dat is kut, voel je de hele tijd die irritante stenen op de wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef Doppertje het volgende:
Ik loop nu op nike-shoenen, met een soort gaas
Zitten heerlijk, het lijkt alsof je geen schoenen aanhebt
quote:
Gooi een vliegtuig vol met zuurkool en vlieg naar Afrikaquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef rockstah het volgende:
Westerlingen. Paupers. Verwende kutkinderen.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
Weeheekeend...
Ik heb ook All Stars
[afbeelding]
Alleen de mijne zijn alweer 2 jaar oud en helemaal verrotgelopen, moet weer nieuwe
En jij komt uit het midden-oosten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef rockstah het volgende:
Westerlingen. Paupers. Verwende kutkinderen.
Ik dacht dat je er zo over te spreken wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben er ook weer eens.
KUTSCHOOL![]()
Kutopleiding enzo... Alleen de toffe klasgenoten zijn tof...
Ja gvd, ik heb 5 fucking projecten door elkaar lopen, met allemaal andere onderwerpen en andere groepjes. Baggerschoolquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er zo over te spreken was
rockstah is een excuus negerquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En jij komt uit het midden-oosten?
Drugs, straatleven, alles jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van zaken.quote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef mordradead het volgende:
genoeg verstand en nou wegwezen barbaar
Ja voor thuis, en voor op school had ik MX400's en die zijn stuk gegaan. Dus dan hier het vierde setje oordopjes voor mijn mp3 spelertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef mordradead het volgende:
wat moet je daarmee man... ik dacht dat je een pxc 300 had
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
had dan een px100 of 200 gekocht manquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja voor thuis, en voor op school had ik MX400's en die zijn stuk gegaan. Dus dan hier het vierde setje oordopjes voor mijn mp3 spelert
Die lekken teveel geluid, kan je niet tijdens de les luisteren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
had dan een px100 of 200 gekocht manoordopjes zijn maar pauper
dit valt me van je tegenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
die shit hadden flits en ik en die kleine gast toch opgezopen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |