quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Agiath het volgende:
Jupiler>>>Bavaria of wat jullie gekke enschede-ers ook drinken
Enschedeers drinken Grolsch.quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Agiath het volgende:
Jupiler>>>Bavaria of wat jullie gekke enschede-ers ook drinken
quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Aurelium het volgende:
en nu staat dit kut topic weer in mn AT
Whut. Does lief tegenquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Pruttelkroam het volgende:
Jupiler is waterige zooi waar je koppijn van krijgt![]()
![]()
LOL en wat is Heineken dan ???quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Pruttelkroam het volgende:
Jupiler is waterige zooi waar je koppijn van krijgt![]()
![]()
nepstudent, ga met de fiets.quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef addie84 het volgende:
grr.. bij Saxion was niet 1 parkeerplaats te vindenpas na 4 keer een rondje
Zet dat ding dan ook uit als je in de bieb zit!quote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Goddomme, vodafone wil mij zo graag als klant houden dat ze me al lastig gaan vallen als ik in de bibliotheek zit. Die gast was nog hardnekkig ook.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Neuk het volgende:
zo is dat. Hoe staat het met je afstuderen drM?
Ik ken er wel meer dan 1quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef bastardhost het volgende:
Ik lees net dat studenten máár 29 uur per week studeren... en toen dacht ik gelijk:
"ik ken iemand die ruim onder het gemiddelde blijft"
subtielquote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef bastardhost het volgende:
Ik lees net dat studenten máár 29 uur per week studeren... en toen dacht ik gelijk:
"ik ken iemand die ruim onder het gemiddelde blijft"
Ik heb trimesters gehad waarin ik 3 colleges per week hadquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef bastardhost het volgende:
ow wacht, waar ook.... dat was mijn bijbaantje
Opleiding was voor ons gevoel (we hebben beide dezelfde gedaan) al rond de 30 lesuren per week. Dat waren de colleges en de practica.
met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:43 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, ik sluit geen server van een bedrijf af zonder waarschuwing
Daar zou een beetje fatsoenlijke systeembeheerder inderdaad wel voor zorgen, maar ja, die hebben ze daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.
Als jullie een nieuwe beheerder zoeken voor remote en op lokatie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:52 schreef wendy-tje het volgende:
ze waren op afstand wat instellingen aan het veranderen, en toen ging het mis en hebben ze het ding uitgeschakeld
En bedankt
Hollanders wellicht niet, maar dit zijn Twentenquote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
Kneus, beetje over heineken beginnen in een Grolsch topic!quote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |