Spreekuur is tussen 4 en 5 op woensdagmiddag.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Hallo. Ik heb een vraag.
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Hallo. Ik heb een vraag.
Het lukt niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Spreekuur is tussen 4 en 5 op woensdagmiddag.![]()
En als je een betere TT hebt, leef je uit!![]()
Jij kan echt niet spelllen.quote:
Waar vandaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef cerror het volgende:
Ja inso, kom terug!
Die steen of holle boomstam van mijn part.quote:
sjit.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef mcDavid het volgende:
ik wil ook met me avatar in de ONZ in de OP
Verdien het eerst maar even.quote:
Nee. Desalniettemin ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag je hier slowchatten?
Doemaar op de plek van Jogy, die is er toch nooit meer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:44 schreef the900 het volgende:
Met mijn mislukte sollicitatie vind ik dat ik ook in de OP hoor.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef mcDavid het volgende:
ik wil ook met me avatar in de ONZ in de OP
wie zijn jullie?quote:
Ik sta er zelf niet eens in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, bijna vergeten:
Ik wil in de op
lik likquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Plaatjes OP's zijn lillik
Wees dan ook niet zo schnel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Snakey, waarom post je toch altijd door mijn slotjes heen? [afbeelding]
Zoals mijn docent zei: voor het begrijpen van plaatjes heb je nauwelijks intelligentie nodig. Het begrijpen van tekst daarentegen vereist daadwerkelijk enige intelligentie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Plaatjes OP's zijn lillik
Joint the crowd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, bijna vergeten:
Ik wil in de op
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:03 schreef NJ het volgende:
Bovenin elk topic, rechts van de titel zit dit icoontje: . Als je daar op klikt kan je een report plaatsen dat enkel voor mods zichtbaar is. Wij als mods zien in de index van ONZ bij een topic met een report hetzelfde opvallende teken, wij weten dan dat er met dat topic iets aan de hand is en we kunnen er snel naar kijken. Als wij als mods het topic vervolgens een kans willen geven, is het niet al verziekt door de "kuttopic.." reacties en kan het die kans ook daadwerkelijk krijgen.
Door het opvallen van de reports in de index van ONZ, kan je er als user vanuit gaan dat elk report dat je plaatst ook daadwerkelijk gelezen wordt.
Ik blééf lachen. Dus très sig-waardig.quote:
nationalevacaturebank.nlquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, waar kan ik eigenlijk solliciteren? Alvast bedankt![]()
Gevalletje van "mislukt grapje", waar ikzelf ook al een slotje op wilde zetten, ware het niet dat dat al gebeurd wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik mag niet lekken maar...
Open dan geen baggerbende lamlul en misbruik niet het recht om slotjes te zetten.Je zet jezelf voor lul met je slappe geouwehoer en dan heb je het maar te ondergaan. Maar nee, meneertje gooit er zelf maar een slotje op met een huilie verhaal. Dat is dus misbruik maken van je rechten lamzak.
quote:
Waarschijnlijk over hoe goed dat bevalt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef MUUS het volgende:
[..].
Ik dacht dat ze het in FC over de bagger in ONZ hadden?
Omdat het bagger is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef tuut84 het volgende:
waarom gooi je dat topic nou dicht NJ ??
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vindenquote:
Die personen zijn geen ONZ-mod.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vinden
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze niequote:
Ook al reageert meer dan de helft afwijzend.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze nie
Have fun.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
maar ga jij maar lekker je pc opvreten aan die kant. ik ga nu zo mooi weg. lekker biertjes drinken
Ik was even door de index aan het rausen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef zalmsalade het volgende:
NJ wat doe je m'n topic was allang gezakt!
En jij bevordert de kwaliteit op het forum niet. Dit is alweer het derde topic dat je puur om het baggeren opent in die nog geen week dat je terug bent van je ban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef zalmsalade het volgende:
NJ jij bevordert de vriendschap op dit forum niet!
LUL!
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef zalmsalade het volgende:
who gives a fuck
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband wordquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.
Maar dat blijkt. En dat boeit mij ook niet, als je baggert ga je weg, zo simpel is het tegenwoordig.
Niet voor topics, wél voor bans.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
zow, dat was snel(kan je daar trouwens ook nog een prijsje mee winnen? )
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?quote:
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan bij dit slotje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan dit bij dit slotje..
Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
geheimquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/135254quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
geheim veradert!quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef NJ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135254
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Krijg aids.
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |