abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32371331
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Yildiz het volgende:

Je in een Europese discussie mengen lijkt mijns inziens verre van met vuur spelen.
Als je nu een geheime vergadering gaat verstoren midden in het AIVD gebouw of je wilt inbreken in het amerikaanse NORAD gebouw, ja dán speel je met vuur. Maar de EU lijkt me toch iets vóór de burgers, of niet?
Niet voor rechts, blijkbaar, als je rechten wilt waarborgen en je aan de wet houdt dan ben je vogelvrij..de reacties in de trant van "eigen schuld" zijn niet van de lucht geweest hier op FOK en op het condoleance register ging men nog wat verder.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:50:06 #127
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_32371335
Op pagina 3 staat Agnes Kant geciteerd die zegt: "Hogere kosten in de zorg zijn geen probleem als de mensen maar zien dat de zorg verbetert"

Xcuse me!? Zorg is gewoon net als huur gas water en licht de zoveelste basale aanslag op de geldbuidel en dus mede verantwoordelijk voor de koopkracht aangaande- en het gebruik van- gezond voedsel, drinken en (sportief) gedrag!

Men kan ook wel een Rolls Royce willen rijden, want die is zijn geld waard, maar men moet het toch echt met een 3 deurs doen.

En hoezo 'als de zorg verbetert'? is het zo slecht dan? Kopen we ineens meer kwaliteit af- en uit d i e z e l f d e mensen als die het werk ook in voorgaande jaren leverden?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:50:25 #128
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32371343
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Fijn dat je terug bent! Fokken is leuker met een medestrijdster
Ja, en met een beetje geluk houden ze dan ook op met als eenzame rukkers plaatjes van wezenloze vrouwen te posten hier.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:52:20 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32371414
Ik word wel een beetje moe van dat gespeculeer rond Louis. Zou de komende week niet iets meer boven tafel komen?
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:52:22 #130
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32371415
Floripas, ik had even zin je te e-mailen, dus dat heb ik gedaan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32371439
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

[..]

Of je denkt dat men in ghetto's meer kans heeft, of je zegt dat men in een ghetto evenveel kansen heeft als in een willekeurige dure wijk.
Nog steeds zie ik niet dat ik heb gezegd dat mensen evenveel kansen hebben.
Ik heb ook minder kansen dan de zoon van een directeur/eigenaar van een groot bedrijf.

Moet ik nu de criminaliteit in gaan omdat het leven oneerlijk voor me is?
Ben ik zielig omdat die zoon meer kansen heeft dan ik?
Is drugs de oplossing voor me?
Zeg het maar
pi_32371478
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:

Nee, dat denk ik niet. Ik denk wel dat niemand nu zomaar mussen gaat vermoorden, maar gekken hebben zulke opeenhopingen van primitiviteit nodig.
Denk niet dat het zo simpel is, ik maak mij veel meer zorgen om de steeds vergaande 'verhuftering' die begon met verbaal geweld maar sinds de moord op Fortuyn een steeds grimmiger gezicht krijgt.
Mus wordt doodgeschoten en de schutter wordt met de dood bedreigt...is dat acceptabel dan?

Het mus-geval had in ieder tijdperk kunnen gebeuren, sterker nog, dat soort zaken zijn gebeurd en op grotere schaal zonder dat mensen zich daar druk om maakten nu volgen er onmiddelijk bedreigingen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:54:26 #133
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32371479
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, daar zijn we, als altijd, met een grote boog omheen gereden om in hartje Bourgondie neer te strijken.

Wat is er met jou geberud, sjors? Tikje van een geenstijl-molen gehad afgelopen week?
Beetje dwars wakker geworden vanochtend.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32371523
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:

Ja, en met een beetje geluk houden ze dan ook op met als eenzame rukkers plaatjes van wezenloze vrouwen te posten hier.
Tja, bij gebrek aan foto's van jou moeten we het helaas met minder materiaal stellen
pi_32371580
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom heeft GL de neiging om verkeerde mensen te kiezen of trekt die partij gewoon verkeerde mensen aan.
Was dit bericht over Pormes nog nieuws? HP de Tijd bericht hier al máánden over.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32371622
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nog steeds zie ik niet dat ik heb gezegd dat mensen evenveel kansen hebben.
"Je hebt in de VS gewoon een stuk minder kans als je in een achterbuurt geboren wordt."
- "Dat is gewoon onzin."

Wat zeg je dán?
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:59:11 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32371631
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Beetje dwars wakker geworden vanochtend.
Dan moet je, net als ik, een tweepersoonsbed aanschaffen. Daarin heb je geen 'dwars'.

Wat is dat gedoe met die dode mus, trouwens? Ik dacht eerst dat het om Verdonk d'r werkkqmer ging, maar iets met domino d-day ofzo?
pi_32371646
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef sigme het volgende:
Was dit bericht over Pormes nog nieuws? HP de Tijd bericht hier al máánden over.
quote:
De commissie wil het onderzoeksrapport aanstaande maandag openbaar maken.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:59:47 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32371658
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Krek! Bovendien zijn dat de uitzonderingen die de regel bevestigen. Het zogenaamde alternatieve soort.
Als sommige mensen mijn lowlands bandje zien bestempelen ze mij al als alternatief
Maar ik hou wel van alternatief denken, al is dat ook weer een restrictie an sich. (afijn, offtopic)
quote:
Bestaat alleen bij de gratie van 'gewone' soorten. Nauwelijks iemand pas geheel in een modelhokje, als sociaal model klopt het hokjesdenken echter wel.
[..]

Eh? Ik ben je even kwijt, misschien drukte ik mij niet duidelijk uit?
Ik ontken het bestaan van hokjesdenken ook niet, en het hoeft niet slecht te zijn, zoals George-Butters al zegt, als we dat vakje ietsje verder oprekken zijn we er al, bij wijze van spreken.

Vergeef me als ik foutzit, maar ik zie zuildenken als een variant van (zelf)protectionisme. (wat een term, die had ik 2 jaar geleden niet zelf bedacht.)
Zelfprotectionisme dus, wat jij zegt, dat een boerenlul geen president kan worden omdat toevallig zijn vader dat ook was. Of dat een broer van een nobelprijswinnaar ook niet meer of minder in aanmerking zou moeten komen voor een nobelprijs. Maar volgens mij is de werkelijheid net even anders. Maar ik heb nu éven het idee dat we langs elkaar heen spreken
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32371664
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mus wordt doodgeschoten en de schutter wordt met de dood bedreigt...is dat acceptabel dan?
Nee, dat is het niet. Ik kan de woede van velen overigens wel begrijpen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:00:17 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32371675
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef sigme het volgende:

[..]

GroenLinks concludeert het nu ook.
De roddel- en achterklaprubtriek van de HP, 'kringen', geloof ik net zo min als de Privé.
pi_32371706
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
"Je hebt in de VS gewoon een stuk minder kans als je in een achterbuurt geboren wordt."
- "Dat is gewoon onzin."

Wat zeg je dán?
Dat ze zelf kiezen voor een leven aan de onderkant door geen enkele vorm van aspiratie te tonen.
Criminaliteit en stoppen met school is altijd een keuze.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:02:07 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32371772
quote:
The US military on Wednesday acknowledged it might have killed civilians in the Iraqi city of Falluja with white phosphorus munitions during the battle against insurgents a year ago.

The Pentagon insisted civilians had not been targeted, however, and that it had avoided unnecessary casualties by evacuating the city before the offensive.
[ bron ]

Van "we gebruikten het niet", via "we gebruikten het niet in bewoonde gebieden", via "we gebruikten het als rookgordijn", via "het waren psychologische wapens tegen niet-burgers" tot "nou, misschien hebben we per ongeluk toch een paar burgers levend laten verbranden, per ongeluk!"
pi_32371777
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als het nou móóie vrouwen waren..

pberend postte er laatst een, dat was een pitspoets voor botsautootjes volgens mij. Zijn er dan echt geen mooie damesplaatjes te vinden op het wereldwijde web?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:03:31 #146
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32371791
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32371806
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ bron ]

Van "we gebruikten het niet", via "we gebruikten het niet in bewoonde gebieden", via "we gebruikten het als rookgordijn", via "het waren psychologische wapens tegen niet-burgers" tot "nou, misschien hebben we per ongeluk toch een paar burgers levend laten verbranden, per ongeluk!"
Collateral damage.
pi_32371807
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat ze zelf kiezen voor een leven aan de onderkant door geen enkele vorm van aspiratie te tonen.
Criminaliteit en stoppen met school is altijd een keuze.
Dat heeft niets te makne met wat ik citeerde.

Nogmaals, heeft du_ke nou onzin als hij zegt dat er minder kansen zijn of niet?
pi_32371822
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik niet, niet op die manier iig. Ik kan afkeuring begrijpen maar geen bedreigingen vanwege een mus.

Het is een uitting van onvrede die in geen verhouding staat tot het incident, er wordt een hele berg hype omheen gecreeerd vanuit allerlei media terwijl het om een (1) mus gaat, ik heb katten gehad vroeger die om de dag met een mus thuiskwamen in de winter.
pi_32371828
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Collateral damage.
Dat is meestal het excuus van oorlogsmisdadigers, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')