Ik niet dus nergensquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef Ulreazj het volgende:
Wie gaan uit ? En waar?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik niet dus nergens
Laat me nou niet alleen![]()
Niet zover, ik woon in Groningen.quote:
| 1 2 3 | baggeren ?> |
Maar ik ga niet helemaal naar Fryslanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
enheb al dagen niks meer gehoord
Foedenmiddag --Christiaan--quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer een mooie dag om de PUB SC onder te
[=
[ code verwijderd ]
]
Ik woon in Sneek dus dat is kwartiertje treinenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Niet zover, ik woon in Groningen.![]()
Binnenkort ben ik keer in Leeuwaarden om een keer te stappen met een vriendin daar. Woon jij daar ook in de buurt?
Goeiesmorgensquote:
Je durft gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet helemaal naar Fryslan
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
Vaders en humor: Er is in leeuwarden ook een tandarts doodgeschoten.
Ow? ja en de dader hebbenz e ook al: Oral B![]()
![]()
![]()
Mini PUB meet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik woon in Sneek dus dat is kwartiertje treinen
't gaat. Moet eigenlijk Grieks leren wat ik volgende week maandag heb, maar wil ik nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef AmyLee het volgende:
Vaders en humor: Er is in leeuwarden ook een tandarts doodgeschoten.
Ow? ja en de dader hebbenz e ook al: Oral B![]()
![]()
![]()
29 dec dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel. Maar niet zo'n pokke eind ver werg
MS Antispyware werkt beter imhoquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
MS Antispyware werkt beter imho
Mooie GUI ook!quote:
Is ook nog eens gratis, en zeer goeie ondersteuning.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
MS Antispyware werkt beter imho
Ik vond hem ook wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef AmyLee het volgende:
[..]
meen je dat nou echt? er kon bij mij geen glimlachje van af
Precies, daarom vind ik het ook het beste proggie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Is ook nog eens gratis, en zeer goeie ondersteuning.
Validatequote:
Nu alvast sparen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik nog niet zekereven kijken of ik genoegcentjes heb enzo
OK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |