Volgens mij is die gast allang jarig geweest hoor Erwinquote:
Hmm, las een oude threadquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is die gast allang jarig geweest hoor Erwin![]()
Shigeru Miyamoto (Japanese: 宮本茂, Miyamoto Shigeru, born November 16, 1952)
Ik dacht dat je nooit meer op Fok kwam?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef Khadgar het volgende:
Laptop, onderzetter, krant, theebeker, bak boerenkool
Heey HomerJquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nooit meer op Fok kwam?![]()
Lanikoekjequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen heren! En Chanty als ze in de buurt is!
Hebben jullie je gisteren allemaal netjes gedragen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren was de slowchat saaiquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Zwolle.. dat is zo'n beetje aan de andere kant van het land voor mij.. Ik pasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lanikoekje
Wie gaat er mee naar zwolle, ik moet ff een trui ruilen(na 6 weken heeft de men @ work eindelijk mijn maat binnen
)
Ik zou jou ook vast niet mee mogen nemen van royquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zwolle.. dat is zo'n beetje aan de andere kant van het land voor mij.. Ik pas
Sinds je met Roy bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en sinds wanneer ben ik iemands speeltje aka console?
OV is tofquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zou jou ook vast niet mee mogen nemen van roy
Naja, ik ga wel alleen![]()
Buskaarten zijn tof![]()
Jullie gingen toch trouwen, of was je dat alweer vergeten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vertel!!
Oh, en sinds wanneer ben ik iemands speeltje aka console?
Ik wil ook weer een OVquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
OV is tofIk moet mijn nieuwe voor volgend jaar eens op gaan halen.
We gingen wel trouwen ja, maar ik heb nog geen ring o.i.d. gezien, dus dat ga ik al snel afblazen. Hij wil alleen met mijn trouwen vanwege mijn gamesquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie gingen toch trouwen, of was je dat alweer vergeten...
En ik vanwege wie je bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We gingen wel trouwen ja, maar ik heb nog geen ring o.i.d. gezien, dus dat ga ik al snel afblazen. Hij wil alleen met mijn trouwen vanwege mijn games![]()
Ja, zit ik eens rustig de SC door te lezen. Staat er ineens kei boos: Niks te, ik wil Lanikoekquote:
Je weet tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, zit ik eens rustig de SC door te lezen. Staat er ineens kei boos: Niks te, ik wil Lanikoek![]()
Dat vond ik opzich wel vermakelijk![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je weet toch
Ik ga over 10 minuten alweer weg
Naar zwolle, en daarna fitnessen![]()
Dan wens ik je alvast heel veel succesquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo ook weer weg. Ik moet toch eens voer gaan halen voor mijn ratsels, ze zien er uitgemergeld uit![]()
En daarna op ziekenbezoek. Bijna al mijn vrienden/vriendinnen zijn ziek.. slecht hoor.
IDD, ik ruik je zelfs nog over het internetquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Roi het volgende:
Tering ik stink uit m'n smoel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Roi het volgende:
Tering ik stink uit m'n smoel.
Ik had hem een maatje te klein gekocht, omdat ik was vergeten dat tie gaat krimpen in de wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Bernie: Tja.. dan moet je ook geen truien in huis halen die niet jouw maat zijn he.. Als het niet gebeurd was hoefde je ook niet heeeeleeemaal naar Zwolle toe ()
Ga je tanden poetsen dan..quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:41 schreef Roi het volgende:
Godver ik ruik het zelf gewoon
Doeiquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Nu ga ik, doei![]()
Lanikoekje
Roi *neemt afstand*![]()
quote:
Vind je het gek dat je uit je bek stinktquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:19 schreef Roi het volgende:
Mm en dan afsluiten met een roggebrood met boter, augurkje en jonge kaas
*meldquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doei![]()
Wij kunnen wel zoenen, want wij stinken niet uit ons mond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |