Done, maar wil je er nog wat aan veranderd hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005! zou een modje die nummers willen toevoegen?
Die ene daaronder ook?
Bij voorbaat dank.
Yup, zie post in het topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Done, maar wil je er nog wat aan veranderd hebben?
Dan kun je beter een FA mailen, wij kunnen daar niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef sararaats het volgende:
ik zou graag hebben dat mijn naam uit zijn onderschrift verdwijnt
pardonquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kun je beter een FA mailen, wij kunnen daar niks aan veranderen.
Donequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:19 schreef cerror het volgende:
Ovjl, het bagger muziekalbum 2005!sorry, alweer.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef Janetje het volgende:
Zou
[BeF] #242 - alle vrouwen moeten dood
[BeF] #242 - alle mannen moeten dood
mogen worden? Dat is wat logischer en nog waar ook..![]()
Open dan zelf een keer een leuk topicquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef Janetje het volgende:
Zou
Verkapt "ik-wil-graag-een-verdubbeling-van-m'n-notes"-post?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef Janetje het volgende:
Zou
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verkapt "ik-wil-graag-een-verdubbeling-van-m'n-notes"-post?
Ik zou zelfmoord plegen, hoef je niet vermoord te wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach.. die ene note erbij..
Zeg je de waarheid, doe je een redelijk verzoek... wordt er nog geen gehoor aan gegeven.. wat is dit voor een onredelijke omgeving?!
Dat zei ik ook ja.. waarna ik mijn eerste kreeg..quote:
Och het zijn maar notes alhoewel sommige notes van mequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef Janetje het volgende:
Dat zei ik ook ja.. waarna ik mijn eerste kreeg..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och het zijn maar notes alhoewel sommige notes van me![]()
![]()
Bedankt, maarre.... Doen percentage-tekens het niet in TT's?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:33 schreef rompompom het volgende:
Môge
Gelieve de TT van het jongste BeF topic te veranderen. Het nummer klopt weer eens nietRekenwonders, die BeF'ers! Maak er maar iets van #250-2.8% van ofzo
Muchos gracias!
Mits met mate. De topics dan hč, niet het bier.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:40 schreef NJ het volgende:
De topics van FF, PP, BS en dergelijke die vallen ook onder de toegestane reeksen.
Waarom denk je dat er een reeksenstop is?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
7 toegestane reeksen dus?
Kan je niet een paar van die huidige reeksen dan naar de TMF-chat ofzo sturen?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er een reeksenstop is?
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:18 schreef wizarddragon het volgende:
Flippo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
gezellig dat jullie even langs gekomen zijn, Nouk en Zwans.
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 03:57 schreef cerror het volgende:
tgv.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef bastardhost het volgende:
GROLSCH
En dán denk ik: Hmmmz, waar zit dat verschil tussen SC en Bagger nou?quote:
Omdat ze er 5 jaar zijn moeten ze maar blijven? Volgensmij is dat een beetje kromme redenering.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:35 schreef NJ het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo'n fan van reeksen, maar ze zijn er, ze zijn er al 130 jaar ofzo en ze zullen er altijd wel blijven.
Vroegâh idd, nu heeft ieder subforum er wel minimaal een en zijn er iets te veel kliekjes blijven hangen in onz. Ik bedoel, waar vind je 7 reeksen?quote:Vroeger (als in, voor elk subforum z'n eigen SC had) was in ONZ de enige plek waar je een reeks kwijt kon en waren er nog meer dan nu (VV, usuals, nachtbar),
En dit is een beetje in de trant van: Leuk dat ...., want er was publiek voor! imhoquote:maar over het algemeen kan je wel zeggen dat het in een reeks ergens over gaat. Okay, de eerste paar posts zijn regelmatig tvp's en dergelijike, maar that's it.
Ja,quote:Op woensdag 23 november 2005 14:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dagonet, heb jij een mening over bovenstaande posts en eventuele dingen die eraan gedaan kunnen worden?
Nee, dat was een typfout.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus, je reageert als een autist.
Edit: Ik zie een ',' dat is hopelijk een teken dat er een verhaaltje onder komt.
Nou, een autist zou niet zo reageren hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jezus, je reageert als een autist.
Edit: Ik zie een ',' dat is hopelijk een teken dat er een verhaaltje onder komt.
Het wat?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga het GPD wel even inlichten dat ze moeten sluiten van je MP.
Ik vroeg of hij een mening had en toen was de enige reactie: 'Ja.'quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, een autist zou niet zo reageren hoor
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, een autist zou niet zo reageren hoor
takes one to know one, enzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik weet wel een beetje waar ik over praat
Hi-la-risch.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
takes one to know one, enzo?
Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij een mening had en toen was de enige reactie: 'Ja.'
In de trant van: Dat is de vraag, dus hier is je antwoord.
Terwijl ik natuurlijk bedoelde: Wat is je mening dan?
Autisten (de meeste dan..) zien de achterliggende gedachte achter een vraag niet en geven gewoon antwoord op de vraag die men aan ze stelt.
Ik weet wel een beetje waar ik over praat
Maar jammer dat het zo afloopt.
Ja, jullie reeks. De GPD reeks dus eigenlijk, niet het GPDquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Snakey het volgende:
Kunnen jullie een reeks openen om over reeksen te klagen ajb?![]()
Een soort reeksen-reeks zeg maar.![]()
In FB uiteraard.![]()
Kom niet aan mijn reeks want dan kom je aan fok geschiedenisquote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
"Kom niet aan mijn reeks, want dan kom je aan mij"
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:40 schreef NJ het volgende:
De topics van FF, PP, BS en dergelijke die vallen ook onder de toegestane reeksen.
Is dat geen idee voor alle reeksen? Ik bedoel, dat ze niet doorlopen, en hinderlijk bovenaan de AT blijven hangen, maar dat er op een verloren avond eens in de zoveel weken een topic door een bepaalde kliek opgetuigd wordt. En dat het uiteraard een paar uur later weer netjes opgeruimd wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Mits met mate. De topics dan hč, niet het bier.![]()
Een reply als "reeksen zijn kut :e;:rquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef yvonne het volgende:
Het is nog niet voorbij hč?
ZEG ME DAT IK OP TIJD BEN!!!
Het heeft niet het verwachte effect.quote:
Het werd dit keer ook redelijk in de kiem gesmoord.quote:
Kennelijk. En hij niet alleen, want ik sloot eergisteren een reeks bagger in FB en toen ging men huilen dat ze de mond gesnoerd werden.quote:
Ja duhquote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Kennelijk. En hij niet alleen, want ik sloot eergisteren een reeks bagger in FB en toen ging men huilen dat ze de mond gesnoerd werden.
Okay.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef NJ het volgende:
Maar sluit voor de grap eens een goedlopende reeks en kijk dan of ze komen klagen in FB.
Ik knap rustig het vuile werk op hoor.quote:
Nu niks, want je sluit de verkeerde.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef Dagonet het volgende:
En nu?
Als ik actie wil ga ik naar de kroeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Sluit ze alle zeven eens als je nog actie wil.
Ja, maar elk slowchattopic kunnen we nu sluiten met een verwijzing naar BEF.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:35 schreef Dagonet het volgende:
Homo loopt traag
Eindhoven/Enschede?
GPD? Wie?
Gijsjes? Grotendeels gamescrew
Blijft BEF over..
Heb alleen maar briefgeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, maar elk slowchattopic kunnen we nu sluiten met een verwijzing naar BEF.
Doe gewoon kop of munt voor één van die twee stedenreeksen ofzo.
Da's BEFquote:
Of de Gijsjes, dan kan je games.fok.nl ook gelijk opdoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SeatTerra het volgende:
Dat BeF mag wel dicht hoor yvonne... Dat wordt een toffe rel!
Done.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef SeatTerra het volgende:
Dat BeF mag wel dicht hoor yvonne... Dat wordt een toffe rel!
Ey.. tof..quote:Op woensdag 23 november 2005 18:16 schreef Dead-Doll het volgende:
Godverdegodver, stervende hoeren kankeryvonne.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey.. tof..
Dat dacht ik nou ook net!
Goh.. ik dacht even dat het zondagavond was.. valt dat even tegen..
Niet alle geschiedenis is mooi. Ik zeg sluiten, om de zoveel jaar een herdenking "opdat wij niet vergeten" en iedereen word er beter vanquote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn reeks want dan kom je aan fok geschiedenis![]()
wat ben je toch weer hard voor die arme NJquote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik koken en mag NJ het opknappen
wees blij anders was het weekend afgelopenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey.. tof..
Dat dacht ik nou ook net!
Goh.. ik dacht even dat het zondagavond was.. valt dat even tegen..
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat zíjn dit voor een streken!
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef yvonne het volgende:
Zo, dicht, verzin maar weer eens iets anders, of stap eens in de wereld die oNZ heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |