Hij mag 2 weken in een zakje pissen, dat direct verbonden is met zn nierenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
Een buis in je plasser dusquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zienquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Zo. En dat was nog maar het begin.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
Filmpje.
Je ziet dat die turk eerst een Zwitser wil laten vallen, waarna ie later zelf een trap krijgt.
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zien
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Als je het filmpje goed bekijkt schopt die fysio een zwitser onderuit en krijgt daarna een trap.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
check die link dan maarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Hee. vuile racist.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.
[..]
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Alpay krijgt van Köln in ieder geval een korte vakantie.
Groeten uit Zürich.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hee. vuile racist.![]()
En de groeten uit Locarno![]()
(Ben trouwens voor Italië, waardeloos voetbal met resultaat!)
Garppig dat we het de hele tijd zo met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Toewan het volgende:
Even nog reactie op een posting uit het vorige topic.
[..]
Ach ja, dat is intimideren, dat vind ik nog niet zo erg. Des te groter de voldoening van de in dit geval Zwitserse ploeg wanneer de overwinning in het hol van de leeuw wordt behaald.
Maar het moet niet resulteren in fysieke intimidatie / geweld.
39 doden kostte Engeland 5 jaar, dus dit lijkt me wel drie maanden waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Rahl het volgende:
Wat een fucking schande wat daar nu weer gebeurd. 20 jaar uitsluiten van alle grote toernooien, inclusief champion's league, uefa cup, intertoto. Dit slaat toch alles.
EDIT:
Misschien beetje overdreven, maar een zware straf lijkt me wel op zn plaats
Nou dr liep wel van alles. Wat het dan waren mag Mohammed weten. Maar er rende meer over het veld dan die 22 die aan de wedstrijd begonnen. Dat ga je toch niet ontkennenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.
Ach Grieken kunnen dat ook, Italianen oo. Urguay bijvoorbeeld dito.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik bemerk dat dat gevoel bij mij ook overheerst,ik kan geen land bedenken wat zo onsportief met de tegenstanders/mededingers omgaat als het turkse publiek....bij het europesche clubvoetbal idem dito.......maar ze zijn der nu lekker niet bij,heerlijk
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Groeten uit Zürich.
Ben voor Nederland. Mooi voetbal met waardeloos resultaat.
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden. Zeker niet door iemand niet eens naar het WK gaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
edit: Dit willen we hier niet, dat weet je best.
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
Daar heb je gelijk in (schelden doen we hier niet), ik heb de boel opgeschoond. Begint iemand weer dan kan iemand tijdelijk even verdwijnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden.
In Nederland accepteren we homo's voor wat ze zijn hoor. Het is dus niet erg dat je er een bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op die ziekte na klopt het toch ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik dien een klacht in!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.
Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
Over de wedstrijd lullen bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu weer ontopic?
Het Engelse team is voor aanzienlijk minder ernstige ongeregeldheden (zoals een supporter die na een doelpunt wilde juichen samen met Beckham, zonder verder iets geweldadigs in de zin te hebben) afgelopen 2 a 3 jaren bedreigd met diskwalificatie.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
rond de 3de minuut begint hetquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Nope, hier zit die beschoten bus niet in. in dat andere die ik poste wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
rond de 3de minuut begint het
edit
niks te zien..
Goh, in die zelfde tijd heb ik juist met Turken gefeest op een groot plein waar op een groot doek wedstrijden van ze werden uitgezonden. En of ze nou wonnen of verloren maakte daarbij toen weinig uit. Toen een paar van hen me later met een wedstrijd van Nl daar zagen gingen ze gezellig ook weer voor NL supporteren. Was extreem relaxed erlijk gezegd. fanatiek en gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.
Vind ik wel ja. Waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
Dat moet je nu toch wel van 'm gewend zijn: Blatter doet toch niet anders?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
bron: rtvwest.nlquote:Den Haag - Bij massale vechtpartijen tussen Turken en Koerden in Den Haag zijn vanavond drie gewonden gevallen. Onder de gewonden is een politie-agent. Hij kreeg een steen tegen zijn hoofd en moest de wond laten hechten in het ziekenhuis. De andere twee gewonden waren relschoppers; zij liepen steekwonden op. Volgens een woordvoerder van de politie keerde de rust rond half 11 vanavond terug. De vechtpartijen vonden plaats op en rond het Paul Krugerplein. De directe aanleiding is niet duidelijk. De Koerden demonstreerden vanmiddag op het Paul Krugerplein; de Turken vierden vandaag de overwinning op Senegal, tijdens het wk voetbal. Onmiddellijk nadat ambulances waren gearriveerd om de gewonden te verzorgen, sloeg de vlam in de pan. De Mobiele Eenheid arresteerde bij charges in de Paul Krugerlaan in Den Haag negen personen. In de Hertzogstraat werden met straatstenen en stoeptegels ruiten ingegooid. Bij het Turks/Islamitisch centrum aan de Schalk Burgerstraat blijft het druk, maar volgens de politie wordt er niet of nauwelijks gevochten.. Vervoersmaatschappij HTM heeft uit voorzorg de tramlijnen 6, 11 en 12 stilgelegd.
Ach man, hoeveel doden zijn er in Griekenland wel niet gevallen?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit is alweer een ernstig incident. Niet al te lang geleden werd een Leeds supporter doodgestoken.
Denk dat de UEFA serieus moet gaan nadenken of ze dit soort proleten wel bij de bond willen hebben...
Je hebt het mij niet horen zeggen hoor. Verder maakt het niet uit of Blatter Zwitser is, hij = niet FIFA. FIFA is een grote organisatie. Je denkt toch niet dat hij alles kan beslissen, of wel? De FIFA is een bond waarbij 1 persoon nooit zijn zin kan doordrukken, het is geen dictatuur.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jezus, net alsof ik diegene was die blatter de grond in stopte tijdens al die dubieuze wk ek toewijzingen aan landen. Nu is hij ineens zo onpartijdig en eerlijk zeker.
RIGHT ON DOC !!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
Wij NL-ers zouden dat nooit doen, rellen zo rond een wedstrijdquote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: rtvwest.nl
fijn hoor, die Turkse supportersrelschoppers. Gedragen zich altijd kerugnetjes.
Fanatieker dan Italiaanse? Weet je dat zeker? Afgelopen echt grote rellen op WK's betroffen bijna altijd ook Engelsen. Die hebben bij dergelijk toernooie voor meer ellende gezorgd dan Turken hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Feit is dat de Turkse beleving van voetbal gewoon eng fanatiek is, fanatieker dan Engelse of Duitse of Italiaanse hooligans.
Goed puntquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach man, hoeveel doden zijn er in Griekenland wel niet gevallen?
Dat is het enige punt dat hier telt. Wat supporters doen staat volledig los van het spel. Pas als de spelers EN de ordebewakers meedoen is het echt iets waar het land/team voor in moet staan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar in dit geval waren het de spelers ook. Das wel weer wat ander.
Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
Ik dacht eerst ook dat dat zo was, maar dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
wie schopte wie? Half Turkije lijkt te vallen over de Zwitser die een lid van de Turkse trainingsstaf schopte. Maar, wat blijkt na bestudering van de beelden?
http://img470.imageshack.(...)jezwitserland8yr.jpg
Hieruit valt op te maken dat:
- De Zwitser haalde even zijn gram op weg naar de catacomben
- Diezelfde zwitser sloeg Alpay in z'n nek, nadat Alpay een schop uitdeelde
-SD maakt een TVP
-edit-
-Imageshack is niet langer geschikt om plaatjes op te hosten
Vind beter als ze Turkije in Afrika droppen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Beste straf is nog altijd Turkije uit de UEFA kicken once and for all.
Met bovenstaande zin pak je dus die hele teringzooi in een keer aan. Hey, waarom kunnen we ons niet meer kwalificeren voor het EK en het WK? Ahhh Azië, mogen we bij jullie spelen? Fenerbahce of Galatasaray in de Champions League? In de UEFA Champions League?
Het WK en de wedstrijd waar dit over gaat valt onder de FIFA.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Turkije uit de UEFA.......PUNT UIT !
Precies, daar kwam ik ook pas vanavond achter na het fragment heel vaak gezien te hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat dat zo was, maar dat zie je verkeerd
Die zwister word nadat hij die kerel van turkie heeft getrapt ( die inderdaad eerst een zwister trapte) van achter aan gevallen hij krijgt een schop in zn zij, en een harde ook waardoor hij omvalt en het lijkt alsof hij Alpray sloeg maar dat kwam gewoon doordat hij viel door die schop
Mogen ze ook uit.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Het WK en de wedstrijd waar dit over gaat valt onder de FIFA.
Het lijkt er idd op dat de nummer een trap krijgt, maar wat er precies gebeurd is daar erg vaag. Wie gaf die trap? Werd de nummer 14 wel geraakt? De beelden zijn te vaag om daar iets over te zeggen. Daarna valt nr14 om, en grijpt Alpay om z'n nek. Weer is het niet duidelijk of dit puur is omdat hij omvalt of omdat hij Alpay probeert aan te vallen. Ik kan niet zeggen dat zijn beweging typisch is voor iemand die valt en evenwicht zoekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat dat zo was, maar dat zie je verkeerd
Die zwister word nadat hij die kerel van turkie heeft getrapt ( die inderdaad eerst een zwister trapte) van achter aan gevallen hij krijgt een schop in zn zij, en een harde ook waardoor hij omvalt en het lijkt alsof hij Alpray sloeg maar dat kwam gewoon doordat hij viel door die schop
Lees het topic eerst even na?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Dat vuurtje is wel hoog genoeg zo denkik....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Turkije uit de UEFA.......PUNT UIT !
Dat ze in 2010 niet mogen meedoen is nog niet besloten en verder is deze discussie niet relevant in dit topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar in dit geval waren het de spelers ook. Das wel weer wat ander.
Uiteraard, maar in het begin - je weet wel, waar die filpjes van zijn - dat incident waar het mee start, daar begint het nog een op een met zeker ook de Zwitser als schuldige volgens het principe van de rode kaart.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.
Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
gebeurd;quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.
Mooie foto btw
[afbeelding]
Nu alleen nog een Calimero eierdop op z'n hoofd soepen..
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Voorzitter fifa is een zwitser, voorzitter van de disiplinaire commissie is ook een zwitser. Ja duidelijk dat ze dan geen zware stem hebben hoor.
BRONquote:The FIFA Disciplinary Committee will be responsible for reaching decisions after considering all of the evidence gathered. Committee chairman Marcel Mathier (Switzerland) will withdraw from deliberations on the incidents that occurred in connection with matches involving Switzerland.
Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..
Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:25 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.
Ok, ze horen ook niet in de UEFA thuis maar het is nu eenmaal zo...
Wat is je punt nou? Dat de spelers of dat de supporters zich misdroegen. Qua supporters is het vergelijkbaar met veel ander situaties en landen. Qua spelers en beveiliging was dit zeer opmerkelijk en zou zeker bestraft moeten worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.
Ook met supporters en zo.
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.
Dagger weet wsl welk land dat was.
Ik denk dat hij die trap krijgt van dezelfde persoon ( die assistent dinges dus)quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef pum het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat de nummer een trap krijgt, maar wat er precies gebeurd is daar erg vaag. Wie gaf die trap? Werd de nummer 14 wel geraakt? De beelden zijn te vaag om daar iets over te zeggen. Daarna valt nr14 om, en grijpt Alpay om z'n nek. Weer is het niet duidelijk of dit puur is omdat hij omvalt of omdat hij Alpay probeert aan te vallen. Ik kan niet zeggen dat zijn beweging typisch is voor iemand die valt en evenwicht zoekt.
Sowieso heeft nr14 voor mij de schijn tegen omdat hij (als enige zwitser) die assistent (?) van Turkije trapt, ik vraag me af of er uberhaupt iets in de tunnel was gebeurd als hij dat niet had gedaan.
Natuurlijk begint het bij die domme assistent (?) die een zwitser probeert pootje te haken, maar om daar op te reageren is net zo dom.
Ik denk dat als 30 man 5 zwitsers had aangevallen er niet 1 maar 5 zwitsers in het ziekenhuis waren beland.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef CANARIS het volgende:
In 2003 hebben ze tijdens een O 21match al een duits team mors geslagen . Nu waren de Zwitsers de gare rapen.
Ik heb net even gelezen wat er is gebeurd.
30 man , waaronder Security en Politie en 8 turkse spelers hebben 5 Zwiters bont en blauw geslagen . 1 Zwitsers is met spoed in een ziekehuis opgenomen. Bloed in zijn urine !
Ik hoop dat ze 10 jaar worden gebanned.
Valt me erg tegen van een ervaren trainer als Terim.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef Stansfield het volgende:
De turkse coach was ook echt een matig verliezer in de persconferentie.
Ik beschouwde het meer als open sollicitatie bij Chelsea......quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Valt me erg tegen van een ervaren trainer als Terim.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik beschouwde het meer als open sollicitatie bij Chelsea......
Hooguit die kerel die de fysio terug trapte. Daarna was het zo'n chaos, en ik snap niet dat mensen zeggen dat er daar ook Zwitsers voor geschorst moeten worden. Die kerels werden gewoon in elkaar geslagen door zowel hun tegenstander alsook de beveiliging! Wat moet je dan? O nee, ik laat me wel in elkaar trappen hoor, als ik iets terugdoe wordt ik geschorst? Kom op zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef ClioSporT het volgende:
Ja, maar je wilt dus zeggen dat de zwitsers een reden hadden om te trappen en ze daarvoor beloond moeten worden ofzo?? Wat die hulptrainer doet is fout, maar wat die zwitsers doen is heus niet minder fout ofzo hoor.
Dat zowel de spelers als de supporters zich misdragen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Wat is je punt nou? Dat de spelers of dat de supporters zich misdroegen. Qua supporters is het vergelijkbaar met veel ander situaties en landen. Qua spelers en beveiliging was dit zeer opmerkelijk en zou zeker bestraft moeten worden.
Als je dat zo stelt kan je ook stellen dat er structureel mis is met de mensen die voetbalwedstrijden in de Griekse competitie bezoeken ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zowel de spelers als de supporters zich misdragen.
Dat is m'n punt. Er is iets structureels mis in die koppies dus.
Alleen als Zwitserland bij Nederland in de poule komt. Als de Zwitsers bij de Fransen, Duitsers of Engelsen komen, mogen ze niet geschorst worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
iedereen die meegevochten heeft mag wat mij betereft een schorsing krijgen, waarbij natuurlijk wel gekeken moet worden naar wie de agressors waren, dit buiten de straf die de bond van Turkije zal krijgen
Bedoel je wellicht 04-06-2005 Turkije - Griekenland 0 - 0 linkquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef ClioSporT het volgende:
Wie applaus verdient krijgt het ook. Zelfs griekenland dat een tijdje terug in istanbul 1-1 speelde kreeg een staande ovatie.
Dat was bij Georgie - Ierland, daar werd een Ierse speler gewoon geraakt door een groot opengevouwen mes, gelukkig met het handvat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.
Digger weet wsl welk land dat was.
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, er is hier standaard gezeik met die Turken bij voetbal van hun of als de Nederlanders feesten omdat ze gewonnen hebben. Het zijn gewoon een stelletje debielen die op deze manier niet op een EK of WK thuis horen de eerst komende 10 jaar. En die Turk die het hier allemaal probeerd goed te praten mag is een paar weken naar het APZ toe om te checken of ie wel helemaal lekker is in de bovenkamerquote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Goh, in die zelfde tijd heb ik juist met Turken gefeest op een groot plein waar op een groot doek wedstrijden van ze werden uitgezonden. En of ze nou wonnen of verloren maakte daarbij toen weinig uit. Toen een paar van hen me later met een wedstrijd van Nl daar zagen gingen ze gezellig ook weer voor NL supporteren. Was extreem relaxed erlijk gezegd. fanatiek en gezellig.
Kijk, dat wist ik niet. Waar kan ik hier iets over vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef delapoko het volgende:
Eenzijdig topic.
Als je niet weet wat er allemaal in Zwitserland en daarna is gebeurd,
is Turken bashen heel makkelijk. (Opgehouden op vliegveld in
Zwitserland, bekogeling van de bus, de spelers hebben tot de
volgende ochtend niet kunnen slapen, de Zwitserse kranten die
de Turken van alles en nogwat uitmaakten, bedreigingen,
uitfluiten tijdens de Turkse volkslied, etc, etc, etc.)
Of het een Turk of een Duitser is, het blijft fout.quote:Iedereen weet dat de Turken snel opgehitst worden.
Dit hoor je natuurlijk niet in de Europese media. Zwitserland is
immers een ontwikkeld Europees land.
Als dat zo is, dan kan Zwitserland minstens zo"n zware straf als Turkije tegemoet zien, dunkt me.quote:Senez Erzik (de Turkse assistent-voorzitter van de EUFA) heeft grote kans
om voorzitter van de UEFA te worden. Blatter wil dit voorkomen door
(een niet al te grote vechtpartij) op te blazen, zodat zijn eigen mannetje
voorzitter van de EUFA wordt. Zwartmakerij van Turkije is dus de
doelstelling van Blatter. Van begin af aan gepland.
Er is nu een onderzoek gaande in Turkije waar men 2 supporters
heeft ontdekt die waarschijnlijk gefinancieerd zijn om de chaos
te veroorzaken.
Ik heb ook in een Turkse wijk gewoond, niks aan het handje hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, er is hier standaard gezeik met die Turken bij voetbal van hun of als de Nederlanders feesten omdat ze gewonnen hebben.
Mwoh, alleen de betrokkenen straffen. Dus ook de douaniers en de opdrachtgevers daarvan etc. Ik vind het onzin om een nieuwe lichting Turkse talenten te straffen voor het gedrag van de huidige selectie.quote:Het zijn gewoon een stelletje debielen die op deze manier niet op een EK of WK thuis horen de eerst komende 10 jaar.
Er is een verschil tussen goedpraten en uitlichten.quote:En die Turk die het hier allemaal probeerd goed te praten mag is een paar weken naar het APZ toe om te checken of ie wel helemaal lekker is in de bovenkamer
Beetje raar verhaal, dat een heel stadion raar gaat doen door slechts twee ophitsende gastjes ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef delapoko het volgende:
te veroorzaken.
Jij zou anders even langs de opticien moeten want niemand praat goed wat er is gebeurt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, er is hier standaard gezeik met die Turken bij voetbal van hun of als de Nederlanders feesten omdat ze gewonnen hebben. Het zijn gewoon een stelletje debielen die op deze manier niet op een EK of WK thuis horen de eerst komende 10 jaar. En die Turk die het hier allemaal probeerd goed te praten mag is een paar weken naar het APZ toe om te checken of ie wel helemaal lekker is in de bovenkamer
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef delapoko het volgende:
te veroorzaken.
[/quote]quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was bij Georgie - Ierland, daar werd een Ierse speler gewoon geraakt door een groot opengevouwen mes, gelukkig met het handvat.
Sanctie voor Georgie was dat Georgie - Rusland zonder publiek gespeeld werd (Dus de Ieren werden nog benadeeld ook omdat hun concurrent niet hoefde te vrezen voor het publiek in Georgie).
Nee, voor hard en rechtvaardig straffen moet je niet bij de UEFA of FIFA zijn.
Wat hij zegt, UEFA en FIFA zijn altijd vriendjes van grote clubs (Real, Milan etc) en grote landen (Brazilië, Argentinië etc)quote:
verhaaltje soms afkomstig uit de turkse versie van Sesamstraat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef delapoko het volgende:
Eenzijdig topic.
Iedereen weet dat de Turken snel opgehitst worden.
Senez Erzik (de Turkse assistent-voorzitter van de EUFA) heeft grote kans
te veroorzaken.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef delapoko het volgende:
Eenzijdig topic.
Iedereen weet dat de Turken snel opgehitst worden.
Senez Erzik (de Turkse assistent-voorzitter van de EUFA) heeft grote kans
te veroorzaken.
Het is idd opvallend dat het uit de hand loopt als men verliest en dan iedereen gaat beschuldigen zonder naar zichzelf te kijken en dat het uitloopt op vechtpartijen en slopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Altijd hetzelfde, altijd weer afschuiven op anderen. Ik wordt er zovan.
Check mij vorige posts maar, ik blijf het zeggen, moslimnaties hebben geen verantwoordelijkheidsgevoel.
quote:De Zwitserse international Benjamin Huggel wordt met de dood bedreigd. Dat heeft zijn club Frankfurt meegedeeld. De club nam al maatregelen om Huggels veiligheid te waarborgen. De Zwitser geraakte woensdag betrokken bij de incidenten na Turkije-Zwitserland. Op tv-beelden was te zien hoe Huggel trapte naar een van de Turkse trainers.
Zou die Turkse trainer nu ook met de dood worden bedreigd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Dat is manipulatie van de beelden! De Turken zijn onschuldig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zou die Turkse trainer nu ook met de dood worden bedreigd?
Of kan die niet ff op tv verklaren dat dit niet de bedoeling is?
Of zou hij ook omgekocht zijn?![]()
Niet alleen de coach is een slecht verliezer. Toch frappant dat Turkse en Marokkaanse teams het altijd zo uit de hand laten lopen als ze verliezen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef Stansfield het volgende:
De turkse coach was ook echt een matig verliezer in de persconferentie.
Dat was toch ook zo met een of andere benefiet wedstrijd in de Arena. Waar doelpalen en netten werden gesloopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet alleen de coach is een slecht verliezer. Toch frappant dat Turkse en Marokkaanse teams het altijd zo uit de hand laten lopen als ze verliezen.
Klopt, laatst bij het benefietduel Sparta - Maroc Profs werd de boel ook gesloopt en de wedstrijd Marokko - Nigeria op het jeugd-WK in het Parkstad Limburg Stadion staat me ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo met een of andere benefiet wedstrijd in de Arena. Waar doelpalen en netten werden gesloopt.
Frappant inderdaad.
tuurlijk helemaal mee eens, maar om de problemen van ADO supporters (bijvoorbeeld !!) te bespreken in een Haarlem-Telstar topic, lijkt me ook niet normaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Turkse en Marokkaanse teams...
Toch frappant dat deze figuren zich altijd raar moeten gedragen.
ADO-supporters en Haarlem-supporters hebben weinig gemeen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk helemaal mee eens, maar om de problemen van ADO supporters (bijvoorbeeld !!) te bespreken in een Haarlem-Telstar topic, lijkt me ook niet normaal
Volgens mij was het wel iets ergers dan chipszakjes die het veld op werden gegooid, Clio...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:01 schreef ClioSporT het volgende:
Lomp dat sommige mensen het met elkaar vergelijken. Het ging bij Turkije - Zwitserland om spelers die met elkaar op de vuist gingen en niet om supporters die het veld op renden en nabij liggende winkels plunderden. De laatste 10 wedstrijden van marokko eindigden in supporters op het veld. Kan je mij een wedstrijd noemen waarbij supporters het veld op kwamen bij een wedstrijd van turkije?? Recent??
Noem nou niet de chipszakjes die het veld op worden gegooid of weet ik veel wat. Supporters die niet tegen hun verlies kunnen heb je overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |