234quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
oeh, vroeg nummer, 200 nogwat ofzo
* Silentuz heeft 1561
World of Warcraft..quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Welk spel is het?
Dán zit er dus idd. copyright op. Je zal een student hebben getroffen die fervent gamer isquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
World of Warcraft..
Nummer 93hier btw
lijkt mij meer iets van BoB of BiA ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dat de eindscene LOTR 1 ?
Ik weet niet wie Bob of Bia zijn, maar het is een foto uit de Eerste Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:24 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
lijkt mij meer iets van BoB of BiA ofzo?
brothers in arms?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:23 schreef missC het volgende:
BoB is Band of Brothers....
BiA is ..... ????
ik had em een stuk eerder besteld, maar toen was die afgekeurd, zelfde pasje nog een keer opgestuurt, en toen kreeg ik em wel :Squote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem vandaag gekregen!
Leuk tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mijn passen binnen, 3x dezelfdeIk dacht dat ik per rekening verschillende passen kon aanvragen, niet dus. Ze hebben dezelfde foto voor alle drie de rekeningen gebruikt
Je pincode?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Wat denk je zelfquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef magikkk het volgende:
-url iets-
Wat een ramp, nu klikken dubbel zo domme mensen dubbel zo veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, quote zijn spam ook nog even![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef Skv het volgende:
Godver.
Ik heb gisteren met mn niet al te nuchtere kop zitten bestellen en ik weet niet meer met welke foto
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:18 schreef innepin het volgende:
Ik heb besteld maar ik weet niet meer voor welke afbeelding ik heb gekozen, én welk adres ik heb ingevuld.
printscreen, knippen, plakken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:46 schreef Syrena het volgende:
Hoe krijgen jullie dat plaatje + je ontwerp van de postbanksite af? Mij lukt het niet, ik krijg zo'n flashdinges-menu.
Ik heb de plaatjes wel los, maar het is mooier met de logo's erop.
Gatverdamme, nog meer fotosoepenquote:
kan oook met paint hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gatverdamme, nog meer fotosoepen
Zal het es ff proberen
die 2e mag dus nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn fabrieksels tot nu toe:
Ikke:
[afbeelding]
Vriendje:
[afbeelding]
Nu eerst ff douchen en eten en dan verder met de hond![]()
ik heb een plaatje van het Zinloos geweld heersbeesjequote:
Waarom niet? Hij is niet bekend, tis mijn vriendjequote:
de foto van je eigen hoofd vink nie echt top (ligt meer aan de foto dan aan je kop)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is niet bekend, tis mijn vriendje![]()
Was toch al niet van plan om die aan te vragen, hoewel ik 'm stukken beter gelukt vind als m'n eigen hoofd
Mja, vervaldatum is 2010, en we hebben volgende week net 6 mnd verkeringquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef Classics het volgende:
[..]
de foto van je eigen hoofd vink nie echt top (ligt meer aan de foto dan aan je kop)![]()
ik zou voor de 2e gaan
praktisch gedachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, vervaldatum is 2010, en we hebben volgende week net 6 mnd verkering![]()
Hij mag 'm hebben voor als de SNS-bank ook met zo'n actie komt.
Ik ga vanmiddag er nog eentje van de hond maken.
Die heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik wist niks te bedenken en nu heb ik zo een domme kat
Die m'n broertje uit had gekozen hebben ze geweigerd, van hun eigen site
Deze:![]()
![]()
Misschien heb je gewonnen of zo? Er staan wel veel winnaars op die sitequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:39 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt.
Waarom staat die op hun site?
Ik heb geen e-mail o.i.d. ontvangen.
Je aapje??quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:49 schreef MaRySe het volgende:
[...]
Ik wil liever een eigen originele blabla maar heb nog steeds geen inspiratie.
Piiing!!
handigquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, ik vergat hem steeds. Maar nu niet meer.
check: http://board.muse.mu/showthread.php?t=26264 voor meer informatie...quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef koenimex het volgende:
[..]
[offtopic]
Écht?![]()
* koenimex springt een gat in de lucht
[/offtopic]
bang dat je je pincode vergeet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef -AnneX- het volgende:
*geen-zin-in-4-topics-doorspit-modus*
moet je er nou wel of niet voor betalen??
ja dus als je hem hebt bestelt betaal je gewoon 1x die 10 euri voor het jaar dat je die pas gebruiktquote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.
Na 30 november moet je ook nog bij gaan betalen als je een eigen ontworpen pas wilt hebben.
Ik denk dat de eerste twee foto's inderdaad afgewezen zullen worden.quote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef missC het volgende:
ok, ik kan niet kiezen...
heb 2 passen, waarvan 1 basis en die dreig ik nu ook om te willen zetten...
heb ook het idee gehad om 1 foto in 4-en te delen en dan als puzzel op die van mijn hubby&me te plaatsen, maar dat is onbegrijpelijk milimeterwerk...
dus ... stem mee ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |