ja sorryquote:
Bedankt tiggyquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja sorry![]()
maar het was ook niet mijn "beurt" he Onze huisezel zit weer te slapen![]()
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....quote:
quote:
Hoelang moeten jullie nog neetje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Randa_v het volgende:
Moet nog even kijken hoe we het hier allemaal gaan ervaren. Ik verwacht niet echt dat de kleine eerder komt. Gelukkig zit de buik mij nog niet in de weg. Al heb ik natuurlijk wel last van de nodige kwaaltjes zodat ik niet meer even op de fiets naar het dorp kan hier 3km verderop.
Afwachten nu maar
Heyquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.
Maar leuk voor jullie dat het einde in zicht komt nu... en je gaat zoiets bijzonders meemaken ook hePijnlijk natuurlijk, maar het is het allemaal waard, beloofd!
Psssst... Shrek is niet echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
begin steeds meer sympathie voor shrek te krijgen....![]()
Ja zeker weten Gijs, en bedankt ervoor.. de hoeveelheid reakties is zo overweldigend dat er geen beginnen aan is om iedereen er voor te bedanken gewoon. Het is echt allemaal hartverwarmend!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey![]()
Had je me berichtje nog gelezen ?
Wanneer komt nummer 2 ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag kwam een goeie vriend van me langs op kraambezoek met zijn zwangere vriendin (uitgerekend in Mei) , een uur later werd hij gebeld door zijn broer, "zojuist vader geworden van meisje" .vertelde dat 2 nichtjes van hem ook in Mei zijn uitgerekend en een neef zn vrouw in April...
Je hoort het zoveeeel gewoon
Ben blij voor je pik !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zeker weten Gijs, en bedankt ervoor.. de hoeveelheid reakties is zo overweldigend dat er geen beginnen aan is om iedereen er voor te bedanken gewoon. Het is echt allemaal hartverwarmend!
Als de tijd rijp is, ... en dat is echt het enige juiste mogelijke antwoord.quote:
Tis gewoon een hypequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag kwam een goeie vriend van me langs op kraambezoek met zijn zwangere vriendin (uitgerekend in Mei) , een uur later werd hij gebeld door zijn broer, "zojuist vader geworden van meisje" .vertelde dat 2 nichtjes van hem ook in Mei zijn uitgerekend en een neef zn vrouw in April...
Je hoort het zoveeeel gewoon
Surferquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype
Er zijn overigens nog zat Gijsjes die moeten hoor![]()
Vlgs mij is de helft al een ouder, of aanstaande ouderquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype
Er zijn overigens nog zat Gijsjes die moeten hoor![]()
Dat geloof ik helemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er is ook geen peil op te trekken en iedereen heeft weer een andere zwangerschap/bevalling.
Maar leuk voor jullie dat het einde in zicht komt nu... en je gaat zoiets bijzonders meemaken ook hePijnlijk natuurlijk, maar het is het allemaal waard, beloofd!
Fotoquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Vanavond mag Magneet mee naar de partneravond van de zwangerschapsyoga.
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je hebt de dames in Ouders flink aan de kleenex gekregen met je blog.![]()
En niet alleen de dames in OUDquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je hebt de dames in Ouders flink aan de kleenex gekregen met je blog.![]()
Ook jouw dames?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En niet alleen de dames in OUD
Allebei jaquote:
Ik poep op handheldsquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand van de Gijsjes die toevallig een PSP wil kopen? Compleet value pack, geen dode pixels, incl Spider-Man 2 UMD. 175 euro, Gijsjes prijs
170?quote:
Gijs zelfs voor 50 nietquote:
Ik kan er 100 van maken, Gijsjes zijn toch niet geinteresseerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zelfs voor 50 nietmaar Noot heeft een mooie prijs voor een eventueel Gijsje... wel netjes.
Wie houden er sneeuw?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze houden vanaf overmorgen sneeuw
quote:
nee..... ik niet snap...quote:
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst wasquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Ohwquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Quinny het volgende:
Je hebt soms zo'n week die je liever wilt overslaan
Is dan je badkamer klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe maar 5, ik wou dat het al kerst was
Gewoon een beetje van allesquote:
Nee. Nog niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je je ouders opeens heel oud vind worden?
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
En dat je in sommige dingen toch al veel meer levenservaring hebt dan je eigen ouders? Ik vind dat van die momenten dat je je dan opeens heel eng volwassen voelt.
sommige dingen wel, sommige dingen nietquote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef Quinny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |