abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32479734
Zekeriya Gümüs, zijn vrouw Esme en zijn 2 kinderen verbleven jaren illegaal in Nederland (nl. in de Pijp in Amsterdam). Zekeriya was daar kleermaker, totdat de IND hem eind 1997 op het spoor kwam. Aangezien hij hier nog maar 5 jaar wit werkte (een zogenaamde witte illegaal ), ipv de benodigde zes jaar, kreeg hij geen verblijfsvergunning en moest hij weg uit Nederland (populair: hij werd uitgezet). Hij is hierna teruggegaan naar Turkije.

Zeven jaar later duiken hij en zijn vrouw echter weer op. Ze blijken te werken in een illegaal naaiatelier in Oosterhout. Hierna zijn ze vrijwillig weer terug naar Turkije gegaan, volgens eigen zeggen. Dit was in november vorig jaar.

Ik post dit bericht omdat het gerucht gaat dat Gümüs nog steeds of wellicht weer in Nederland is. Ik heb gehoord dat hij in Rotterdam of Utrecht zit. Wie weet hier meer over?

Ik begin nou zo langzamerhand echt genoeg te krijgen van deze lui.

pi_32479791
Als de man gewoon probleemloos nederlands spreekt, en wil werken voor zijn geld, waarom zou je zo moeilijk doen over een werkvergunning ...

er zijn tientallen staatsburgers die op hun gat blijven zitten en hun uitkering incasseren die dan wmb prima naar Turkije gestuurd zouden mogen worden:
Om nu een kleinzielig kat-en-muis-spel op te houden met iemand die eigenlijk prima in nederland functioneert, en wiens kinderen hier allang opgroeien
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32479810
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:
Als de man gewoon probleemloos nederlands spreekt, en wil werken voor zijn geld, waarom zou je zo moeilijk doen over een werkvergunning ...

er zijn tientallen staatsburgers die op hun gat blijven zitten en hun uitkering incasseren die dan wmb prima naar Turkije gestuurd zouden mogen worden ...
Hij spreekt niet eens Nederlands, en is al 2 keer uitgezet. Ik zou toch denken dat het onderhand wel eens duidelijk wordt voor hem dat we hem niet moeten.
pi_32479844
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:37 schreef stukschijt het volgende:
Zou je mij kunnen uitleggen op welke manier jij last van die mensen hebt?
feest
pi_32479896
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Hou je bek Snoop Dogg b-( Die stakkers moeten zich gewoon aan de wet houden.
pi_32479994
jij moet hem niet ....

Gümüs zelf heeft gewoonvolgens de regels in nederland gewerkt, hij heeft vanaf binnenkomst zich gewoon aangemeld, en ook een jaar lang een verblijfsvergunning via de vrouw gehad ....
hij kon 5 jaar verblijf aantonen en had geen crimineel verleden en zou gewoon ganturaliseerd zijn geworden (de regel was namelijk 6 jaar verblijf en op basis van menselijke gronden kon men al van af 5 jaaraeen aanvraag doen), als van hem niet een 'voorbeeldzaak' gemaakt werd van de ambtenaren van de Immigratiedienst, die wilde bewijzen 'hard' te zijn ...

In feite is het enkel een 'media-zaak', er moet de indruk gewekt worden dat hard beleid wat betreft Mmigratie-politiek gevoerd wordt, en vooral dat dat 'harde' beleid ook vruchten draagt ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32480046
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:47 schreef RM-rf het volgende:
jij moet hem niet ....
de wet moet hem niet.
quote:
Gümüs zelf heeft gewoonvolgens de regels in nederland gewerkt, hij heeft vanaf binnenkomst zich gewoon aangemeld, en ook een jaar lang een verblijfsvergunning via de vrouw gehad ....
hij kon 5 jaar verblijf aantonen en had geen crimineel verleden en zou gewoon ganturaliseerd zijn geworden (de regel was namelijk 6 jaar verblijf en op basis van menselijke gronden kon men al van af 5 jaaraeen aanvraag doen), als van hem niet een 'voorbeeldzaak' gemaakt werd van de ambtenaren van de Immigratiedienst, die wilde bewijzen 'hard' te zijn ...

In feite is het enkel een 'media-zaak', er moet de indruk gewekt worden dat hard beleid wat betreft Mmigratie-politiek gevoerd wordt, en vooral dat dat 'harde' beleid ook vruchten draagt ...
Menselijke gronden? 6 jaar is onmenselijk, maar 5 jaar niet
pi_32480083
Kunnen we nu on-topic blijven, want ik wil helemaal geen discussie beginnen over deze onzin (zijn eerste 'uitzet' is inmiddels alweer meer dan 8 jaar terug). Het gaat om het GERUCHT dat hij weer in Nederland is, en of iemand hier meer over weet.
pi_32480150
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef stukschijt het volgende:

[..]

Aan jouw reactie te zien ben jij een bijzonder intelligente idioot!
feest
pi_32480209
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef stukschijt het volgende:
Kunnen we nu on-topic blijven, want ik wil helemaal geen discussie beginnen over deze onzin (zijn eerste 'uitzet' is inmiddels alweer meer dan 8 jaar terug). Het gaat om het GERUCHT dat hij weer in Nederland is, en of iemand hier meer over weet.
Nee, niets over gehoord, slotje
pi_32480246
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, niets over gehoord, slotje
omdat meneer tijger de kneus er niks over heeft gehoord zeker
pi_32480287
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef stukschijt het volgende:

[..]

omdat meneer tijger de kneus er niks over heeft gehoord zeker
Ik denk (hoop) dat meneer tijger de kneus wel eens aardig gelijk zou kunnen hebben met dat slotje!
feest
pi_32480311
De laatste keer: BLIJF ON-TOPIC, OF REAGEER NIET
pi_32480333
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:01 schreef stukschijt het volgende:
Of anders? Ga jij huilie doen?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2005 15:02:24 ]
pi_32480354
quote:
Nu zal het goed komen.
feest
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:03:29 #16
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32480361
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:44 schreef stukschijt het volgende:

[..]

ok dan..hoeveel aandacht zoek je nog?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32480365
Jezus, ga je lekker druk maken om belangrijker zaken huillie. Wat doe jij om aan je centen te komen? En met je 'ontopic of niet' maak je jezelf helemaal belachelijk, wat had je er aan willen doen dan.
Jesus saves but death prevails.
pi_32480383
quote:
Okeee..
Waarom is het schokkend dat die man in Nederland is waargenomen?
Je doet net alsof hij een grote crimineel is..
Modjes.. is dit topic wel zinnig verder ?
pi_32480390
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:37 schreef stukschijt het volgende:

ontopic genoeg zo?
feest
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:05:02 #20
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32480399
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef stukschijt het volgende:
Ik zou toch denken dat het onderhand wel eens duidelijk wordt voor hem dat we hem niet moeten.
Spreek voor jezelf, shitface.
Ik ga naar huis.
pi_32480422
Zielig hoeveel reacties er opeens komen als je alleen vraagt om on-topic te blijven... Het is duidelijk dat men alleen hier komt om te bashen, wat een niveau weer. Ga lekker trollen in ONZ aub
  FOK!fotograaf dinsdag 22 november 2005 @ 15:07:33 #22
842 Zorro
Z
pi_32480447
1 zijdelings vraagje: waarom moet iemand die hier 6 jaar illegaal is plotseling legaal zijn???
Als ik illegaal windows XP download of zoiets, dan is het toch ook niet legaal als ik het 6 jaar gebruik zonder gepakt te zijn?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_32480459
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:06 schreef stukschijt het volgende:

Ga lekker trollen in ONZ aub
Wijze raad, volg hem eens op zou ik zo zeggen.
pi_32480484
quote:
Zielig hoeveel reacties er opeens komen als je alleen vraagt om on-topic te blijven... Het is duidelijk dat men alleen hier komt om te bashen, wat een niveau weer. Ga lekker trollen in ONZ aub
Lees eens even je eigen berichtjes in dit topic na en bedenk je dan nog eens of je dat stukje over het niveau wel zou schrijven!
feest
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:08:58 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32480486
quote:
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')