Als jij er nou een FB-topic over opent, dan sein ik yvonne in.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Vanwaar zouden er geen reeksen meer mogen dan..
En een bepaald modje uit SES..quote:
Mag ik dan met haar rellen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij er nou een FB-topic over opent, dan sein ik yvonne in.
Natuurlijk.. daar is het FB voor..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef cerror het volgende:
FB is geen zak aan.
Alleen maar geėmmer de hele tjd.
grotendeels zonder uitkomstquote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef cerror het volgende:
FB is geen zak aan.
Alleen maar geėmmer de hele tjd.
Precies.quote:
tuurlijk, grootste gedeelte van de users boeit het geen rukquote:Op woensdag 23 november 2005 17:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
En het zijn altijd dezelfde azijnpissers.
Soms hebben ze wel eens een punt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk, grootste gedeelte van de users boeit het geen ruk
Ik soms ook ---> .quote:Op woensdag 23 november 2005 17:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel eens een punt.
Maar dat is zelden.
Je bent op dreef zeg D-D.quote:
Strak plan kleine man.... erm vrouw.. erm... laatmaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
Iedereen een biertje op aflopende zaken..
Ja, een van de meest humoristische opmerkingen die ik ooit gemaakt heb.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent op dreef zeg D-D.
* cerror Zeer sarcastische ondertoon hanteert
Je hebt het, of je hebt het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, een van de humoristische opmerkingen die ik ooit gemaakt heb.
Of je zoekt een tussenweg.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het, of je hebt het niet.
Mits GPRS en bier.quote:
Verstandig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |