Goh, ga je miereneuken?quote:
Ben té moe na 3 uur voetballen. Lekker met z'n allen DVD'tje kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
hoezo is verliefd zijn kut?
ik vind het prima
voor het eerst alleen dat ik echt niet kan eten en slapen enzo ervan
maar dat is het dik waard
waarom zijn jullie niet allemaal naar ruige feestjes ofzo trouwens?
Trut.quote:
Ik had geen zin om te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar ruige feestjes ofzo trouwens?
Ik zal je missen als keelkanker.quote:
Aflossen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zag dat je me ging aflossen, dus vandaar dat ik me afmeld van FOK!
Who gives a fuck kutboer!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, ik kan wel topics sluiten namelijk![]()
Één pot nat mén!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Boer![]()
Ik heb geen koeien op stal staan hoor![]()
Je herinnerd amd's posts niet meer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
cerror, stel je niet aan.
toen zat ik nog niet op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je herinnerd amd's posts niet meer?
Dus stilte van uw kant a.u.b.quote:
Met pics van pics enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je herinnerd amd's posts niet meer?
Héhéhé!quote:
-Edit: optiefen met je doodsverwensingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat jij je nu aanstelt. Dus zeg ik dat.
Jij stelt je 4 keer per dag aan op z'n minst dus even niet zo hypocriet Inge.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat jij je nu aanstelt. Dus zeg ik dat.
z'n tsunami tantequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé!
Hij zou een topicreeks maken over z'n hart-operatie!
Dat is jouw mening, en die mag je zeggen.quote:
BWAHAHAH! rightquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij stelt je 4 keer per dag aan op z'n minst dus even niet zo hypocriet Inge.
Whehehehehehehequote:
Al mocht het niet. Maaruh, is sesamstraat nog niet afgelopen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die mag je zeggen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al mocht het niet. Maaruh, is sesamstraat nog niet afgelopen?
Onbewust perhaps.quote:
WHEHEHEHEHEH!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
-weg-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |