quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef jaguar het volgende:
mijne net binnen
[afbeelding]
Patsbonk
ze hebben hem gewoon doorgelaten
snap 'm nu pas !quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef jaguar het volgende:
mijne net binnen
[afbeelding]
Patsbonk
ze hebben hem gewoon doorgelaten
Die is idd wel mooi jaquote:
abstractheidquote:Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet het nog wat voorstellen
ja, in de AV staat niets over dat je een bepaalde rekening moet hebben of een bedrag moet betalenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom staat hij eigenlijk niet in het design forum., maare een vraagje: is deze pas nou geheel gratis voor een standaard scholier met een standaard postbank pas met een standaard easy blue rekening? help mij
.
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :quote:Op donderdag 17 november 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik snap em nog steeds niet. Leg uit aub
.
waarom ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef harteloos het volgende:
[[url=http://x2.putfile.com/11/32013475593.jpg]afbeelding][/url]
Dit is die van mij. Ik baal er best wel van.
Kan ook niet anders dan dat dit een vrouw is.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef missC het volgende:
[..]
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :
de klinkers/letters zijn omgedraaid dus pOstbAnk werd pAtsbOnk en in mijn eigen fantasie komt dat weer overeen met de foto die op een grote knikker lijkt, ook wel een bonk genoemd. En die hele grote versies daarvan die zouden wel eens zo kunnen heten...denk ik.....
Maak dan een nieuwe aan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef harteloos het volgende:
Omdat ik erop sta op een pony.
Was dat een verrassing voor je dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef harteloos het volgende:
Omdat ik erop sta op een pony.
jaahaaaa dat zei je net ook al. het was geen verassing maar dan kan ik er achteraf gezien toch wel spijt van hebben ?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dan dat dit een vrouw is.
DAT IS EEN ZONSVERDUISTERING, OEN! NIET EEN KNIKKER! HET FEIT DAT HET ROND IS MAAKT HET GEEN KNIKKER.![]()
Het is gewoon een woordverneuking van het woord postbank.
schat, het meest voor de hand liggende vond ik te normaal om uit te leggen maar het was in mijn creatieve doordenkfase een leuke extra noot....misschien ben ik idd nog wel verder dan de maker zelfquote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef missC het volgende:
[..]
nou ja op het gevaar dat ik 'm toch niet blijk te snappen heb ik het volgende ervan gemaakt :
de klinkers/letters zijn omgedraaid dus pOstbAnk werd pAtsbOnk en in mijn eigen fantasie komt dat weer overeen met de foto die op een grote knikker lijkt, ook wel een bonk genoemd. En die hele grote versies daarvan die zouden wel eens zo kunnen heten...denk ik.....
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de anderquote:
steekproefsgewijs?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de ander
Bij mij een week.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:28 schreef -TDJ- het volgende:
Hoelang duurde het dat jullie hem kregen en hoe hoorden jullie of hij is afgewezen?
Ik had die van mij vorige week zondag besteld en had em vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef BrauN het volgende:
Ik heb er net eentje ontworpen en besteld. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voor ie binnen was? Weekje?
waar staat dat ?!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
oeh, vroeg nummer, 200 nogwat ofzo
* Silentuz heeft 1561
Waar heb je het overquote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Silentuz het volgende:
[..]
oeh, vroeg nummer, 200 nogwat ofzo
* Silentuz heeft 1561
rechtsonderaan staat een 6 cijferig nummer 00xxxx of in jouw geval zelfs 000xxxquote:
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Windows pasje...Wil je soms een BSOD veroorzaken op de bankautomaten!!
Het is een screenshot van een DVD van Matthew Ballamy (van Muse) op Glastonbury 2004.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef soul114 het volgende:
[..]
Wie staat erop... want als dat mag heb ik goede hoop voor de mijne
Vandaar dat het bekend voor kwam. Erg gaaf optreden was dat trouwens (komt waarschijnlijk binnenkort op DVD uit..mja meeste mensen hebben hem al).quote:Op donderdag 17 november 2005 23:59 schreef koenimex het volgende:
Uit vorig topic naar aanleiding van mijn pasje:
[afbeelding]
[..]
Het is een screenshot van een DVD van Matthew Ballamy (van Muse) op Glastonbury 2004.
yes, dat is de scan van de echte pas zegmaarquote:Op donderdag 17 november 2005 21:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die heb je echt binnen? Wtf de een is veel strenger behandeld dan de ander
[offtopic]quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bekend voor kwam. Erg gaaf optreden was dat trouwens (komt waarschijnlijk binnenkort op DVD uit..mja meeste mensen hebben hem al).
Ik wacht nog in spanning af..
edit: Als officiele DVD bedoel ik dan, waarschijnlijk samen met wat Earls Court en USA tour nummers.
Echt raar. Die kan, Zoolander (Ben Stiller) kan en andere 'celebs' worden afgekeurdquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes, dat is de scan van de echte pas zegmaar
Zet hem anders even in je post erbij, dan weten we waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:42 schreef dyna18 het volgende:
Iemand anders nog een reactie waarom mijn pas geweigerd is?
(oh ja en tvp)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dyna18: Iemand anders nog een reactie waarom mijn pas geweigerd is?
Zet hem anders even in je post erbij, dan weten we waar het over gaat.
ik heb al een apart pasje voor me chipknip bij de postbank hoor. Al 2 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Goofup het volgende:
Ik neem aan dat de chipknip eraf gaat. Daar moet je anders namelijk apart - extra voor betalen, als je bijvoorbeeld je pas kwijtraakte en een nieuwe aanvroeg.
Ik vind de chipknip trouwens toch een k*tuitvinding. Waarom moeilijk doen als je toch al een pinpas met pincode hebt?!
Die chipknip werkt niet meer. Je moet bij de Postbank een aparte chipknippas aanvragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb ook een pasje aangevraagd met allemaal kleine bankbiljetjes uit het gulden tijdperk, ben benieuwd. Maar op mijn huidige pas heb ik nog een chipknip ding zitten, gaat die er nu vanaf, want ik zie bij jullie dat jullie niet zo een gouden ding hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |