quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef jaguar het volgende:
mijne net binnen
[afbeelding]
Patsbonk
ze hebben hem gewoon doorgelaten
snap 'm nu pas !quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef jaguar het volgende:
mijne net binnen
[afbeelding]
Patsbonk
ze hebben hem gewoon doorgelaten
Die is idd wel mooi jaquote:
abstractheidquote:Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet het nog wat voorstellen
ja, in de AV staat niets over dat je een bepaalde rekening moet hebben of een bedrag moet betalenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom staat hij eigenlijk niet in het design forum., maare een vraagje: is deze pas nou geheel gratis voor een standaard scholier met een standaard postbank pas met een standaard easy blue rekening? help mij
.
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :quote:Op donderdag 17 november 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik snap em nog steeds niet. Leg uit aub
.
waarom ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef harteloos het volgende:
[[url=http://x2.putfile.com/11/32013475593.jpg]afbeelding][/url]
Dit is die van mij. Ik baal er best wel van.
Kan ook niet anders dan dat dit een vrouw is.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef missC het volgende:
[..]
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :
de klinkers/letters zijn omgedraaid dus pOstbAnk werd pAtsbOnk en in mijn eigen fantasie komt dat weer overeen met de foto die op een grote knikker lijkt, ook wel een bonk genoemd. En die hele grote versies daarvan die zouden wel eens zo kunnen heten...denk ik.....
Maak dan een nieuwe aan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef harteloos het volgende:
Omdat ik erop sta op een pony.
Was dat een verrassing voor je dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef harteloos het volgende:
Omdat ik erop sta op een pony.
jaahaaaa dat zei je net ook al. het was geen verassing maar dan kan ik er achteraf gezien toch wel spijt van hebben ?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dan dat dit een vrouw is.
DAT IS EEN ZONSVERDUISTERING, OEN! NIET EEN KNIKKER! HET FEIT DAT HET ROND IS MAAKT HET GEEN KNIKKER.![]()
Het is gewoon een woordverneuking van het woord postbank.
schat, het meest voor de hand liggende vond ik te normaal om uit te leggen maar het was in mijn creatieve doordenkfase een leuke extra noot....misschien ben ik idd nog wel verder dan de maker zelfquote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef missC het volgende:
[..]
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :
de klinkers/letters zijn omgedraaid dus pOstbAnk werd pAtsbOnk en in mijn eigen fantasie komt dat weer overeen met de foto die op een grote knikker lijkt, ook wel een bonk genoemd. En die hele grote versies daarvan die zouden wel eens zo kunnen heten...denk ik.....
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de anderquote:
steekproefsgewijs?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de ander
Bij mij een week.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:28 schreef -TDJ- het volgende:
Hoelang duurde het dat jullie hem kregen en hoe hoorden jullie of hij is afgewezen?
Ik had die van mij vorige week zondag besteld en had em vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef BrauN het volgende:
Ik heb er net eentje ontworpen en besteld. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voor ie binnen was? Weekje?
waar staat dat ?!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
oeh, vroeg nummer, 200 nogwat ofzo
* Silentuz heeft 1561
Waar heb je het overquote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
* Silentuz heeft 1561
rechtsonderaan staat een 6 cijferig nummer 00xxxx of in jouw geval zelfs 000xxxquote:
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Windows pasje...Wil je soms een BSOD veroorzaken op de bankautomaten!!
Het is een screenshot van een DVD van Matthew Ballamy (van Muse) op Glastonbury 2004.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef soul114 het volgende:
[..]
Wie staat erop... want als dat mag heb ik goede hoop voor de mijne
Vandaar dat het bekend voor kwam. Erg gaaf optreden was dat trouwens (komt waarschijnlijk binnenkort op DVD uit..mja meeste mensen hebben hem al).quote:Op donderdag 17 november 2005 23:59 schreef koenimex het volgende:
Uit vorig topic naar aanleiding van mijn pasje:
[afbeelding]
[..]
Het is een screenshot van een DVD van Matthew Ballamy (van Muse) op Glastonbury 2004.
yes, dat is de scan van de echte pas zegmaarquote:Op donderdag 17 november 2005 21:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de ander
[offtopic]quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bekend voor kwam. Erg gaaf optreden was dat trouwens (komt waarschijnlijk binnenkort op DVD uit..mja meeste mensen hebben hem al).
Ik wacht nog in spanning af..
edit: Als officiele DVD bedoel ik dan, waarschijnlijk samen met wat Earls Court en USA tour nummers.
Echt raar. Die kan, Zoolander (Ben Stiller) kan en andere 'celebs' worden afgekeurdquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes, dat is de scan van de echte pas zegmaar
Zet hem anders even in je post erbij, dan weten we waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:42 schreef dyna18 het volgende:
Iemand anders nog een reactie waarom mijn pas geweigerd is?
(oh ja en tvp)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dyna18: Iemand anders nog een reactie waarom mijn pas geweigerd is?
Zet hem anders even in je post erbij, dan weten we waar het over gaat.
ik heb al een apart pasje voor me chipknip bij de postbank hoor. Al 2 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Goofup het volgende:
Ik neem aan dat de chipknip eraf gaat. Daar moet je anders namelijk apart - extra voor betalen, als je bijvoorbeeld je pas kwijtraakte en een nieuwe aanvroeg.
Ik vind de chipknip trouwens toch een k*tuitvinding. Waarom moeilijk doen als je toch al een pinpas met pincode hebt?!
Die chipknip werkt niet meer. Je moet bij de Postbank een aparte chipknippas aanvragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb ook een pasje aangevraagd met allemaal kleine bankbiljetjes uit het gulden tijdperk, ben benieuwd. Maar op mijn huidige pas heb ik nog een chipknip ding zitten, gaat die er nu vanaf, want ik zie bij jullie dat jullie niet zo een gouden ding hebben.
234quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
* Silentuz heeft 1561
World of Warcraft..quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Welk spel is het?
Dán zit er dus idd. copyright op. Je zal een student hebben getroffen die fervent gamer isquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
World of Warcraft..
Nummer 93hier btw
lijkt mij meer iets van BoB of BiA ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dat de eindscene LOTR 1 ?
Ik weet niet wie Bob of Bia zijn, maar het is een foto uit de Eerste Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:24 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
lijkt mij meer iets van BoB of BiA ofzo?
brothers in arms?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:23 schreef missC het volgende:
BoB is Band of Brothers....
BiA is ..... ????
ik had em een stuk eerder besteld, maar toen was die afgekeurd, zelfde pasje nog een keer opgestuurt, en toen kreeg ik em wel :Squote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem vandaag gekregen!
Leuk tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mijn passen binnen, 3x dezelfdeIk dacht dat ik per rekening verschillende passen kon aanvragen, niet dus. Ze hebben dezelfde foto voor alle drie de rekeningen gebruikt
Je pincode?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Wat denk je zelfquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef magikkk het volgende:
-url iets-
Wat een ramp, nu klikken dubbel zo domme mensen dubbel zo veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, quote zijn spam ook nog even![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef Skv het volgende:
Godver.
Ik heb gisteren met mn niet al te nuchtere kop zitten bestellen en ik weet niet meer met welke foto
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:18 schreef innepin het volgende:
Ik heb besteld maar ik weet niet meer voor welke afbeelding ik heb gekozen, én welk adres ik heb ingevuld.
printscreen, knippen, plakken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:46 schreef Syrena het volgende:
Hoe krijgen jullie dat plaatje + je ontwerp van de postbanksite af? Mij lukt het niet, ik krijg zo'n flashdinges-menu.
Ik heb de plaatjes wel los, maar het is mooier met de logo's erop.
Gatverdamme, nog meer fotosoepenquote:
kan oook met paint hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gatverdamme, nog meer fotosoepen
Zal het es ff proberen
die 2e mag dus nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn fabrieksels tot nu toe:
Ikke:
[afbeelding]
Vriendje:
[afbeelding]
Nu eerst ff douchen en eten en dan verder met de hond![]()
ik heb een plaatje van het Zinloos geweld heersbeesjequote:
Waarom niet? Hij is niet bekend, tis mijn vriendjequote:
de foto van je eigen hoofd vink nie echt top (ligt meer aan de foto dan aan je kop)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is niet bekend, tis mijn vriendje![]()
Was toch al niet van plan om die aan te vragen, hoewel ik 'm stukken beter gelukt vind als m'n eigen hoofd
Mja, vervaldatum is 2010, en we hebben volgende week net 6 mnd verkeringquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef Classics het volgende:
[..]
de foto van je eigen hoofd vink nie echt top (ligt meer aan de foto dan aan je kop)![]()
ik zou voor de 2e gaan
praktisch gedachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, vervaldatum is 2010, en we hebben volgende week net 6 mnd verkering![]()
Hij mag 'm hebben voor als de SNS-bank ook met zo'n actie komt.
Ik ga vanmiddag er nog eentje van de hond maken.
Die heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik wist niks te bedenken en nu heb ik zo een domme kat
Die m'n broertje uit had gekozen hebben ze geweigerd, van hun eigen site
Deze:![]()
![]()
Misschien heb je gewonnen of zo? Er staan wel veel winnaars op die sitequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:39 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt.
Waarom staat die op hun site?
Ik heb geen e-mail o.i.d. ontvangen.
Je aapje??quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:49 schreef MaRySe het volgende:
[...]
Ik wil liever een eigen originele blabla maar heb nog steeds geen inspiratie.
Piiing!!
handigquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, ik vergat hem steeds. Maar nu niet meer.
check: http://board.muse.mu/showthread.php?t=26264 voor meer informatie...quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef koenimex het volgende:
[..]
[offtopic]
Écht?![]()
* koenimex springt een gat in de lucht
[/offtopic]
bang dat je je pincode vergeet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef -AnneX- het volgende:
*geen-zin-in-4-topics-doorspit-modus*
moet je er nou wel of niet voor betalen??
ja dus als je hem hebt bestelt betaal je gewoon 1x die 10 euri voor het jaar dat je die pas gebruiktquote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.
Na 30 november moet je ook nog bij gaan betalen als je een eigen ontworpen pas wilt hebben.
Ik denk dat de eerste twee foto's inderdaad afgewezen zullen worden.quote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef missC het volgende:
ok, ik kan niet kiezen...
heb 2 passen, waarvan 1 basis en die dreig ik nu ook om te willen zetten...
heb ook het idee gehad om 1 foto in 4-en te delen en dan als puzzel op die van mijn hubby&me te plaatsen, maar dat is onbegrijpelijk milimeterwerk...
dus ... stem mee ....
Jawel, heb ik ook. Met een easyblue rekening heb je een gewone standaard giropas, die kun je dus gratis aanvragen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef About2Break het volgende:
Maar als je een easy blue rekening hebt kan het zeg maar niet?
Kan prima, alleen wordt dan je eerste zelf ontworpen pas nutteloos. Die wordt dan weer gebloktquote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
kan ik gratis een 2de aanvragen voor dezelfde rekening
quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
MENSEN MOET JENU 10 EURO EXTRA BETALEN OF NIET!!!
quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
JUIST, WILDE IK OOK NET ZEGGEN, MAAR IK DACHT DAN KOM IK ZO SCHREEUWERIG OVERquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
JA MISSCHIEN WEL MAAR MISSCHIEN OOK NIET MOET JE HET TOPIC MAAR EENS DOORLEZEN OH HEB JE DAAR GEEN ZIN IN WIE WEET KUN JE HET OOK OP DE POSTBANKSITE VINDEN OF ANDERS BEL JE ZE EVEN OF STUUR JE ZE EEN EMAIL IS DAT WAT!!!
Weet je wat jij zou moeten doen ?quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
welkom.quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Ik ga er maar alvast vanuit dat het afgekeurd wordt dan valt het altijd mee![]()
Die Mini mouse is ervoor om mee op de foto te gaan he ... ik zou het gewoon proberen als je hem leuk vindtquote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste twee foto's inderdaad afgewezen zullen worden.
[afbeelding]
Deze vind ik het leukst!
Debielquote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mooi getekend.quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Mijn ontwerpje:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze dit soort zelf getekende zooi goedkeuren...![]()
Ik ga er maar alvast vanuit dat het afgekeurd wordt dan valt het altijd mee![]()
3 is al richting mijn hubby gegaan en om nou dezelfde te nemen is ook zo vreselijk unisex (hoewel, hebben we nu natuurlijk ookquote:Op maandag 21 november 2005 08:19 schreef Classics het volgende:
[..]
Die Mini mouse is ervoor om mee op de foto te gaan he ... ik zou het gewoon proberen als je hem leuk vindtZelf zou ik kiezen uit 1 3 of 6
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb die van mij ook binnen..Zal morgen bij daglicht even een fotootje maken, hij's echt leuk..
quote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.
Na 30 november moet je ook nog bij gaan betalen als je een eigen ontworpen pas wilt hebben.
Neen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had 'm begin november besteld, doen die stumpers er 10 dagen over voor ze me een brief sturen dat 'ie niet mag. toen direct een nieuwe aangevraagd, en nu moet ik daar voor gaan betalen?
Omdat zij zo ontzettend sloom zijn met naar mijn foto kijken?
Vuile ratten.
En als je afbeelding er wel doorheen komt maar je vindtum lelijk?quote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neen.
Het is sowieso tot 30 november gratis, en als ik het goed begrepen heb mag tot vier keer een nieuwe afbeelding uitzoeken als hij wordt afgekeurd.
Waarom vraag je er dan eentje aan die je lelijk vindt?quote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
En als je afbeelding er wel doorheen komt maar je vindtum lelijk?.
Dan zal er wel iets niet goed gegaan zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef WaSTeiL het volgende:
4 November besteld, maar nog steeds niets in huis!
Je icoontjequote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef NMGN23 het volgende:
Ik denk niet dat die vanzelf in jouw ontwerp veranderd...
Als die dat wel doet zou het wel gaaf zijn
Omdattie op mijn pc wel aardig eruit ziet, maar op het pasje flink tegenvaltquote:Op maandag 21 november 2005 17:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan eentje aan die je lelijk vindt?
TOT 30-11 NIET NIET NIET NIETquote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mooie vergelijking man!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Ik had er een met een pistool er op, en die is afgekeurd?
Stond geen merk op het pistool ofzo.
Ik weet dat 'geweld' niet mag, maar dit is toch geen geweld? Als je het pistool gebruikt, wel ja.
Seks mag ook niet, maar als je een man en een vrouw met kleren aan er op hebt, zouden ze bij gebruik ook wel naakt kunnen zijn.
Bullshit
wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef -AnneX- het volgende:
ik krijg mijne waarschijnlijk donderdag
vorige week woensdag geloof ik ofzo...quote:
Ik denk wel dat je ouders trots op je zullen zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je meequote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef -AnneX- het volgende:
Mijn pas is afgewezen omdat:
'Helaas kunnen wij uw aanvraag voor een pas ten name van uzelf niet behandelen omdat er op de door u vermelde Girorekening een pas met pasnummer ***LETTER*** is verstrekt.
Als deze pas moet worden vervangen... enz enz'
wat lullen ze nou man
iedereen heeft toch een pas gekregen!?
ik wil er alleen 1 met een vet ontwerp erop!!
nou, nu nog maar eens geprobeert maar dan met een andere verval datum, misschien datie het dan nu wel doet!!
stelletje mierenneukers
quote:
http://upload.server8.org/ p1587.jpgquote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef brammes44 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan iemand mij misschien vertellen waar deze afbeelding te vinden is op internet ???![]()
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef Eastwood het volgende:
zag je dat, net op het 8 uur journaal.. hadden ze het erover.
M'n broer belde trouwens naar de postbank, om de precieze url te vragen, hij kon hem niet vinden, en daar werd hij doorgeschakeld naar de afdelingsleider en kreeg hij de vraag hoe hij van die pasjes af wist. Hij kreeg hier te horen dat het voor een geselecteerd aantal mensen was, en niet zomaar voor iedereen. (hij mocht wel bestellen, maar was niet de bedoeling van de proef) toch gek, hadden ze het beter moeten beveiligen als het maar voor een geselecteerd aantal was..
heb ik doan...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemen
ja, precies, die emails.. die zijn maar aan een aantal mensen gestuurdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellen![]()
Hm, dan is het nog maar even afwachten wat ze er dan van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef menesis het volgende:
got it.
Ik vind de printkwaliteit om te huilen* maar goed.
* kleuren zijn flets en tis redelijk onscherp, ondanks hires aanleveren van de foto. Maar het is wel geinig.
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je mee![]()
Sta ik mooi voor schut met mijn smiley zonder bewegende armen!!
[afbeelding]
![]()
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjesquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Ivatje het volgende:
Zo`n pasje heb ik niet nodig want ik pin alleen 1x per maand dus...ik gebruik het niet zo vaak...ik kijk er nooit naar...
AMSTERDAM - Ruim 42.000 Postbank-klanten hebben in twee weken tijd een nieuwe, zelf ontworpen, bankpas aangevraagd.*knip*
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef missC het volgende:
nou ik lees toch veel dat ie tegenvalt qua scherpte ?
gek trouwens dat je de winnende namen ziet in de paskamer maar niet hun ontwerpen, of mis ik ergens iets ?
was je ermee mee eens ?! was het zoooo moeilijk kiezen ? ik zou bijna zeggen : alle 20 dan....ben wel benieuwd !quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
quote:[b]Ik ging met een ipod naar huis![]()
Oeh ik heb gister geen tv gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zag je pas wel op tv voorbij komen.
al zag ie er op tv beter uit dan het plaatje wat je hier op Fok! gepost had... Hebben ze em daar nog nabewerkt ofzo?
anders had ik ze aan mogen-kunnen klagenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Wat raar dat je em zelf opnieuw moest maken.
Zo super ingewikkeld is ie ook weer niet![]()
Ik voel me aangevallenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?![]()
![]()
Jawel, en er was zelfs een nóg simpelerequote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
quote:Vragen over Mijn Postbankpas
Krijg ik geen problemen met betalen in het buitenland omdat ze daar niet zullen geloven dat dit een echte pas is? Of omdat ze opmerkingen maken over de afbeelding?
De combinatie van de pas en de pincode maakt direct duidelijk dat dit een echte bankpas is. Besef wel dat sommige in Nederland geaccepteerde afbeeldingen niet geaccepteerd worden in het buitenland. Houd daar bij de keuze van uw afbeelding rekening mee.
Cool dit!!quote:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checkenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
geinig, zit die postbank leeuw met opzet precies bij Lewenborg?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb m'n pasje ook binnen! Vond het zelf erg origineel van mezelf
.
[afbeelding]
Zo kan ik altijd de weg van mijn huis naar het centrum vinden.
ok, hier dan een echte foto.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
achterkant is (jammer genoeg) blauwquote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef sander89 het volgende:
Ik heb vanmiddag eentje met een afbeelding van een auto gestuurd merk kan je niet lezen maar zal het dan nog steeds niet mogen omdat het een merk auto is? Anders stuur ik volgende week iets anders in wat zeker weten mag want het kan toch tot 30 nov?
Nog een vraagje ziet de achter kant er gewoon zoals bij de oude pinpas uit of zelf afbeelding als de voorkant
Niet mijn pasje, ik heb geen opquote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef Conflict het volgende:
Ik sta op het bankpasje van Biancavia![]()
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?quote:Ik heb me bedacht en wil een andere afbeelding gebruiken, wat moet ik doen?
Indien de aanvraag verstuurd is, wordt de pas aangemaakt en kan de afbeelding niet meer gewijzigd worden. U kunt via postbank.nl opnieuw een aanvraag doen waarvoor u opnieuw ¤ 9,75 moet betalen.
Hmm, inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef releaze het volgende:
nijntje is een geregistreerd trademarked product. die mogen niet op de kaarten.
Kwam gister bij een marketingmiddag iemand van de Postbank tegen, nog heel gesprek over gehad (uiteraard) over hun (virale) actie. Heb ook verteld over Fok (beetje marketeer, zeker jonge, zou dat moeten kennen), en specifiek over dit topic (ook dat er één fokker bij de prijswinnaars zat met pasje 'Op').... Hij zou gaan kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjes
[..]
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
Ik ging met een ipod naar huis![]()
dat staat er inderdaad, maar zodra je hem gaat bestellen zie je dat het tot 30nov gratis isquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kan je er btw gewoon niet nog een maken?
Er staat namelijk:
[..]
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?
Want anders maak ik dat nijntje aan!
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurdquote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Mijn ontwerpje:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze dit soort zelf getekende zooi goedkeuren...![]()
ja, ik zou gewoon bellen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurd![]()
Heeft het nog zin om naar de postbank op te bellen om het ontwerp eventueel toch nog goedgekeurd te krijgen? Ik kan me voorstellen dat ze misschien denken dat het een gecopyrighte afbeelding is maar ik heb hem toch echt zelf gemaakt...![]()
Moet je de vorige topics even doorkijken...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
Ze zijn in elk geval erg inconsequent met wat wel en niet mag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef _Nienna_ het volgende:
Besteld en geheel tegen verwachtingen in vandaag ontvangen:
[afbeelding]
(geen webcam bij de hand, dus maar dit plaatje..)
het is tot 30 nov. gratisquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan op de site ergens vinden dat het nog steeds gratis is.
Hey die rieten stoel hebben wij ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij is echt heel mooi geworden!
Hier alleen even een brakke webcamfoto beschikbaar.
[afbeelding]
Vast niet met zo'n lief jongetje erop!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef menesis het volgende:
[..]
Hey die rieten stoel hebben wij ook
het ziet er ook wel cheasy uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:12 schreef Meentje het volgende:
http://www.nonka.org/kijk/sale.jpg dit ontwerp is ook al afgewezen... ben ikzelf gewoon. vreemd...
ti's ook best een leuke fotoquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:21 schreef Meentje het volgende:
wasna een feestje waar ze nepgeld uitdeelde en vond het wel geinig. Hullie nie dus. En doe die hand eens weg!!!
Gewoon, normaal blauw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef djayzz het volgende:
Hoe ziet de achterkant van dat ding er eigenlijk uit?
Mooie pas, alleen vond ik de film maar saai.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
Ik ben blij. Erg blij.
Voor de liefhebber: Het is de Starchild uit 2001: A Space Oddysey..
Die vlekjes komen van m'n scanner.. De pas zelfs is gaaf.
Stargate ??quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Prior het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05476/DSC031542.jpg]afbeelding][/url]
is iets uit een tv-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |