Mijn laatste post.quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef blieblie het volgende:
Eerste reviews matig enthousiast over Xbox 360
Have fun dermee Feb!.
Wanneer krijg je em binnen eigenlijk?
quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn laatste post.
Waar is iedereen?![]()
Ehmmm....quote:
Hoi!! Hoeist?quote:
Als je die eerste fixed, krijg ik die tweede wel gevonden als ik met mijn Lamborghini door de stad cruisequote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef daNpy het volgende:
Die eerste wens gaat nog.
maar die tweede is praktisch onmogelijk
Eh, wat dacht je van..... "Nee"?quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef EL_REY het volgende:
zijn er hier nog mensen uit breda de gekstuhhhhh?
blijft jammer, ook had ik het antwoord al min of meer verwacht, het blijft jammer..quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van..... "Nee"?.
Wel uit helmond, maar da's logisch, whehehequote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef EL_REY het volgende:
zijn er hier nog mensen uit breda de gekstuhhhhh?
Ja maar ja Fox en CNN niet echt autoriteiten op het gebied van games als je het mij vraagt, zeker aangezien ze melden dat je dan de "geweldige" games 50 Cent Bulletproof en Star Wars Galaxies II mistquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn laatste post.
Waar is iedereen?![]()
zeker BOEIENDquote:
Blu-ray gaat het worden, maar de belangrijkste zaken (prijs en release datum) zijn nog niet bekendquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
Doe mij maar een PS3 dan als die ten minste Blu-ray discjes af gaat spelen en die kans is nogal groot
quote:Op de Groen van Prinstereweg in Dordrecht is gisteren bij een boom een wake ontstaan met kaarsjes, tekeningen en bloemen ter nagedachtenis aan de 25-jarige Niels van Dalser.
Is trouwens die draaideur crimineel die platgereden is door een politiebusje.quote:Niels van Dasler
7 april 1988 - 14 november 2005
R.I.P Bolle Niels, We zullen je nooit vergeten, Rust zacht
Ik denk dat dat het is inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef daNpy het volgende:
Rekenen is voor die hele "bevolkingsgroep" moeilijk
Kudt nerd ... wat is [14.gif] nou weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef daNpy het volgende:
Hoi [14.gif]
Moet je bewaren voor je visite okkie!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog 3 zakjes liggen thuis, hebbe?
[14.gif] is de locatie vanquote:SEX Uitgeblust vriendje. Tja wat nu? 2 3 » I_doubt 101 7556 22/11 15:17 - I_doubt
SEX vriendin komt niet klaar » barry86 41 1235 22/11 15:17 - Gripper
Dus.... [13.gif]quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef blieblie het volgende:
Humor in de AT
[..]
[14.gif] is de locatie van [afbeelding]
Is voor de Fok! Locals. Die vinden het leuk omdat te gebruiken.
Newbequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kudt nerd ... wat is [14.gif] nou weer![]()
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nogquote:Wat moest je trouwens hebben gister? Portofoons? Ik heb er volgensmij nog maar 1 ... waar die andere is weet ik niet. Ik vermoed dat ik er 2 heb uitgeleend, en er maar 1 heb terug gekregen
@#$%$%&(@%(^!!!!!111onequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Newbe
[..]
Ik moest idd je portofoontje hebben, de andere heb ik al/nog
Het was btw schijnbaar echt een vervelend iemand... En die twee politiebureau's die zijn afgefikt stonden in van die bejaarde buurten, echt een beetje slapjes hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd
Ff misschien een rare vraag, maar is drugsgebruik en hardcore/speedcore luisteren slecht voor je wiskundig inzicht?
http://partyflock.nl/user/42900/text.html
[..]
[..]
Is trouwens die draaideur crimineel die platgereden is door een politiebusje.
hehehe, dat is geen goeie reclame stuntquote:
Een trui waar ik al talloze complimentjes van vrouwen over heb gehadquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef blieblie het volgende:
Wat heeft Floris in godsnaam aan?
uhm... nee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef blieblie het volgende:
Geeftie licht in het donker?
Zit je nou alweer te dromen dat er een schone jonkvrouw onder je bureau zit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef r8ality het volgende:
*nieuwe stoel heeft*
Directeur Hamers, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Was in '88, de goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 23 november 2005 13:42 schreef blieblie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)fl10_2.avi_plain.xml
Dit is wel erg gaaf/mooi om te zien.
De Rooy die met een truck Ari Vatanen inhaalt in de woestijn.
God tering wat gaat dat hard.
Dat was ik dusquote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was in '88, de goeie ouwe tijd![]()
"Reej als een gek.."
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef r8ality het volgende:
Bij ons in de klas (nu, as we speak) zit iemand die qua centenbak/kin exact op de Rooij lijkt.
Nee, de structuur van z'n huid lijkt er echter wel op.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En heeft ie ook zo'n aardappel op z'n gezicht?
probeer nou eens 1x niet zo jaloers te reageren...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef blieblie het volgende:
Is dat ff een ongelooflijke mazzelpik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |