maar ik ga niet helemaal naar Fryslanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
enheb al dagen niks meer gehoord
Foedenmiddag --Christiaan--quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer een mooie dag om de PUB SC onder te
[=
[ code verwijderd ]
]
Ik woon in Sneek dus dat is kwartiertje treinenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Niet zover, ik woon in Groningen.![]()
Binnenkort ben ik keer in Leeuwaarden om een keer te stappen met een vriendin daar. Woon jij daar ook in de buurt?
Goeiesmorgensquote:
Je durft gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet helemaal naar Fryslan
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
Vaders en humor: Er is in leeuwarden ook een tandarts doodgeschoten.
Ow? ja en de dader hebbenz e ook al: Oral B![]()
![]()
![]()
Mini PUB meet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik woon in Sneek dus dat is kwartiertje treinen
't gaat. Moet eigenlijk Grieks leren wat ik volgende week maandag heb, maar wil ik nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
Vaders en humor: Er is in leeuwarden ook een tandarts doodgeschoten.
Ow? ja en de dader hebbenz e ook al: Oral B![]()
![]()
![]()
29 dec dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel. Maar niet zo'n pokke eind ver werg
MS Antispyware werkt beter imhoquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
MS Antispyware werkt beter imho
Mooie GUI ook!quote:
Is ook nog eens gratis, en zeer goeie ondersteuning.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
MS Antispyware werkt beter imho
Ik vond hem ook wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef AmyLee het volgende:
[..]
meen je dat nou echt? er kon bij mij geen glimlachje van af
Precies, daarom vind ik het ook het beste proggie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Is ook nog eens gratis, en zeer goeie ondersteuning.
Validatequote:
Nu alvast sparen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik nog niet zekereven kijken of ik genoegcentjes heb enzo
OK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |