Cool dit!!quote:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checkenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
geinig, zit die postbank leeuw met opzet precies bij Lewenborg?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb m'n pasje ook binnen! Vond het zelf erg origineel van mezelf
.
[afbeelding]
Zo kan ik altijd de weg van mijn huis naar het centrum vinden.
ok, hier dan een echte foto.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
achterkant is (jammer genoeg) blauwquote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef sander89 het volgende:
Ik heb vanmiddag eentje met een afbeelding van een auto gestuurd merk kan je niet lezen maar zal het dan nog steeds niet mogen omdat het een merk auto is? Anders stuur ik volgende week iets anders in wat zeker weten mag want het kan toch tot 30 nov?
Nog een vraagje ziet de achter kant er gewoon zoals bij de oude pinpas uit of zelf afbeelding als de voorkant
Niet mijn pasje, ik heb geen opquote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef Conflict het volgende:
Ik sta op het bankpasje van Biancavia![]()
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?quote:Ik heb me bedacht en wil een andere afbeelding gebruiken, wat moet ik doen?
Indien de aanvraag verstuurd is, wordt de pas aangemaakt en kan de afbeelding niet meer gewijzigd worden. U kunt via postbank.nl opnieuw een aanvraag doen waarvoor u opnieuw ¤ 9,75 moet betalen.
Hmm, inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef releaze het volgende:
nijntje is een geregistreerd trademarked product. die mogen niet op de kaarten.
Kwam gister bij een marketingmiddag iemand van de Postbank tegen, nog heel gesprek over gehad (uiteraard) over hun (virale) actie. Heb ook verteld over Fok (beetje marketeer, zeker jonge, zou dat moeten kennen), en specifiek over dit topic (ook dat er één fokker bij de prijswinnaars zat met pasje 'Op').... Hij zou gaan kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjes
[..]
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
Ik ging met een ipod naar huis![]()
dat staat er inderdaad, maar zodra je hem gaat bestellen zie je dat het tot 30nov gratis isquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kan je er btw gewoon niet nog een maken?
Er staat namelijk:
[..]
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?
Want anders maak ik dat nijntje aan!
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurdquote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Mijn ontwerpje:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze dit soort zelf getekende zooi goedkeuren...![]()
Ik ga er maar alvast vanuit dat het afgekeurd wordt dan valt het altijd mee![]()
ja, ik zou gewoon bellen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurd![]()
Heeft het nog zin om naar de postbank op te bellen om het ontwerp eventueel toch nog goedgekeurd te krijgen? Ik kan me voorstellen dat ze misschien denken dat het een gecopyrighte afbeelding is maar ik heb hem toch echt zelf gemaakt...![]()
Moet je de vorige topics even doorkijken...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |