Niet voor rechts, blijkbaar, als je rechten wilt waarborgen en je aan de wet houdt dan ben je vogelvrij..de reacties in de trant van "eigen schuld" zijn niet van de lucht geweest hier op FOK en op het condoleance register ging men nog wat verder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Yildiz het volgende:
Je in een Europese discussie mengen lijkt mijns inziens verre van met vuur spelen.
Als je nu een geheime vergadering gaat verstoren midden in het AIVD gebouw of je wilt inbreken in het amerikaanse NORAD gebouw, ja dán speel je met vuur. Maar de EU lijkt me toch iets vóór de burgers, of niet?
Ja, en met een beetje geluk houden ze dan ook op met als eenzame rukkers plaatjes van wezenloze vrouwen te posten hier.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent! Fokken is leuker met een medestrijdster
![]()
Nog steeds zie ik niet dat ik heb gezegd dat mensen evenveel kansen hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of je denkt dat men in ghetto's meer kans heeft, of je zegt dat men in een ghetto evenveel kansen heeft als in een willekeurige dure wijk.
Denk niet dat het zo simpel is, ik maak mij veel meer zorgen om de steeds vergaande 'verhuftering' die begon met verbaal geweld maar sinds de moord op Fortuyn een steeds grimmiger gezicht krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Ik denk wel dat niemand nu zomaar mussen gaat vermoorden, maar gekken hebben zulke opeenhopingen van primitiviteit nodig.
Beetje dwars wakker geworden vanochtend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, daar zijn we, als altijd, met een grote boog omheen gereden om in hartje Bourgondie neer te strijken.
Wat is er met jou geberud, sjors? Tikje van een geenstijl-molen gehad afgelopen week?
Tja, bij gebrek aan foto's van jou moeten we het helaas met minder materiaal stellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Ja, en met een beetje geluk houden ze dan ook op met als eenzame rukkers plaatjes van wezenloze vrouwen te posten hier.
Was dit bericht over Pormes nog nieuws? HP de Tijd bericht hier al máánden over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom heeft GL de neiging om verkeerde mensen te kiezen of trekt die partij gewoon verkeerde mensen aan.
"Je hebt in de VS gewoon een stuk minder kans als je in een achterbuurt geboren wordt."quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik niet dat ik heb gezegd dat mensen evenveel kansen hebben.
Dan moet je, net als ik, een tweepersoonsbed aanschaffen. Daarin heb je geen 'dwars'.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Beetje dwars wakker geworden vanochtend.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef sigme het volgende:
Was dit bericht over Pormes nog nieuws? HP de Tijd bericht hier al máánden over.
quote:De commissie wil het onderzoeksrapport aanstaande maandag openbaar maken.
Als sommige mensen mijn lowlands bandje zien bestempelen ze mij al als alternatiefquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Krek! Bovendien zijn dat de uitzonderingen die de regel bevestigen. Het zogenaamde alternatieve soort.
Ik ontken het bestaan van hokjesdenken ook niet, en het hoeft niet slecht te zijn, zoals George-Butters al zegt, als we dat vakje ietsje verder oprekken zijn we er al, bij wijze van spreken.quote:Bestaat alleen bij de gratie van 'gewone' soorten. Nauwelijks iemand pas geheel in een modelhokje, als sociaal model klopt het hokjesdenken echter wel.
[..]
Eh? Ik ben je even kwijt, misschien drukte ik mij niet duidelijk uit?
Nee, dat is het niet. Ik kan de woede van velen overigens wel begrijpen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mus wordt doodgeschoten en de schutter wordt met de dood bedreigt...is dat acceptabel dan?
GroenLinks concludeert het nu ook.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Was dit bericht over Pormes nog nieuws? HP de Tijd bericht hier al máánden over.
Dat ze zelf kiezen voor een leven aan de onderkant door geen enkele vorm van aspiratie te tonen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
"Je hebt in de VS gewoon een stuk minder kans als je in een achterbuurt geboren wordt."
- "Dat is gewoon onzin."
Wat zeg je dán?
[ bron ]quote:The US military on Wednesday acknowledged it might have killed civilians in the Iraqi city of Falluja with white phosphorus munitions during the battle against insurgents a year ago.
The Pentagon insisted civilians had not been targeted, however, and that it had avoided unnecessary casualties by evacuating the city before the offensive.
Als het nou móóie vrouwen waren..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, en met een beetje geluk houden ze dan ook op met als eenzame rukkers plaatjes van wezenloze vrouwen te posten hier.
Stel je niet aan man.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik kan de woede van velen overigens wel begrijpen.
Collateral damage.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Van "we gebruikten het niet", via "we gebruikten het niet in bewoonde gebieden", via "we gebruikten het als rookgordijn", via "het waren psychologische wapens tegen niet-burgers" tot "nou, misschien hebben we per ongeluk toch een paar burgers levend laten verbranden, per ongeluk!"
Dat heeft niets te makne met wat ik citeerde.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat ze zelf kiezen voor een leven aan de onderkant door geen enkele vorm van aspiratie te tonen.
Criminaliteit en stoppen met school is altijd een keuze.
Ik niet, niet op die manier iig. Ik kan afkeuring begrijpen maar geen bedreigingen vanwege een mus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik kan de woede van velen overigens wel begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |