jawel, dat ben jijquote:
Inderdaad Douwe.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef mordradead het volgende:
Dat is echt teh cool matthijs!
Wie zit vast, de NS of jij?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef Tain het volgende:
kut ns, zit vast achter een defecte trein
ik in een trein, maar we zijn na 20 minuten weer gaan rijdenquote:
nee erwin maar nu welquote:Op donderdag 17 november 2005 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Ken je mijn voornaam niet eens.
Bas, of Sebastian. Niet Sebastiaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
jawel, dat ben jijmaar ik vergeet volgens mij wel meer namen... Khadgar is Sebastiaan geloof ik en Lexie is Alex
Hoi Mathijs, ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Bert, wat ga je vanavond doen?
Niet de mijne.quote:
ik zat er dichtbij tochquote:Op donderdag 17 november 2005 18:16 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bas, of Sebastian. Niet Sebastiaan.
Hmm ik denk dat ik ff een joint ga roken met een vriend van me, onder het genot van :quote:Op donderdag 17 november 2005 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoi Mathijs, ik weet het nog niet.
Beetje gamen, FOK!ken, filmpje kijken denk ik, the usual.
Wow, echt cool Mathijs.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik ff een joint ga roken met een vriend van me, onder het genot van :
[afbeelding]
Bier dus.
Tof he Bert![]()
quote:
hoi, ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
hoi mensen, ik ben nieuw
Omg dat klinkt ergquote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
Ik moet zo naar een toneelstuk van 2x een monoloog van 1 uur. Wie staat me ff bij?
ik twijfel of ik wel mee WIL doenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Cerbie het volgende:B.I.G. prijsvraag
* Cerbie wil de rugzak
Einstein?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:05 schreef Frankeinstein het volgende:
wie mijn naam niet weet eet mijn pet op
Zegt degene die een paar maanden met een BIGavatar posttequote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik twijfel of ik wel mee WIL doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |