dit valt me van je tegenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
die shit hadden flits en ik en die kleine gast toch opgezopen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef rockstah het volgende:
Nu je het zegt, ik heb een paar weken geleden nog een krat amstel gekocht, kan me niet voorstellen dat hij al leeg is. Even in de kelder kijken.
kom je vanavond nog langs sjaak?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef rockstah het volgende:
Ik weet het, ga de laatste tijd teveel uit zodat ik er thuis niet meer aan toekom
omg, dat ga je toch niet daadwerkelijk kijken he, dan bied ik je nog een alternatief (the boondock saints ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
ik zal straks aan de grolsch gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef mordradead het volgende:
wat maak je me nu
ik heb nog amstel en hertog jan
Boycot het, doe het voor de mus! Laat zijn offer niet voor niets zijn geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Alien. Maarrem, ik ga zo even gruwelijk stoned en dronken worden, jammer dat jullie kwaliteitsusers er niet bij kunnen zijn op deze koude avond
.
Dat is Alien: Resurrection. Alien 3 is met die Alien-hond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
Alien 3 die vanavond komt, is dat met die enorme moederalien die een kind krijgt?
Ik heb maandag profielwerkstuk presentatie, wordt ook tekst lerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zitten
Het is wel weer moeilijk hehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |