met mij wel goed, gisteravond was leuke nzo ^^quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:07 schreef Fwnk het volgende:
Met jou M?
kan vroeger...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroeg hè..
Kan ook laterquote:
Ik heb net rijles gehadquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
met mij wel goed, gisteravond was leuke nzo ^^
zometeen rijles
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nogquote:
Nja.. scheelde niet veelquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nog
Ja je mag geen 120 in de bebouwde komquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nja.. scheelde niet veelDie gast vind nog steeds dat ik te hard rijd
![]()
![]()
![]()
![]()
ook niet op een autowegquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja je mag geen 120 in de bebouwde kom
NEe maximaal 100 daarquote:
Oww.. nu snap ik waarom ie dat steeds zegtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEe maximaal 100 daar
Snelweg mag je 120
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Oww.. nu snap ik waarom ie dat steeds zegt
Maar vam dat te hard rijden afgezien zei ie dat ik prima kon rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ging niet verkeerd denk, je leeft nog
Ik moet mee naar spanjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Nog plannen voor het weekend?
Totdusver neit zo heel erg veel. MIsschien dat ik vanavond moet draaien op een bedrijfsfeestje hier in de buurt. Voorderest beetje fokken, filmpje kijken enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik moet mee naar spanje![]()
Zometeen eerst volleyballen.. en morgen ff kijken wat ik ga doen.. jij dan ?![]()
Chillquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Totdusver neit zo heel erg veel. MIsschien dat ik vanavond moet draaien op een bedrijfsfeestje hier in de buurt. Voorderest beetje fokken, filmpje kijken enzo
Waarschijnlijk in Schagen ergens op een feestje voor 700 man.quote:
Ik was het eerstequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroeg hè..
quote:
Haaauw aaree joeww doieeng?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haaauw aaree joeww doieeng?
Hehe ja je moet de ochtend goed beginnen hoorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ja je moet de ochtend goed beginnen hoor
Ja lekker lekker, beetje goed geslapen?
Maak het uit met je vriendinnetjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Maar ik moet weer gaan.. mijn vriendinnetje is er![]()
![]()
![]()
ik hou nog wel van je hoor SGJ
![]()
Tsja, schuindak --> raam --> regen/hagel en weet k wat allemaal --> niet al te best slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd!
Mah kon beterjij dan?
Ook al nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, schuindak --> raam --> regen/hagel en weet k wat allemaal --> niet al te best slapen
Doeeeeegquote:
Doei doei M3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |