met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:43 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, ik sluit geen server van een bedrijf af zonder waarschuwing
Daar zou een beetje fatsoenlijke systeembeheerder inderdaad wel voor zorgen, maar ja, die hebben ze daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.
Als jullie een nieuwe beheerder zoeken voor remote en op lokatie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:52 schreef wendy-tje het volgende:
ze waren op afstand wat instellingen aan het veranderen, en toen ging het mis en hebben ze het ding uitgeschakeld
En bedankt
Hollanders wellicht niet, maar dit zijn Twentenquote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
Kneus, beetje over heineken beginnen in een Grolsch topic!quote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
quote:
quote:Lui
Uit de Studentenmonitor 2004 blijkt dat studenten gemiddeld 29 uur per week kwijt zijn aan hun studie. Te weinig, vindt staatssecretaris Mark Rutte. `Ik ben daar enorm van geschrokken', zegt hij in de krant van wakker Nederland. `De samenleving steekt veel geld in het hoger onderwijs en mag dan ook van de onderwijsinstellingen verwachten dat ze hun studenten zinvol aan het werk zetten.'
Mark Rutte is een echte grappenmaker vinden wij: acht jaar doen over je studie geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Leiden en vervolgens van degenen die na je komen, zeggen dat ze lui zijn.
Reken voor de grap eens mee.
In Ruttes tijd stond een studiepunt voor ongeveer veertig uur studiebelasting. In totaal moest je jaarlijks 42 punten halen om je studententijd binnen vier jaar met een bul te kunnen bekronen. 42 punten betekent een studiebelasting van 1680 uur (40 x 42) op jaarbasis. Dat is per week (1680/52) zo'n 32,3 uur studie: ruim drie uur meer dan dat de gemiddelde student nu aan het werk is.
Tot zover snijdt Marks verhaal hout.
Maar, zoals gezegd, hij studeerde pas na acht jaar af. Daarmee komt de gemiddelde tijd die Rutte per week kwijt was aan studeren en colleges volgen, uit op een kleine zestien uur per week. Zestien uur. Dat is dertien uur minder dan de huidige student besteedt aan studiegerelateerde bezigheden.
Wie is hier nou lui?
Het is alsof Castro je verwijt te lang van stof te zijn.
ik zei niet dat ik mezelf zou snijdenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Open een R&P topic zou ik zo zeggen
lolquote:Op donderdag 24 november 2005 12:28 schreef DrMarten het volgende:
Leuk stukje in de UT-nieuws over staatssecretaris Rutte
[..]
Ministerquote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
als staatsecretaris?
Dat ken ikquote:Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Daar had ik ook al last van, heb mezelf maar weer eens buitengesloten vanmorgen![]()
Hacheequote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Minister
Nee, heb 2 instanties gemaild voor maaltijdbezorging
Lekker in een autootje rijden en bij bejaarden eten langsbrengen
Wat mij op de volgende vraag brengt...... wat doe jij met eten vanavond?
Ik eet gewoon thuis.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Wat mij op de volgende vraag brengt...... wat doe jij met eten vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |