Inderdaad zeer hinderlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef pberends het volgende:
Kunnen jullie die ongelofelijk irritante persoonlijke aanvallen eens editten of die figuren bannen. Elke keer worden mijn fantastische topics verziekt door figuren die zelf nooit topics openen, maar alleen maar kritiek uiten, en dan meteen tegen mijn persoon, maar amper inhoudelijk reageren.
Zoals: Autochtone elite zullen Tokkies en allochtonen isoleren
Sorry maar het was gewoon ironisch. Je opent zelf je zoveelste klaagtopic en hebt dan een post later een hoop commentaar op klagers. Dat mag hoor, niets mis mee maar het komt wel erg dom en zwak overquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef StefanP het volgende:
Moeten dit soort kinderlijke commentaar nou altijd maar toegestaan worden? Ik word zo moe van die kneus he, in elk topic waar ik iets post komt hij langs om even iets achterlijks in 1 regel te posten.
lastendruk in NL en de EU
Die regel is weg evenals de onzin van Modwire.quote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef StefanP het volgende:
Moeten dit soort kinderlijke commentaar nou altijd maar toegestaan worden? Ik word zo moe van die kneus he, in elk topic waar ik iets post komt hij langs om even iets achterlijks in 1 regel te posten.
lastendruk in NL en de EU
Ja, alleen nu even geduld hebben tot een FA langs komt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef zakjapannertje het volgende:
De dag dat de dollar valt
kan dat samengevoegd worden met Amerikaanse staatsschuld meer dan 7.5 biljoen dollar , als de OP blijft zoals die nu is?
Wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
Hoort dit topic in POL thuis eigenlijk?
[schokkend] Gümüs weer terug in Nederland?
Reacties als "Hou je bek"? Hoe dan ook, het lijkt me niet zinvol om reacties te verwijderen in een topic die dicht blijft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:05 schreef stukschijt het volgende:
[schokkend] Gümüs weer terug in Nederland?
Kan een modje de off-topic reacties verwijderen? Dit begint op een bash topic te lijken...
Beetje kinderachtig.
Done.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:
PvdA wil meevaller kabinet deels meteen weer uitgeven. kan hier in de TT het woordje 'deels' ingevoegd worden, omdat dat zo beter bij de discussie past
Even in MED kijken is handiger hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:20 schreef DaveM het volgende:
Vraagje.
Is er toevallig een overzicht van verbannen POL-users?
Pas opende ik een topic met daarin een heleboel users die al maanden niet in POL geweest zijn.
Maar ik kijk zelden in feedback, dus geen idee wie nu een ban voor het leven heeft en wie gewoon een tijdje weg is.
waarom blijft het dicht? het heeft indertijd veel politieke impact gehad, en nog steeds is het illegalen vraagstuk een heikel punt. Dus gaarne weer open.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Reacties als "Hou je bek"? Hoe dan ook, het lijkt me niet zinvol om reacties te verwijderen in een topic die dicht blijft.
Je geeft aan dat je een gerucht hebt gehoord en dat je daarover wat meer wil weten. Een speurtocht is geen politiek noch heeft een individueel geval weinig te maken met politiek (dit omdat je het niet breder trekt). Er is niks te bediscussieren anders dan of mensen ook een gerucht gehoord hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef stukschijt het volgende:
[..]
waarom blijft het dicht? het heeft indertijd veel politieke impact gehad, en nog steeds is het illegalen vraagstuk een heikel punt. Dus gaarne weer open.
dan niet héquote:Op woensdag 23 november 2005 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je een gerucht hebt gehoord en dat je daarover wat meer wil weten. Een speurtocht is geen politiek noch heeft een individueel geval weinig te maken met politiek (dit omdat je het niet breder trekt). Er is niks te bediscussieren anders dan of mensen ook een gerucht gehoord hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |