Mooie vergelijking man!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Ik had er een met een pistool er op, en die is afgekeurd?
Stond geen merk op het pistool ofzo.
Ik weet dat 'geweld' niet mag, maar dit is toch geen geweld? Als je het pistool gebruikt, wel ja.
Seks mag ook niet, maar als je een man en een vrouw met kleren aan er op hebt, zouden ze bij gebruik ook wel naakt kunnen zijn.
Bullshit
wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef -AnneX- het volgende:
ik krijg mijne waarschijnlijk donderdag
vorige week woensdag geloof ik ofzo...quote:
Ik denk wel dat je ouders trots op je zullen zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je meequote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef -AnneX- het volgende:
Mijn pas is afgewezen omdat:
'Helaas kunnen wij uw aanvraag voor een pas ten name van uzelf niet behandelen omdat er op de door u vermelde Girorekening een pas met pasnummer ***LETTER*** is verstrekt.
Als deze pas moet worden vervangen... enz enz'
wat lullen ze nou man
iedereen heeft toch een pas gekregen!?
ik wil er alleen 1 met een vet ontwerp erop!!
nou, nu nog maar eens geprobeert maar dan met een andere verval datum, misschien datie het dan nu wel doet!!
stelletje mierenneukers
quote:
http://upload.server8.org/ p1587.jpgquote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef brammes44 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan iemand mij misschien vertellen waar deze afbeelding te vinden is op internet ???![]()
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef Eastwood het volgende:
zag je dat, net op het 8 uur journaal.. hadden ze het erover.
M'n broer belde trouwens naar de postbank, om de precieze url te vragen, hij kon hem niet vinden, en daar werd hij doorgeschakeld naar de afdelingsleider en kreeg hij de vraag hoe hij van die pasjes af wist. Hij kreeg hier te horen dat het voor een geselecteerd aantal mensen was, en niet zomaar voor iedereen. (hij mocht wel bestellen, maar was niet de bedoeling van de proef) toch gek, hadden ze het beter moeten beveiligen als het maar voor een geselecteerd aantal was..
heb ik doan...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemen
ja, precies, die emails.. die zijn maar aan een aantal mensen gestuurdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellen![]()
Hm, dan is het nog maar even afwachten wat ze er dan van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef menesis het volgende:
got it.
Ik vind de printkwaliteit om te huilen* maar goed.
* kleuren zijn flets en tis redelijk onscherp, ondanks hires aanleveren van de foto. Maar het is wel geinig.
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je mee![]()
Sta ik mooi voor schut met mijn smiley zonder bewegende armen!!
[afbeelding]
![]()
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjesquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Ivatje het volgende:
Zo`n pasje heb ik niet nodig want ik pin alleen 1x per maand dus...ik gebruik het niet zo vaak...ik kijk er nooit naar...
AMSTERDAM - Ruim 42.000 Postbank-klanten hebben in twee weken tijd een nieuwe, zelf ontworpen, bankpas aangevraagd.*knip*
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef missC het volgende:
nou ik lees toch veel dat ie tegenvalt qua scherpte ?
gek trouwens dat je de winnende namen ziet in de paskamer maar niet hun ontwerpen, of mis ik ergens iets ?
was je ermee mee eens ?! was het zoooo moeilijk kiezen ? ik zou bijna zeggen : alle 20 dan....ben wel benieuwd !quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
quote:[b]Ik ging met een ipod naar huis![]()
Oeh ik heb gister geen tv gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zag je pas wel op tv voorbij komen.
al zag ie er op tv beter uit dan het plaatje wat je hier op Fok! gepost had... Hebben ze em daar nog nabewerkt ofzo?
anders had ik ze aan mogen-kunnen klagenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Wat raar dat je em zelf opnieuw moest maken.
Zo super ingewikkeld is ie ook weer niet![]()
Ik voel me aangevallenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?![]()
![]()
Jawel, en er was zelfs een nóg simpelerequote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
quote:Vragen over Mijn Postbankpas
Krijg ik geen problemen met betalen in het buitenland omdat ze daar niet zullen geloven dat dit een echte pas is? Of omdat ze opmerkingen maken over de afbeelding?
De combinatie van de pas en de pincode maakt direct duidelijk dat dit een echte bankpas is. Besef wel dat sommige in Nederland geaccepteerde afbeeldingen niet geaccepteerd worden in het buitenland. Houd daar bij de keuze van uw afbeelding rekening mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |