kom je vanavond nog langs sjaak?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef rockstah het volgende:
Ik weet het, ga de laatste tijd teveel uit zodat ik er thuis niet meer aan toekom
omg, dat ga je toch niet daadwerkelijk kijken he, dan bied ik je nog een alternatief (the boondock saints ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
ik zal straks aan de grolsch gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef mordradead het volgende:
wat maak je me nu
ik heb nog amstel en hertog jan
Boycot het, doe het voor de mus! Laat zijn offer niet voor niets zijn geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef rockstah het volgende:
Nee sorry, ik moet domino day kijken
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Alien. Maarrem, ik ga zo even gruwelijk stoned en dronken worden, jammer dat jullie kwaliteitsusers er niet bij kunnen zijn op deze koude avond
.
Dat is Alien: Resurrection. Alien 3 is met die Alien-hond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
Alien 3 die vanavond komt, is dat met die enorme moederalien die een kind krijgt?
Ik heb maandag profielwerkstuk presentatie, wordt ook tekst lerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week toets/activiteitenweek en zal wel het hele weekend in de boeken zitten
Het is wel weer moeilijk hehquote:
Het is koud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:13 schreef mordradead het volgende:
ja
Ok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben wakker.
Stapfietsen zijn toch om gejat te worden, of zie ik dat verkeerd??quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik ook weer.. gisteren nog een toffe stapavond gehad ondanks dat mijn stapfiets gewoon voor de deur van een vriendin gejat is.
Ik heb een vaag vermoeden dat die criminele buren van haar dat gedaan hebben, direct maar eens even langslopen om te kijken of er iets bekends tussen hun fietsen staat. Ik bedoel.. oke het was een krakkemikkige fiets, maar je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven!![]()
Mijn toffe stapfiets..![]()
![]()
Dat zie je dan verkeerd. Stapfiets is voor mij om meestal mee naar de stad te gaan en terug te komen. Dan is het niet de bedoeling dat hij in een nette wijk ver buiten de stad al gejat wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:21 schreef jeremiah het volgende:
[..]
Stapfietsen zijn toch om gejat te worden, of zie ik dat verkeerd??
In dat laatste geval heb ik het inderdaad verkeerd gezien, ach ja het is zaterdag tijd om scherp te zijn is dus even stopgezet. Maar het is wel weer tijd om Star Ocean te spelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Stapfiets is voor mij om meestal mee naar de stad te gaan en terug te komen. Dan is het niet de bedoeling dat hij in een nette wijk ver buiten de stad al gejat wordt.
Star Oceanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:32 schreef jeremiah het volgende:
[..]
In dat laatste geval heb ik het inderdaad verkeerd gezien, ach ja het is zaterdag tijd om scherp te zijn is dus even stopgezet. Maar het is wel weer tijd om Star Ocean te spelen![]()
Oh, het was gisteren dus de nationale fiets-jat-dag ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:18 schreef peristilius het volgende:
Goedendag, ben ik ook weer.
Gisteren is mijn fiets meegenomen bij het station.
Waarschijnlijk door de politie, omdat hij niet goed geparkeerd stond.
Als hij gejat is is het minder.
Ja denk het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, het was gisteren dus de nationale fiets-jat-dag ofzo![]()
quote:
Hallo! Hoe is het zwemmen gegaan??quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hooi Lani![]()
OMG, is dit topic nou nog niet vol?We gaan goed!
Ben je vrolijk vandaag?quote:
Omdat dat kut Apple me nog steeds niet heeft gebeld dat ze m'n iBook binnen hebben. Ik heb hem 3 weken geleden besteld, en het zou 2 weken duren...quote:
Dat kon je toch enigszins wel verwachten..? Maar ik vind het wel rot voor je hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat dat kut Apple me nog steeds niet heeft gebeld dat ze m'n iBook binnen hebben. Ik heb hem 3 weken geleden besteld, en het zou 2 weken duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |