Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.
Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is![]()
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Typisch een nederlandse oplossingquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
In de 89ste minuut?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.
3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.
Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
Blatter heeft geen tv???quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef dvdfreak het volgende:
over zwaaiende toeterende mensen gesproken:
[afbeelding]
Staat wel stoer, zo'n kruisje.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef dvdfreak het volgende:
over zwaaiende toeterende mensen gesproken:
[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Beste straf is nog altijd Turkije uit de UEFA kicken once and for all.
Met bovenstaande zin pak je dus die hele teringzooi in een keer aan. Hey, waarom kunnen we ons niet meer kwalificeren voor het EK en het WK? Ahhh Azië, mogen we bij jullie spelen? Fenerbahce of Galatasaray in de Champions League? In de UEFA Champions League?
Yunanlilarin alayini gotunden sikeyim orospu cocuklari siziquote:
Dat supporters elkaar de hersenen inslaan, prima.quote:Gisteravond draaide het treffen tussen Zwitserland en Turkije uit op een vechtpartij. De Zwitsers Johann Vogel en Johann Lonfat deden hun verhaal aan Channel 4.
Volgens Lonfatt deelden ook de Turkse veiligheidsmenen klappen uit. 'Na het laatste fluitsignaal gingen we rechtstreeks naar de kleedkamers. Grichting werd geslagen en geschopt en geraakte bloedend in veiligheid. Hij werd in shock afgevoerd naar het ziekenhuis. De eerste diagnose is een geperforeerd urinekanaal door de trappen in zijn buik."
Ook Johann Vogel veroordeelt de Turkse woede na afloop. "We werden van alle kanten aangevallen. Het is ongelooflijk. We waren voorbereid op een intimiderende sfeer, maar dit sloeg alles. Dit was meer dan sportieve intimidatie. Ze riepen dat ze mijn keel gingen doorsnijden!"
Bondscoach Jakob Kuhn vindt de gebeurtenissen een grof schandaal. 'Het is onbegrijpelijk. We zagen zelfs dat Turkse agenten op cameramensen insloegen om te voorkomen, dat deze schandalige gebeurtenissen werden opgenomen."
Yunanistan is the bestquote:Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yunanlilarin alayini gotunden sikeyim orospu cocuklari sizi![]()
Waarom zoveel moeite doen voor iemand die het blijkbaar niet WIL zien.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:48 schreef ASSpirine het volgende:
Iemand die mss een gifje kan maken ofzo met vertraagde beelden
Want sommigen zien nog niet dat er eerst een zwitser wordt geschopt
Ik zeg 10 jaar schorsen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens Studio Sport is er ook nog geschoten op de spelersbus van Zwitserland.
Hij mag 2 weken in een zakje pissen, dat direct verbonden is met zn nierenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
Een buis in je plasser dusquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zienquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Zo. En dat was nog maar het begin.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
Filmpje.
Je ziet dat die turk eerst een Zwitser wil laten vallen, waarna ie later zelf een trap krijgt.
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zien
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Als je het filmpje goed bekijkt schopt die fysio een zwitser onderuit en krijgt daarna een trap.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
check die link dan maarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Hee. vuile racist.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.
[..]
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Alpay krijgt van Köln in ieder geval een korte vakantie.
Groeten uit Zürich.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hee. vuile racist.![]()
En de groeten uit Locarno![]()
(Ben trouwens voor Italië, waardeloos voetbal met resultaat!)
Garppig dat we het de hele tijd zo met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Toewan het volgende:
Even nog reactie op een posting uit het vorige topic.
[..]
Ach ja, dat is intimideren, dat vind ik nog niet zo erg. Des te groter de voldoening van de in dit geval Zwitserse ploeg wanneer de overwinning in het hol van de leeuw wordt behaald.
Maar het moet niet resulteren in fysieke intimidatie / geweld.
39 doden kostte Engeland 5 jaar, dus dit lijkt me wel drie maanden waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Rahl het volgende:
Wat een fucking schande wat daar nu weer gebeurd. 20 jaar uitsluiten van alle grote toernooien, inclusief champion's league, uefa cup, intertoto. Dit slaat toch alles.
EDIT:
Misschien beetje overdreven, maar een zware straf lijkt me wel op zn plaats
Nou dr liep wel van alles. Wat het dan waren mag Mohammed weten. Maar er rende meer over het veld dan die 22 die aan de wedstrijd begonnen. Dat ga je toch niet ontkennenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.
Ach Grieken kunnen dat ook, Italianen oo. Urguay bijvoorbeeld dito.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik bemerk dat dat gevoel bij mij ook overheerst,ik kan geen land bedenken wat zo onsportief met de tegenstanders/mededingers omgaat als het turkse publiek....bij het europesche clubvoetbal idem dito.......maar ze zijn der nu lekker niet bij,heerlijk
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Groeten uit Zürich.
Ben voor Nederland. Mooi voetbal met waardeloos resultaat.
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden. Zeker niet door iemand niet eens naar het WK gaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
edit: Dit willen we hier niet, dat weet je best.
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
Daar heb je gelijk in (schelden doen we hier niet), ik heb de boel opgeschoond. Begint iemand weer dan kan iemand tijdelijk even verdwijnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden.
In Nederland accepteren we homo's voor wat ze zijn hoor. Het is dus niet erg dat je er een bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op die ziekte na klopt het toch ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik dien een klacht in!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.
Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
Over de wedstrijd lullen bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu weer ontopic?
Het Engelse team is voor aanzienlijk minder ernstige ongeregeldheden (zoals een supporter die na een doelpunt wilde juichen samen met Beckham, zonder verder iets geweldadigs in de zin te hebben) afgelopen 2 a 3 jaren bedreigd met diskwalificatie.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
rond de 3de minuut begint hetquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Nope, hier zit die beschoten bus niet in. in dat andere die ik poste wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
rond de 3de minuut begint het
edit
niks te zien..
Goh, in die zelfde tijd heb ik juist met Turken gefeest op een groot plein waar op een groot doek wedstrijden van ze werden uitgezonden. En of ze nou wonnen of verloren maakte daarbij toen weinig uit. Toen een paar van hen me later met een wedstrijd van Nl daar zagen gingen ze gezellig ook weer voor NL supporteren. Was extreem relaxed erlijk gezegd. fanatiek en gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.
Vind ik wel ja. Waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |