Nutteloze fipo!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:55 schreef Furious het volgende:
Druipert.
Nee man, juist lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef DrDentz het volgende:
bier is supergoor man, stinkjonk
Is dat even een tegenvaller héquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat je je vertrek ging bekend maken
Ja, goed topic iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:57 schreef skiczukie het volgende:
Goed topic.
--> KLBquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
Is dat even een tegenvaller hé![]()
Daar heb ik dus bijna nooit last van. Ik hoor mensen altijd klagen dat ze last van hun hoofd hebben na het zuipen, daar heb ik echt niet vaak last van hoor. Wel heb ik soms last van nadorst en ga dan kannen vol koffie zuipen, ook niet zo best eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef skiczukie het volgende:
En die kankerkaters zij ook zo kut.
Jij hoopte natuurlijk dat er gelekt werd, was dat nou even een tegenvallertje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:05 schreef kastanova het volgende:
Tyf gewoon op naar [BEF] met je kuttopics, teringmongool...
Of een aankondiging. Who the fuck is he? En wat doet ie hier?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat je je vertrek ging bekend maken
Nee, ik hoop dat je uit de crew getrapt wordt debiel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hoopte natuurlijk dat er gelekt werd, was dat nou even een tegenvallertje.
Aankondiging is allang geweest johquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of een aankondiging. Who the fuck is he? En wat doet ie hier?
Over wie heb je het nu als ik vragen mag, jezelf?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat je uit de crew getrapt wordt debiel...
Mên, ze nemen tegenwoordig ook echt elke mongool met een computer in de crew hé...
Briljant! "Wat je zegt ben je zelleuuuuf!!!2121Hihihiquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu als ik vragen mag, jezelf?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:05 schreef kastanova het volgende:
Tyf gewoon op naar [BEF] met je kuttopics, teringmongool...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |