En jij bevordert de kwaliteit op het forum niet. Dit is alweer het derde topic dat je puur om het baggeren opent in die nog geen week dat je terug bent van je ban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef zalmsalade het volgende:
NJ jij bevordert de vriendschap op dit forum niet!
LUL!
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef zalmsalade het volgende:
who gives a fuck
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband wordquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.
Maar dat blijkt. En dat boeit mij ook niet, als je baggert ga je weg, zo simpel is het tegenwoordig.
Niet voor topics, wél voor bans.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
zow, dat was snel(kan je daar trouwens ook nog een prijsje mee winnen? )
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?quote:
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan bij dit slotje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan dit bij dit slotje..
Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
geheimquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/135254quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
geheim veradert!quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef NJ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135254
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Krijg aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |