Kom op, je bent een klein irritant kutkind, die stellen zich altijd aan.quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook. Sesamstraat is afgelopen.Was weer spannend vandaag.
daag allemaalhou zooooveeeel van jullie
daaaag
![]()
![]()
Echt waar, de liefde is gewoon voelbaar als jij langskomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kom op, je bent een klein irritant kutkind, die stellen zich altijd aan.
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook. Sesamstraat is afgelopen.Was weer spannend vandaag.
daag allemaalhou zooooveeeel van jullie
daaaag
![]()
![]()
Ga eens heel gauw een originele slagzin verzinnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
www.gaeenschheelsneldood.nl
met je kankerspem
Net op msn: Je bent eigenlijk dommer dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Net op msn: Je bent eigenlijk dommer dan ik.
1 nanoseconde later is ze offline.
Bang voor een weerwoord?
Voor een 15 jarige strakke mandarijn.quote:
J uit [BeF]quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:51 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Wehehehhe![]()
Wie heeft die gemaakt![]()
ghehehehe een 15 jarige mandarijntje met doperwtjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Voor een 15 jarige strakke mandarijn.
De hele dag over bier en bitterballen pratenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee bef is voor heerschende niet newbies
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ghehehehe een 15 jarige mandarijntje met doperwtjes
Vast dat topic over kansloze rukkers op tmf chatboxen of zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
!
En heeft J. die echt gemaakt?
WTF?
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
De hele dag over bier en bitterballen praten![]()
echt tof
heus
Je hebt geen weerwoord dus ga je smijten met termen als kutnewbie, n00b en dergelijkequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.
Ik meen mij te herrineren dat amd tegen haar aan was gaan lullen met die picpicquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]!
En heeft J. die echt gemaakt?
WTF?
Nee het hele fenomeen amd is voor jou tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Vast dat topic over kansloze rukkers op tmf chatboxen of zo!
Reageer een beetje normaal zeg. Of nog beter, reageer helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee kutnoob, daar is ook geen kanker aan, daar gaat het gelukkig ook niet over.
Als je nou het tweede deel van mijn post gelezen eens leest.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:57 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Je hebt geen weerwoord dus ga je smijten met termen als kutnewbie, n00b en dergelijke![]()
Ik weet heus wel dat die amd64 die _moder8ter van nu isquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee het hele fenomeen amd is voor jou tijd.
Ja als je dat nog niet door had was je ook niet in staat om te typen..... maar ik weet ook wie Adolf Hitler was, maar dat is toch echt wel voor m'n tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:59 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat die amd64 die _moder8ter van nu is![]()
Ga jij eens snel appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als je dat nog niet door had was je ook niet in staat om te typen..... maar ik weet ook wie Adolf Hitler was, maar dat is toch echt wel voor m'n tijd
Ik snap nog steeds niet waarom jij mod bent geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Reageer een beetje normaal zeg. Of nog beter, reageer helemaal niet![]()
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij mod bent geworden.
Je hebt een registratiedatum voor mij maar je gedraagt je als een freakin newbie.
Slechts een vergelijking om duidelijk te maken dat je dan wel weet dat ie nu moder8or heet, maar dat je niet weet wat en wie amd is en wat ie uitgekraamd heeftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ga jij eens snel appels met peren vergelijken![]()
Nou aangezien dit een slowchat is, en we mogen lullen over alles wat we willen, dan mag jij gaan uitleggen in het kort waar het allemaal over gaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Slechts een vergelijking om duidelijk te maken dat je dan wel weet dat ie nu moder8or heet, maar dat je niet weet wat en wie amd is en wat ie uitgekraamd heeft
"ik weet dat moder8or amd is" maar dat betekent toch niet dat je weet wat ie allemaal uitgekraamd heeft, het is aan te raden om de posthistory van amd eens na te lezen, best grappig.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriiieeettttquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.
Edoch heb ik wel gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dan voor je. Ik ben die achterlijke klote reacties meer dan zat.
waar bef over gaat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:06 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Nou aangezien dit een slowchat is, en we mogen lullen over alles wat we willen, dan mag jij gaan uitleggen in het kort waar het allemaal over gaat![]()
Hij hoort het te weten, zo niet: ONZ newbie.quote:
Ghehehehe heb je effe. Hij heeft oa 7890547392530 hartoperaties gehad, een tante die omgekomen is bij de tsunami enz enz enz, kort gezegd hij geilt op aandacht en misbruikt daar vertrouwen en goedheid van andere users voorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:09 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Nee dat van amd![]()
Ik ben nu wel heel erg benieuwd![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehehe heb je effe. Hij heeft oa 7890547392530 hartoperaties gehad, een tante die omgekomen is bij de tsunami enz enz enz, kort gezegd hij geilt op aandacht en misbruikt daar vertrouwen en goedheid van andere users voor
Tja, daarvan heb ik ook maar horen zeggen/zienquote:
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.quote:
"hoi imberrquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.
Ik dacht dat J hem gemaakt had.... dus dan is het vrij simpel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, daarvan heb ik ook maar horen zeggen/zien
Of hij het is; geen idee
De hele tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij blockt iedereen die hij irl kent en mannelijk is, en begint tegen iedereen die vrouwelijk is te lullen.
ja het verschil is alleen dat imber het niet erg vind omdat ze een [insert die mooie beschrijving van C] is.quote:
Aandachtsgeile dude meets aandachtsgeile sletquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja het verschil is alleen dat imber het niet erg vind omdat ze een [insert die mooie beschrijving van C] is.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Aandachtsgeile dude meets aandachtsgeile slet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |