Spreekuur is tussen 4 en 5 op woensdagmiddag.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Hallo. Ik heb een vraag.
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
Hallo. Ik heb een vraag.
Het lukt niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Spreekuur is tussen 4 en 5 op woensdagmiddag.![]()
En als je een betere TT hebt, leef je uit!![]()
Jij kan echt niet spelllen.quote:
Waar vandaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef cerror het volgende:
Ja inso, kom terug!
Die steen of holle boomstam van mijn part.quote:
sjit.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef mcDavid het volgende:
ik wil ook met me avatar in de ONZ in de OP
Verdien het eerst maar even.quote:
Nee. Desalniettemin ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag je hier slowchatten?
Doemaar op de plek van Jogy, die is er toch nooit meer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:44 schreef the900 het volgende:
Met mijn mislukte sollicitatie vind ik dat ik ook in de OP hoor.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef mcDavid het volgende:
ik wil ook met me avatar in de ONZ in de OP
wie zijn jullie?quote:
Ik sta er zelf niet eens in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, bijna vergeten:
Ik wil in de op
lik likquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Plaatjes OP's zijn lillik
Wees dan ook niet zo schnel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Snakey, waarom post je toch altijd door mijn slotjes heen? [afbeelding]
Zoals mijn docent zei: voor het begrijpen van plaatjes heb je nauwelijks intelligentie nodig. Het begrijpen van tekst daarentegen vereist daadwerkelijk enige intelligentie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Plaatjes OP's zijn lillik
Joint the crowd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, bijna vergeten:
Ik wil in de op
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:03 schreef NJ het volgende:
Bovenin elk topic, rechts van de titel zit dit icoontje: . Als je daar op klikt kan je een report plaatsen dat enkel voor mods zichtbaar is. Wij als mods zien in de index van ONZ bij een topic met een report hetzelfde opvallende teken, wij weten dan dat er met dat topic iets aan de hand is en we kunnen er snel naar kijken. Als wij als mods het topic vervolgens een kans willen geven, is het niet al verziekt door de "kuttopic.." reacties en kan het die kans ook daadwerkelijk krijgen.
Door het opvallen van de reports in de index van ONZ, kan je er als user vanuit gaan dat elk report dat je plaatst ook daadwerkelijk gelezen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |