Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef -AnneX- het volgende:
*geen-zin-in-4-topics-doorspit-modus*
moet je er nou wel of niet voor betalen??
ja dus als je hem hebt bestelt betaal je gewoon 1x die 10 euri voor het jaar dat je die pas gebruiktquote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.
Na 30 november moet je ook nog bij gaan betalen als je een eigen ontworpen pas wilt hebben.
Ik denk dat de eerste twee foto's inderdaad afgewezen zullen worden.quote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef missC het volgende:
ok, ik kan niet kiezen...
heb 2 passen, waarvan 1 basis en die dreig ik nu ook om te willen zetten...
heb ook het idee gehad om 1 foto in 4-en te delen en dan als puzzel op die van mijn hubby&me te plaatsen, maar dat is onbegrijpelijk milimeterwerk...
dus ... stem mee ....
Jawel, heb ik ook. Met een easyblue rekening heb je een gewone standaard giropas, die kun je dus gratis aanvragen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef About2Break het volgende:
Maar als je een easy blue rekening hebt kan het zeg maar niet?
Kan prima, alleen wordt dan je eerste zelf ontworpen pas nutteloos. Die wordt dan weer gebloktquote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
kan ik gratis een 2de aanvragen voor dezelfde rekening
quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
MENSEN MOET JENU 10 EURO EXTRA BETALEN OF NIET!!!
quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
JUIST, WILDE IK OOK NET ZEGGEN, MAAR IK DACHT DAN KOM IK ZO SCHREEUWERIG OVERquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
JA MISSCHIEN WEL MAAR MISSCHIEN OOK NIET MOET JE HET TOPIC MAAR EENS DOORLEZEN OH HEB JE DAAR GEEN ZIN IN WIE WEET KUN JE HET OOK OP DE POSTBANKSITE VINDEN OF ANDERS BEL JE ZE EVEN OF STUUR JE ZE EEN EMAIL IS DAT WAT!!!
Weet je wat jij zou moeten doen ?quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
welkom.quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Ik ga er maar alvast vanuit dat het afgekeurd wordt dan valt het altijd mee![]()
Die Mini mouse is ervoor om mee op de foto te gaan he ... ik zou het gewoon proberen als je hem leuk vindtquote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste twee foto's inderdaad afgewezen zullen worden.
[afbeelding]
Deze vind ik het leukst!
Debielquote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mooi getekend.quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Mijn ontwerpje:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze dit soort zelf getekende zooi goedkeuren...![]()
Ik ga er maar alvast vanuit dat het afgekeurd wordt dan valt het altijd mee![]()
3 is al richting mijn hubby gegaan en om nou dezelfde te nemen is ook zo vreselijk unisex (hoewel, hebben we nu natuurlijk ookquote:Op maandag 21 november 2005 08:19 schreef Classics het volgende:
[..]
Die Mini mouse is ervoor om mee op de foto te gaan he ... ik zou het gewoon proberen als je hem leuk vindtZelf zou ik kiezen uit 1 3 of 6
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb die van mij ook binnen..Zal morgen bij daglicht even een fotootje maken, hij's echt leuk..
quote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon de normale 10 euro per jaar die je altijd moet betalen voor je pinpas.
Na 30 november moet je ook nog bij gaan betalen als je een eigen ontworpen pas wilt hebben.
Neen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had 'm begin november besteld, doen die stumpers er 10 dagen over voor ze me een brief sturen dat 'ie niet mag. toen direct een nieuwe aangevraagd, en nu moet ik daar voor gaan betalen?
Omdat zij zo ontzettend sloom zijn met naar mijn foto kijken?
Vuile ratten.
En als je afbeelding er wel doorheen komt maar je vindtum lelijk?quote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neen.
Het is sowieso tot 30 november gratis, en als ik het goed begrepen heb mag tot vier keer een nieuwe afbeelding uitzoeken als hij wordt afgekeurd.
Waarom vraag je er dan eentje aan die je lelijk vindt?quote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
En als je afbeelding er wel doorheen komt maar je vindtum lelijk?.
Dan zal er wel iets niet goed gegaan zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:18 schreef WaSTeiL het volgende:
4 November besteld, maar nog steeds niets in huis!
Je icoontjequote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef NMGN23 het volgende:
Ik denk niet dat die vanzelf in jouw ontwerp veranderd...
Als die dat wel doet zou het wel gaaf zijn
Omdattie op mijn pc wel aardig eruit ziet, maar op het pasje flink tegenvaltquote:Op maandag 21 november 2005 17:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan eentje aan die je lelijk vindt?
TOT 30-11 NIET NIET NIET NIETquote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mooie vergelijking man!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Ik had er een met een pistool er op, en die is afgekeurd?
Stond geen merk op het pistool ofzo.
Ik weet dat 'geweld' niet mag, maar dit is toch geen geweld? Als je het pistool gebruikt, wel ja.
Seks mag ook niet, maar als je een man en een vrouw met kleren aan er op hebt, zouden ze bij gebruik ook wel naakt kunnen zijn.
Bullshit
wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef -AnneX- het volgende:
ik krijg mijne waarschijnlijk donderdag
vorige week woensdag geloof ik ofzo...quote:
Ik denk wel dat je ouders trots op je zullen zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je meequote:Op woensdag 23 november 2005 01:44 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je icoontjedie smiley heb ik ooit eens gemaakt voor een Cambuur smiley. Alleen hebben die boefjes van dat Nec forum de verkeerde versie gejat waarin de armen niet bewegen.
![]()
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef -AnneX- het volgende:
Mijn pas is afgewezen omdat:
'Helaas kunnen wij uw aanvraag voor een pas ten name van uzelf niet behandelen omdat er op de door u vermelde Girorekening een pas met pasnummer ***LETTER*** is verstrekt.
Als deze pas moet worden vervangen... enz enz'
wat lullen ze nou man
iedereen heeft toch een pas gekregen!?
ik wil er alleen 1 met een vet ontwerp erop!!
nou, nu nog maar eens geprobeert maar dan met een andere verval datum, misschien datie het dan nu wel doet!!
stelletje mierenneukers
quote:
http://upload.server8.org/ p1587.jpgquote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef brammes44 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan iemand mij misschien vertellen waar deze afbeelding te vinden is op internet ???![]()
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef Eastwood het volgende:
zag je dat, net op het 8 uur journaal.. hadden ze het erover.
M'n broer belde trouwens naar de postbank, om de precieze url te vragen, hij kon hem niet vinden, en daar werd hij doorgeschakeld naar de afdelingsleider en kreeg hij de vraag hoe hij van die pasjes af wist. Hij kreeg hier te horen dat het voor een geselecteerd aantal mensen was, en niet zomaar voor iedereen. (hij mocht wel bestellen, maar was niet de bedoeling van de proef) toch gek, hadden ze het beter moeten beveiligen als het maar voor een geselecteerd aantal was..
heb ik doan...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet gewoon de gegevens van je huidige pas overnemen
ja, precies, die emails.. die zijn maar aan een aantal mensen gestuurdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me gek. Er schijnen e-mails rond te zijn gestuurd, maar ik heb er nooit een gekregen als Postbankklant en toch kon ik gewoon bestellen![]()
Hm, dan is het nog maar even afwachten wat ze er dan van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef menesis het volgende:
got it.
Ik vind de printkwaliteit om te huilen* maar goed.
* kleuren zijn flets en tis redelijk onscherp, ondanks hires aanleveren van de foto. Maar het is wel geinig.
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Echt waar joh?? Wat een avonturen maak je mee![]()
Sta ik mooi voor schut met mijn smiley zonder bewegende armen!!
[afbeelding]
![]()
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjesquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Ivatje het volgende:
Zo`n pasje heb ik niet nodig want ik pin alleen 1x per maand dus...ik gebruik het niet zo vaak...ik kijk er nooit naar...
AMSTERDAM - Ruim 42.000 Postbank-klanten hebben in twee weken tijd een nieuwe, zelf ontworpen, bankpas aangevraagd.*knip*
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef missC het volgende:
nou ik lees toch veel dat ie tegenvalt qua scherpte ?
gek trouwens dat je de winnende namen ziet in de paskamer maar niet hun ontwerpen, of mis ik ergens iets ?
was je ermee mee eens ?! was het zoooo moeilijk kiezen ? ik zou bijna zeggen : alle 20 dan....ben wel benieuwd !quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
quote:[b]Ik ging met een ipod naar huis![]()
Oeh ik heb gister geen tv gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 10:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zag je pas wel op tv voorbij komen.
al zag ie er op tv beter uit dan het plaatje wat je hier op Fok! gepost had... Hebben ze em daar nog nabewerkt ofzo?
anders had ik ze aan mogen-kunnen klagenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Wat raar dat je em zelf opnieuw moest maken.
Zo super ingewikkeld is ie ook weer niet![]()
Ik voel me aangevallenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Sweet Jezus, voel je je aangevallen?![]()
![]()
Jawel, en er was zelfs een nóg simpelerequote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:28 schreef matthijst het volgende:
Huh, je bedoelt toch niet te zeggen dat dat ongenadig simpele "OP"-bord iets gewonnen heeft?
quote:Vragen over Mijn Postbankpas
Krijg ik geen problemen met betalen in het buitenland omdat ze daar niet zullen geloven dat dit een echte pas is? Of omdat ze opmerkingen maken over de afbeelding?
De combinatie van de pas en de pincode maakt direct duidelijk dat dit een echte bankpas is. Besef wel dat sommige in Nederland geaccepteerde afbeeldingen niet geaccepteerd worden in het buitenland. Houd daar bij de keuze van uw afbeelding rekening mee.
Cool dit!!quote:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checkenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
geinig, zit die postbank leeuw met opzet precies bij Lewenborg?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb m'n pasje ook binnen! Vond het zelf erg origineel van mezelf
.
[afbeelding]
Zo kan ik altijd de weg van mijn huis naar het centrum vinden.
ok, hier dan een echte foto.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
achterkant is (jammer genoeg) blauwquote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef sander89 het volgende:
Ik heb vanmiddag eentje met een afbeelding van een auto gestuurd merk kan je niet lezen maar zal het dan nog steeds niet mogen omdat het een merk auto is? Anders stuur ik volgende week iets anders in wat zeker weten mag want het kan toch tot 30 nov?
Nog een vraagje ziet de achter kant er gewoon zoals bij de oude pinpas uit of zelf afbeelding als de voorkant
Niet mijn pasje, ik heb geen opquote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Agree. Ik wil nog wel wat echte foto's zien om de kwaliteit enzo te checken.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef Conflict het volgende:
Ik sta op het bankpasje van Biancavia![]()
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?quote:Ik heb me bedacht en wil een andere afbeelding gebruiken, wat moet ik doen?
Indien de aanvraag verstuurd is, wordt de pas aangemaakt en kan de afbeelding niet meer gewijzigd worden. U kunt via postbank.nl opnieuw een aanvraag doen waarvoor u opnieuw € 9,75 moet betalen.
Hmm, inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef releaze het volgende:
nijntje is een geregistreerd trademarked product. die mogen niet op de kaarten.
Kwam gister bij een marketingmiddag iemand van de Postbank tegen, nog heel gesprek over gehad (uiteraard) over hun (virale) actie. Heb ook verteld over Fok (beetje marketeer, zeker jonge, zou dat moeten kennen), en specifiek over dit topic (ook dat er één fokker bij de prijswinnaars zat met pasje 'Op').... Hij zou gaan kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Hmm, bij de prijsuitreiking hadden ze het al over ruim 50.000 pasjes
[..]
Die gaan via een reklame merkentoestand bureau de grote boze wereld in, en dus moesten "we" wachten tot na de prijsuitreiking. Van de week zullen ze er wel op komen denk ik.
Er zijn trouwens 3 reisjes NY weggegeven, ze konden niet kiezen
Ik ging met een ipod naar huis![]()
dat staat er inderdaad, maar zodra je hem gaat bestellen zie je dat het tot 30nov gratis isquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kan je er btw gewoon niet nog een maken?
Er staat namelijk:
[..]
Maar tot (en met?) 30 november is het gratis? Of zou dat niet meer gelden?
Want anders maak ik dat nijntje aan!
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurdquote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PastorRichards het volgende:
Mijn ontwerpje:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze dit soort zelf getekende zooi goedkeuren...![]()
ja, ik zou gewoon bellen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte is mn ontwerp afgekeurd![]()
Heeft het nog zin om naar de postbank op te bellen om het ontwerp eventueel toch nog goedgekeurd te krijgen? Ik kan me voorstellen dat ze misschien denken dat het een gecopyrighte afbeelding is maar ik heb hem toch echt zelf gemaakt...![]()
Moet je de vorige topics even doorkijken...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Nog meer mensen de pas al binnen? Paar "echte" foto's lijken me wel leuk om te zien....
Ze zijn in elk geval erg inconsequent met wat wel en niet mag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef _Nienna_ het volgende:
Besteld en geheel tegen verwachtingen in vandaag ontvangen:
[afbeelding]
(geen webcam bij de hand, dus maar dit plaatje..)
het is tot 30 nov. gratisquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan op de site ergens vinden dat het nog steeds gratis is.
Hey die rieten stoel hebben wij ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij is echt heel mooi geworden!
Hier alleen even een brakke webcamfoto beschikbaar.
[afbeelding]
Vast niet met zo'n lief jongetje erop!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef menesis het volgende:
[..]
Hey die rieten stoel hebben wij ook
het ziet er ook wel cheasy uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:12 schreef Meentje het volgende:
http://www.nonka.org/kijk/sale.jpg dit ontwerp is ook al afgewezen... ben ikzelf gewoon. vreemd...
ti's ook best een leuke fotoquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:21 schreef Meentje het volgende:
wasna een feestje waar ze nepgeld uitdeelde en vond het wel geinig. Hullie nie dus. En doe die hand eens weg!!!
Gewoon, normaal blauw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef djayzz het volgende:
Hoe ziet de achterkant van dat ding er eigenlijk uit?
Mooie pas, alleen vond ik de film maar saai.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
Ik ben blij. Erg blij.
Voor de liefhebber: Het is de Starchild uit 2001: A Space Oddysey..
Die vlekjes komen van m'n scanner.. De pas zelfs is gaaf.
Stargate ??quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Prior het volgende:
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05476/DSC031542.jpg]afbeelding][/url]
is iets uit een tv-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |