Ja omdat het niet zo zeer om de kansen gaat als wel om de invulling die een individu aan zijn leven geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
Dat heeft niets te makne met wat ik citeerde.
Nogmaals, heeft du_ke nou onzin als hij zegt dat er minder kansen zijn of niet?
Opstand die zou leiden tot de Commune van Parijs (1870). Twee officieren spreken over de opstand.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat ze zelf kiezen voor een leven aan de onderkant door geen enkele vorm van aspiratie te tonen.
Criminaliteit en stoppen met school is altijd een keuze.
Een kat, ja. Volgens mij is deze mus niet zomaar door een kat gegrepen. Nee, deze mus is vermoord zodat het wereldrecord dominoteentjes omgooien niet in gevaar komt. Een leven vermorzeld zodat wat volwassen kinderen rustig door kunnen gaan met domino-en.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik niet, niet op die manier iig. Ik kan afkeuring begrijpen maar geen bedreigingen vanwege een mus.
Het is een uitting van onvrede die in geen verhouding staat tot het incident, er wordt een hele berg hype omheen gecreeerd vanuit allerlei media terwijl het om een (1) mus gaat, ik heb katten gehad vroeger die om de dag met een mus thuiskwamen in de winter.
Nou ik ben benieuwd wanneer de Amerikaanse leiders in Den Haag worden berecht. Oh wacht dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef Monidique het volgende:
Dat is meestal het excuus van oorlogsmisdadigers, ja.
Dat heeft er nogmaals niets mee te maken! Zijn er minder kans, ja of nee?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja omdat het niet zo zeer om de kansen gaat als wel om de invulling die een individu aan zijn leven geeft.
precies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik niet, niet op die manier iig. Ik kan afkeuring begrijpen maar geen bedreigingen vanwege een mus.
Het is een uitting van onvrede die in geen verhouding staat tot het incident, er wordt een hele berg hype omheen gecreeerd vanuit allerlei media terwijl het om een (1) mus gaat, ik heb katten gehad vroeger die om de dag met een mus thuiskwamen in de winter.
Als Milosovic berecht kan worden, dan toch zeker de huidige machthebbers in Amerika ook. Helaas is Amerika te machtig. Maar, zoals het werkt met hubris, eens krijgen ze het wel terug.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wanneer de Amerikaanse leiders in Den Haag worden berecht. Oh wacht dat kan helemaal niet
Als de machthebbers in de VS oorlogsmisdadigers zijn wat zijn echte oorlogsmisdadigers dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
Als Milosovic berecht kan worden, dan toch zeker de huidige machthebbers in Amerika ook. Helaas is Amerika te machtig. Maar, zoals het werkt met hubris, eens krijgen ze het wel terug.
Oh, het stond niet in de roddel- en achterklap rubriekquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
GroenLinks concludeert het nu ook.
De roddel- en achterklaprubtriek van de HP, 'kringen', geloof ik net zo min als de Privé.
Dat heeft er alles mee te maken en daarom kan je niet zomaar ja of nee zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Dat heeft er nogmaals niets mee te maken! Zijn er minder kans, ja of nee?
Och ja. Het verbaast me vooral niks van een GroenLinks-senator.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het stond niet in de roddel- en achterklap rubriek
Gewoon onderzoeksjournalistiek geloof ik. Mijn eigen ervaringen binnen kringen van klein-links maken dat ik het direct een tamelijk aannemelijk verhaal vond.
Erger.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als de machthebbers in de VS oorlogsmisdadigers zijn wat zijn echte oorlogsmisdadigers dan?
Wacht even...als het in de natuur gebeurd is het ok maar het is niet ok als een mens het doet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Een kat, ja. Volgens mij is deze mus niet zomaar door een kat gegrepen. Nee, deze mus is vermoord zodat het wereldrecord dominoteentjes omgooien niet in gevaar komt. Een leven vermorzeld zodat wat volwassen kinderen rustig door kunnen gaan met domino-en.
Het is een simpel stelling van du_ke "in achterstandswijken heeft men minder kansen". Jij zegt dat dat onzin is. Jij zegt niet "ja, maar...". Jij durft gewoon niet te erkennen dat men in zulke wijken minder kansen heeft, lijkt wel. Vooralsnog ontwijk je het in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken en daarom kan je niet zomaar ja of nee zeggen.
Ja. De natuur is geen menselijke samenleving. Een beest is geen mens, leeft niet in een door ons geschapen cultuur, is niet opgevoed met zekere waarden en normen. Het lijkt mij overduidelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht even...als het in de natuur gebeurd is het ok maar het is niet ok als een mens het doet?
Eigenlijk wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn Blair, Balkenende en andere bondgenoten ook oorlogsmisdadigers?
Weet ik niet, waarschijnlijk wel, Blair in ieder geval. Ik zou niet weten waarom Balkenende een oorlogsmisdadiger zou zijn. Bush in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn Blair, Balkenende en andere bondgenoten ook oorlogsmisdadigers?
Ik lach me soms nog rot van het huilen om sommige reacties hiero.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Van "we gebruikten het niet", via "we gebruikten het niet in bewoonde gebieden", via "we gebruikten het als rookgordijn", via "het waren psychologische wapens tegen niet-burgers" tot "nou, misschien hebben we per ongeluk toch een paar burgers levend laten verbranden, per ongeluk!"
Ik ga er geen ja of nee op antwoorden omdat het niets bijdraagt aan de daadwerkelijke reden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef Monidique het volgende:
Het is een simpel stelling van du_ke "in achterstandswijken heeft men minder kansen". Jij zegt dat dat onzin is. Jij zegt niet "ja, maar...". Jij durft gewoon niet te erkennen dat men in zulke wijken minder kansen heeft, lijkt wel. Vooralsnog ontwijk je het in ieder geval.
Ach, het is te acherlijk voor woorden dat er nog mensen zijn die deze creaturen verdedigen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik lach me soms nog rot van het huilen om sommige reacties hiero.
Cheney claimt goudeerlijk te zijn![]()
![]()
![]()
Balkenende steunt de oorlog in irak toch dus als je Bush en Blair oorlogsmisdadigers vindt zou Balkenende er ook een moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:14 schreef Monidique het volgende:
Weet ik niet, waarschijnlijk wel, Blair in ieder geval. Ik zou niet weten waarom Balkenende een oorlogsmisdadiger zou zijn. Bush in ieder geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |