Ik blééf lachen. Dus très sig-waardig.quote:
nationalevacaturebank.nlquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, waar kan ik eigenlijk solliciteren? Alvast bedankt![]()
Gevalletje van "mislukt grapje", waar ikzelf ook al een slotje op wilde zetten, ware het niet dat dat al gebeurd wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik mag niet lekken maar...
Open dan geen baggerbende lamlul en misbruik niet het recht om slotjes te zetten.Je zet jezelf voor lul met je slappe geouwehoer en dan heb je het maar te ondergaan. Maar nee, meneertje gooit er zelf maar een slotje op met een huilie verhaal. Dat is dus misbruik maken van je rechten lamzak.
quote:
Waarschijnlijk over hoe goed dat bevalt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef MUUS het volgende:
[..].
Ik dacht dat ze het in FC over de bagger in ONZ hadden?
Omdat het bagger is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef tuut84 het volgende:
waarom gooi je dat topic nou dicht NJ ??
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vindenquote:
Die personen zijn geen ONZ-mod.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vinden
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze niequote:
Ook al reageert meer dan de helft afwijzend.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze nie
Have fun.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
maar ga jij maar lekker je pc opvreten aan die kant. ik ga nu zo mooi weg. lekker biertjes drinken
Ik was even door de index aan het rausen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef zalmsalade het volgende:
NJ wat doe je m'n topic was allang gezakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |