jawel, dat ben jijquote:
Inderdaad Douwe.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef mordradead het volgende:
Dat is echt teh cool matthijs!
Wie zit vast, de NS of jij?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef Tain het volgende:
kut ns, zit vast achter een defecte trein
ik in een trein, maar we zijn na 20 minuten weer gaan rijdenquote:
nee erwin maar nu welquote:Op donderdag 17 november 2005 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Ken je mijn voornaam niet eens.
Bas, of Sebastian. Niet Sebastiaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
jawel, dat ben jijmaar ik vergeet volgens mij wel meer namen... Khadgar is Sebastiaan geloof ik en Lexie is Alex
Hoi Mathijs, ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Bert, wat ga je vanavond doen?
Niet de mijne.quote:
ik zat er dichtbij tochquote:Op donderdag 17 november 2005 18:16 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bas, of Sebastian. Niet Sebastiaan.
Hmm ik denk dat ik ff een joint ga roken met een vriend van me, onder het genot van :quote:Op donderdag 17 november 2005 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoi Mathijs, ik weet het nog niet.
Beetje gamen, FOK!ken, filmpje kijken denk ik, the usual.
Wow, echt cool Mathijs.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik ff een joint ga roken met een vriend van me, onder het genot van :
[afbeelding]
Bier dus.
Tof he Bert![]()
quote:
hoi, ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
hoi mensen, ik ben nieuw
Omg dat klinkt ergquote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
Ik moet zo naar een toneelstuk van 2x een monoloog van 1 uur. Wie staat me ff bij?
ik twijfel of ik wel mee WIL doenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Cerbie het volgende:B.I.G. prijsvraag
* Cerbie wil de rugzak
Einstein?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:05 schreef Frankeinstein het volgende:
wie mijn naam niet weet eet mijn pet op
Zegt degene die een paar maanden met een BIGavatar posttequote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik twijfel of ik wel mee WIL doen
Ik kom wel evenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Nee
Net nu ik me verveel
KOM OP JONGENS!
LANIKOEKJE, KOM EENSCH HIERRRR
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nouja
Saai hier hoor voor een donderdag avond![]()
-beeldschermquote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Zeg de eerste 5 dingen die je ziet:
- Stappenteller
- Portomenee
- Blauwe mini-kliko
- Rode beker
- Post-it notes (van de gele papiertjes met plakrandjes, prachtuitvinding!)
De verveling slaat toe
Ik ben liefquote:Op donderdag 17 november 2005 22:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chanty
Lief doen
Naja, ik ga jensen kijken
Tot morgen![]()
![]()
vet zuipfeest, natuurlijk..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef Chanty87 het volgende:
Godnonde...Zit ik 2 daagjes ziek thuis, gaan ze op school allemaal leuke dingen doen!
![]()
Ik wil wel een fotoshoot van je makenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee... Bios (Elizabethtown zeker weer), vanmorgen fotoshoot... Leuk hoor...
Jij wilt te graagquote:Op donderdag 17 november 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil wel een fotoshoot van je maken
Echt niet je praat nog tegen me op IRC, ga slapen manquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou kinderen, ik ga lekker slapen![]()
Euhm ik moet eigenlijk nog werken van 2 tot 7, maar ik gil al weekend vanaf dinsdag...quote:
Volgens mij is die gast allang jarig geweest hoor Erwinquote:
Hmm, las een oude threadquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is die gast allang jarig geweest hoor Erwin![]()
Shigeru Miyamoto (Japanese: 宮本茂, Miyamoto Shigeru, born November 16, 1952)
Ik dacht dat je nooit meer op Fok kwam?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef Khadgar het volgende:
Laptop, onderzetter, krant, theebeker, bak boerenkool
Heey HomerJquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nooit meer op Fok kwam?![]()
Lanikoekjequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen heren! En Chanty als ze in de buurt is!
Hebben jullie je gisteren allemaal netjes gedragen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren was de slowchat saaiquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Zwolle.. dat is zo'n beetje aan de andere kant van het land voor mij.. Ik pasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lanikoekje
Wie gaat er mee naar zwolle, ik moet ff een trui ruilen(na 6 weken heeft de men @ work eindelijk mijn maat binnen
)
Ik zou jou ook vast niet mee mogen nemen van royquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zwolle.. dat is zo'n beetje aan de andere kant van het land voor mij.. Ik pas
Sinds je met Roy bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en sinds wanneer ben ik iemands speeltje aka console?
OV is tofquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zou jou ook vast niet mee mogen nemen van roy
Naja, ik ga wel alleen![]()
Buskaarten zijn tof![]()
Jullie gingen toch trouwen, of was je dat alweer vergeten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vertel!!
Oh, en sinds wanneer ben ik iemands speeltje aka console?
Ik wil ook weer een OVquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
OV is tofIk moet mijn nieuwe voor volgend jaar eens op gaan halen.
We gingen wel trouwen ja, maar ik heb nog geen ring o.i.d. gezien, dus dat ga ik al snel afblazen. Hij wil alleen met mijn trouwen vanwege mijn gamesquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie gingen toch trouwen, of was je dat alweer vergeten...
En ik vanwege wie je bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We gingen wel trouwen ja, maar ik heb nog geen ring o.i.d. gezien, dus dat ga ik al snel afblazen. Hij wil alleen met mijn trouwen vanwege mijn games![]()
Ja, zit ik eens rustig de SC door te lezen. Staat er ineens kei boos: Niks te, ik wil Lanikoekquote:
Je weet tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, zit ik eens rustig de SC door te lezen. Staat er ineens kei boos: Niks te, ik wil Lanikoek![]()
Dat vond ik opzich wel vermakelijk![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je weet toch
Ik ga over 10 minuten alweer weg
Naar zwolle, en daarna fitnessen![]()
Dan wens ik je alvast heel veel succesquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo ook weer weg. Ik moet toch eens voer gaan halen voor mijn ratsels, ze zien er uitgemergeld uit![]()
En daarna op ziekenbezoek. Bijna al mijn vrienden/vriendinnen zijn ziek.. slecht hoor.
IDD, ik ruik je zelfs nog over het internetquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Roi het volgende:
Tering ik stink uit m'n smoel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Roi het volgende:
Tering ik stink uit m'n smoel.
Ik had hem een maatje te klein gekocht, omdat ik was vergeten dat tie gaat krimpen in de wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Bernie: Tja.. dan moet je ook geen truien in huis halen die niet jouw maat zijn he.. Als het niet gebeurd was hoefde je ook niet heeeeleeemaal naar Zwolle toe ()
Ga je tanden poetsen dan..quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:41 schreef Roi het volgende:
Godver ik ruik het zelf gewoon
Doeiquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Nu ga ik, doei![]()
Lanikoekje
Roi *neemt afstand*![]()
quote:
Vind je het gek dat je uit je bek stinktquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef Roi het volgende:
Mm en dan afsluiten met een roggebrood met boter, augurkje en jonge kaas
*meldquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doei![]()
Wij kunnen wel zoenen, want wij stinken niet uit ons mond
![]()
Douwe in da housequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef mordradead het volgende:
'middag
quote:
quote:this is a verry rare and exclusive item. it has nearly no paintdamage and the ones he has are realy minor (pics can be send).
see pics and there is no further description nessasary.
chipping costs will not be cheap and will be discussed before you start bidding.\
masterchief is in verry good condition.
De horizontale lijnen zijn er alquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
BernieGoede maat nu?
En al klaar met fitnessen? Al een sixpack gecreerd?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De horizontale lijnen zijn er al
ohwneej, dat zijn vetrillen![]()
Tja, als je een bierbuik eraf werkt moet je hem er ook weer aan zuipen hequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef mordradead het volgende:
ik ga vanavond ook weer fitnessen... ben benieuwd of die jongen waarmee ik meestal fitness moet werken.. anders zitten we na een kwartiertje weer in de kroeg
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:41 schreef mordradead het volgende:
ik ga vanavond ook weer fitnessen... ben benieuwd of die jongen waarmee ik meestal fitness moet werken.. anders zitten we na een kwartiertje weer in de kroeg
Of ze tof zijn... daar twijfel ik een beetje aan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef mordradead het volgende:
bierbuiken zijn tof... ik heb al een hele grote verzameld
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:50 schreef mordradead het volgende:
kijk, kijk allemaal... donkey konga jungle beat
[afbeelding]
Ik heb een spongebob mokquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:54 schreef mordradead het volgende:
neen
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:55 schreef Roi het volgende:
Wel een mooie spongebob beker
Ik weet het.. flauw.. sorry. Lleuke schoenen heb je trouwens achter/naast je Donkey Konga doos staanquote:
welken? want ze zijn uiteraard allemaal tofquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het.. flauw.. sorry. Lleuke schoenen heb je trouwens achter/naast je Donkey Konga doos staan
Douwe is een schoenen fanaatquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:09 schreef mordradead het volgende:
welke schoenen hebben jullie nu aan
Puma'squote:Op vrijdag 18 november 2005 17:09 schreef mordradead het volgende:
welke schoenen hebben jullie nu aan
dat is kut, voel je de hele tijd die irritante stenen op de wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef Doppertje het volgende:
Ik loop nu op nike-shoenen, met een soort gaas
Zitten heerlijk, het lijkt alsof je geen schoenen aanhebt
quote:
Gooi een vliegtuig vol met zuurkool en vlieg naar Afrikaquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef rockstah het volgende:
Westerlingen. Paupers. Verwende kutkinderen.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
Weeheekeend...
Ik heb ook All Stars
[afbeelding]
Alleen de mijne zijn alweer 2 jaar oud en helemaal verrotgelopen, moet weer nieuwe
En jij komt uit het midden-oosten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef rockstah het volgende:
Westerlingen. Paupers. Verwende kutkinderen.
Ik dacht dat je er zo over te spreken wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben er ook weer eens.
KUTSCHOOL![]()
Kutopleiding enzo... Alleen de toffe klasgenoten zijn tof...
Ja gvd, ik heb 5 fucking projecten door elkaar lopen, met allemaal andere onderwerpen en andere groepjes. Baggerschoolquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er zo over te spreken was
rockstah is een excuus negerquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En jij komt uit het midden-oosten?
Drugs, straatleven, alles jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van zaken.quote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef mordradead het volgende:
genoeg verstand en nou wegwezen barbaar
Ja voor thuis, en voor op school had ik MX400's en die zijn stuk gegaan. Dus dan hier het vierde setje oordopjes voor mijn mp3 spelertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef mordradead het volgende:
wat moet je daarmee man... ik dacht dat je een pxc 300 had
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
had dan een px100 of 200 gekocht manquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja voor thuis, en voor op school had ik MX400's en die zijn stuk gegaan. Dus dan hier het vierde setje oordopjes voor mijn mp3 spelert
Die lekken teveel geluid, kan je niet tijdens de les luisteren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
had dan een px100 of 200 gekocht manoordopjes zijn maar pauper
dit valt me van je tegenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
die shit hadden flits en ik en die kleine gast toch opgezopen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
kom je vanavond nog langs sjaak?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef rockstah het volgende:
Ik weet het, ga de laatste tijd teveel uit zodat ik er thuis niet meer aan toekom
omg, dat ga je toch niet daadwerkelijk kijken he, dan bied ik je nog een alternatief (the boondock saints ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
ik zal straks aan de grolsch gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef mordradead het volgende:
wat maak je me nu
ik heb nog amstel en hertog jan
Boycot het, doe het voor de mus! Laat zijn offer niet voor niets zijn geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Alien. Maarrem, ik ga zo even gruwelijk stoned en dronken worden, jammer dat jullie kwaliteitsusers er niet bij kunnen zijn op deze koude avond
.
Dat is Alien: Resurrection. Alien 3 is met die Alien-hond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
Alien 3 die vanavond komt, is dat met die enorme moederalien die een kind krijgt?
Ik heb maandag profielwerkstuk presentatie, wordt ook tekst lerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zitten
Het is wel weer moeilijk hehquote:
Het is koud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:13 schreef mordradead het volgende:
ja
Ok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben wakker.
Stapfietsen zijn toch om gejat te worden, of zie ik dat verkeerd??quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik ook weer.. gisteren nog een toffe stapavond gehad ondanks dat mijn stapfiets gewoon voor de deur van een vriendin gejat is.
Ik heb een vaag vermoeden dat die criminele buren van haar dat gedaan hebben, direct maar eens even langslopen om te kijken of er iets bekends tussen hun fietsen staat. Ik bedoel.. oke het was een krakkemikkige fiets, maar je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven!![]()
Mijn toffe stapfiets..![]()
![]()
Dat zie je dan verkeerd. Stapfiets is voor mij om meestal mee naar de stad te gaan en terug te komen. Dan is het niet de bedoeling dat hij in een nette wijk ver buiten de stad al gejat wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:21 schreef jeremiah het volgende:
[..]
Stapfietsen zijn toch om gejat te worden, of zie ik dat verkeerd??
In dat laatste geval heb ik het inderdaad verkeerd gezien, ach ja het is zaterdag tijd om scherp te zijn is dus even stopgezet. Maar het is wel weer tijd om Star Ocean te spelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Stapfiets is voor mij om meestal mee naar de stad te gaan en terug te komen. Dan is het niet de bedoeling dat hij in een nette wijk ver buiten de stad al gejat wordt.
Star Oceanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef jeremiah het volgende:
[..]
In dat laatste geval heb ik het inderdaad verkeerd gezien, ach ja het is zaterdag tijd om scherp te zijn is dus even stopgezet. Maar het is wel weer tijd om Star Ocean te spelen![]()
Oh, het was gisteren dus de nationale fiets-jat-dag ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:18 schreef peristilius het volgende:
Goedendag, ben ik ook weer.
Gisteren is mijn fiets meegenomen bij het station.
Waarschijnlijk door de politie, omdat hij niet goed geparkeerd stond.
Als hij gejat is is het minder.
Ja denk het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, het was gisteren dus de nationale fiets-jat-dag ofzo![]()
quote:
Hallo! Hoe is het zwemmen gegaan??quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hooi Lani![]()
OMG, is dit topic nou nog niet vol?We gaan goed!
Ben je vrolijk vandaag?quote:
Omdat dat kut Apple me nog steeds niet heeft gebeld dat ze m'n iBook binnen hebben. Ik heb hem 3 weken geleden besteld, en het zou 2 weken duren...quote:
Dat kon je toch enigszins wel verwachten..? Maar ik vind het wel rot voor je hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat dat kut Apple me nog steeds niet heeft gebeld dat ze m'n iBook binnen hebben. Ik heb hem 3 weken geleden besteld, en het zou 2 weken duren...
Nee, dat kon (wilde) ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kon je toch enigszins wel verwachten..? Maar ik vind het wel rot voor je hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |