abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32346482
Direct Turken bannen voor volgende kwalificatie
Direct van dat volk/land af.
pi_32346513
Hebben we iig geen last van toeterende turken
pi_32346625
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32346717
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.

Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
That's all folks!
pi_32346771
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 17 november 2005 @ 16:26:56 #106
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32346841
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32346871
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Typisch een nederlandse oplossing Je hebt niks doen ( door de vingers zien ) en je hebt uitsluiten van volgend toernooi. Dan is dit idd een gulden middenweg en zou ook mijns inziens wel een aardige straf zijn. Maar een tikkeltje harder zou van mij ook nog wel mogen vooral omdat het niet de eerste keer is dat het daar uit de klauwen loopt.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_32347104
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Ik heb geen idee
pi_32347120
Ja en het is gewoon niet leuk en leip om tegen Turkije uit te spelen.
Van mij mogen ze daar direct ook wat aan doen.
pi_32347356
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:35 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347442
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.

Nog beter zou zijn als de UEFa ze ook boycot voor 2008.

Leuk dat Euro2008 in Zwitserland en Oostenrijk is trouwens...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32347463
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 17 november 2005 @ 16:49:29 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347470
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
In de 89ste minuut?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 17 november 2005 @ 16:51:00 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347505
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.
Planning:
-
pi_32347653
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 17 november 2005 @ 16:58:19 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347710
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...

En die laatste zin is zo'n grote inkopper, ik zal het alleen niet doen...
Planning:
-
pi_32347711
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32347965
Alle Turkse partijen uit de CL, Uefa, WK en EK bannen voor zo'n 10 jaar. Die supporters van hun veroorzaken al standaard veel gezeik, nu hun spelers ook nog dus horen ze niet thuis in het topvoetbal.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32348047
Turkije bij Afrika indelen !
Niet bij Europa.
pi_32348099
De FIFA kennende wordt het een hoge boete, paar thuisduels buiten het eigen land zonder publiek en thats it. Veel te weinig natuurlijk, maar ja, de FIFA durft nooit echte beslissingen te nemen he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32348363
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.

Een collega van me op het bedrijf waar ik toen stage liep heeft dit ook meegemaakt, helemaal verrort geschopt, hij geeft één trap terug en de in dat geval Turkse mensen besluiten deze jongen aan te klagen vanwege racisme, gevolg Nederlander een nachtje de cel in (Turken ook) maar Nederlander mocht voorkomen, is natuurlijk vrijgesproken.

En dit is wel meer gebeurd als Oranje wint en er feestjes in de cafe's zijn, daarom heb ik een schijt hekel aan feestende Turken gekregen die hier ook hun poten niet thuis konden houden toen Griekenland het EK won.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32348428
Turken moeten duels in Griekenland afwerken !!!!!1
pi_32348650
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
pi_32348744
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
Blatter heeft geen tv???
pi_32348763
Ach ook niet Zwitsers hebben liever geen Turkije
  donderdag 17 november 2005 @ 17:33:25 #126
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_32348790
over zwaaiende toeterende mensen gesproken:
pi_32349044
Zijn ze niet in elkaar geslagen door frusti turken?
pi_32349643
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:17:01 #129
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32350053
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Staat wel stoer, zo'n kruisje.
---verdwijnt---
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 november 2005 @ 18:25:03 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32350254
graag inhoudelijk posten, schelden doen we hier maar niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32350496
Beste straf is nog altijd Turkije uit de UEFA kicken once and for all.

Met bovenstaande zin pak je dus die hele teringzooi in een keer aan. Hey, waarom kunnen we ons niet meer kwalificeren voor het EK en het WK? Ahhh Azië, mogen we bij jullie spelen? Fenerbahce of Galatasaray in de Champions League? In de UEFA Champions League?
pi_32350590
Tourkos kalos, mono nekros .
Jammer die Zwitsers niet een paar doodsschoppen hebben uitgedeeld. Achterlijk gedrag.. En dat wil dan bij de EU horen... Leer eerst maar eens hoe je je normaal moet gedragen richting gasten.
Niet meer dan terecht als ze worden geschorst. Die ene gozer heeft gewoon een katheter. Dat geloof je toch niet. Tis fucking voetbal, geen freefighten.
-
pi_32350601
ja kicken met dit soort ploegen met dit soort toeschouwers en spelers. die zogenaamde voetbalcultuur in dat aziatische land, en die andere in dat geitenland, zijn slechts gestoeld op intimidatie en extreem nationalisme. als een tegenstander niet verliest wordt ie in elkaar geslagen. en wij mogen daar niets over zeggen want dat is discriminatie, dus het enige wat we maar moeten doen dan is verliezen. de zwitsers kozen nu eens niet voor de normale gang van zaken in dat soort landen(en inmiddels ook hier in hollandistan), en krijgen nu dit soort shit over zich heen.
pi_32350682
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Beste straf is nog altijd Turkije uit de UEFA kicken once and for all.

Met bovenstaande zin pak je dus die hele teringzooi in een keer aan. Hey, waarom kunnen we ons niet meer kwalificeren voor het EK en het WK? Ahhh Azië, mogen we bij jullie spelen? Fenerbahce of Galatasaray in de Champions League? In de UEFA Champions League?
Inderdaad.
Dit is alweer een ernstig incident. Niet al te lang geleden werd een Leeds supporter doodgestoken.
Denk dat de UEFA serieus moet gaan nadenken of ze dit soort proleten wel bij de bond willen hebben.. .
-
pi_32350732
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tourkos kalos, mono nekros .
Yunanlilarin alayini gotunden sikeyim orospu cocuklari sizi
pi_32350733
quote:
Gisteravond draaide het treffen tussen Zwitserland en Turkije uit op een vechtpartij. De Zwitsers Johann Vogel en Johann Lonfat deden hun verhaal aan Channel 4.

Volgens Lonfatt deelden ook de Turkse veiligheidsmenen klappen uit. 'Na het laatste fluitsignaal gingen we rechtstreeks naar de kleedkamers. Grichting werd geslagen en geschopt en geraakte bloedend in veiligheid. Hij werd in shock afgevoerd naar het ziekenhuis. De eerste diagnose is een geperforeerd urinekanaal door de trappen in zijn buik."

Ook Johann Vogel veroordeelt de Turkse woede na afloop. "We werden van alle kanten aangevallen. Het is ongelooflijk. We waren voorbereid op een intimiderende sfeer, maar dit sloeg alles. Dit was meer dan sportieve intimidatie. Ze riepen dat ze mijn keel gingen doorsnijden!"

Bondscoach Jakob Kuhn vindt de gebeurtenissen een grof schandaal. 'Het is onbegrijpelijk. We zagen zelfs dat Turkse agenten op cameramensen insloegen om te voorkomen, dat deze schandalige gebeurtenissen werden opgenomen."
Dat supporters elkaar de hersenen inslaan, prima.
Maar dit is echt te achterlijk voor woorden.
-
pi_32350746
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:42 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Yunanlilarin alayini gotunden sikeyim orospu cocuklari sizi
Yunanistan is the best .
Europees kampioen olé.
-
pi_32350758
Jaja lol vind je leuk he
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 18:46:47 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_32350831
Jeetje, jullie zijn fanatieker dan de zwitserse kranten. Die verheugen zich al op de komst van de Turken naar het EK 2008. In Zwitserland.

Samen met de politie en douane die natuurlijk moeten controleren of er geen verboden middelen de turkse kleedkamer liggen. Of verstopt zijn in het rectum van Emre.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_32350870
Iemand die mss een gifje kan maken ofzo met vertraagde beelden
Want sommigen zien nog niet dat er eerst een zwitser wordt geschopt
pi_32350905
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:48 schreef ASSpirine het volgende:
Iemand die mss een gifje kan maken ofzo met vertraagde beelden
Want sommigen zien nog niet dat er eerst een zwitser wordt geschopt
Waarom zoveel moeite doen voor iemand die het blijkbaar niet WIL zien.
Het is toch overduidelijk?
-
pi_32351061
Volgens Studio Sport is er ook nog geschoten op de spelersbus van Zwitserland.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32351069
pardon...
In Southern Sun
  donderdag 17 november 2005 @ 18:56:30 #144
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32351081
ow, lekker er blijkt ook op de bus van de zwitsers te zijn geschoten.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32351087
De scheidsrechters zijn dieven ........
............. aldus de Turkse coach

Verdomme gewoon geschoten op die spelersbus van de Zwitsers na afloop van de wedstrijd. Die ene kerel die het ziekenhuis in moest, mag 2 weken met een stoma lopen

Dus niet alleen de spelers, maar ook de supporters. Turkije, je hebt je van je beste kant laten zien
pi_32351122
Turkije

Dit slaat echt alles.
In Southern Sun
pi_32351179
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens Studio Sport is er ook nog geschoten op de spelersbus van Zwitserland.
Ik zeg 10 jaar schorsen.
Dit soort barbaren wil je toch gewoon niet bij je bond hebben. .
-
pi_32351192
Lijkt me duidelijk. EK 2008 en WK 2010 kunnen ze vergeten
pi_32351288
Komop Blatter, laat eens iets goeds zien...
Dan hebben we nog iets aan je...
  donderdag 17 november 2005 @ 19:05:32 #150
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32351325
wat is een katheter ?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32351389
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
Hij mag 2 weken in een zakje pissen, dat direct verbonden is met zn nieren
  donderdag 17 november 2005 @ 19:10:39 #152
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32351457
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
Een buis in je plasser dus

Oja, en de groeten uit Zwitserland.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 17 november 2005 @ 19:14:44 #153
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32351597
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zien
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32351603
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.
pi_32351630
Ik stel als straf voor dat Turkije de komende EK- en WK-kwalificaties zonder publiek én zonder spelers moet spelen.

Dat zal ze leren. En verder ben ik erg blij dat het volgend jaar zomer rustig is op straat..... geen optochten van toeterende auto's met gillende en schreeuwende medelanders.
pi_32351634
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
Filmpje.
Je ziet dat die turk eerst een Zwitser wil laten vallen, waarna ie later zelf een trap krijgt.
-
pi_32351720
Die paardenstaart zeker? Was een agressief mannetje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 19:30:31 #159
3928 Ulx
pi_32352017
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_32352035
mooie foto's zeg
foto's van rouwende supporters van de verliezende partij heb je toevallig niet?
pi_32352118
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
Filmpje.
Je ziet dat die turk eerst een Zwitser wil laten vallen, waarna ie later zelf een trap krijgt.
Zo. En dat was nog maar het begin.
That's all folks!
pi_32352136
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zien
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.
  donderdag 17 november 2005 @ 19:35:01 #163
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_32352138
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Als je het filmpje goed bekijkt schopt die fysio een zwitser onderuit en krijgt daarna een trap.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_32352145
quote:

[..]

check die link dan maar
  donderdag 17 november 2005 @ 19:43:53 #166
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32352392
quote:

[..]

Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Hee. vuile racist.

En de groeten uit Locarno

(Ben trouwens voor Italië, waardeloos voetbal met resultaat!)
pi_32352469
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.
[..]

Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.
  donderdag 17 november 2005 @ 19:48:25 #168
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_32352551
Wat een fucking schande wat daar nu weer gebeurd. 20 jaar uitsluiten van alle grote toernooien, inclusief champion's league, uefa cup, intertoto. Dit slaat toch alles.

EDIT:
Misschien beetje overdreven, maar een zware straf lijkt me wel op zn plaats
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_32352553
Hahaha, net op RTL nieuws die Turkse trainer, wat een triest figuur. De scheidsrechter heeft ons bestolen. Eerst lopen ze te klagen dat ze de Spanjaard niet willen (die nu Australie - Uruguay floot), want die had in een wedstrijd tussen Fener en Schalke de Turken twee keer rood gegeven. Krijgen ze een andere scheidsrechter, is het NOG niet goed.

En ook triest dat ze bij de douane zo lang zijn opgehouden.

Als Turkije nou eens met een fatsoenlijke wedstrijdmentaliteit de wedstrijd in Zwitserland in was gegaan hadden ze wel een beter resultaat neer kunnen zetten dan 2-0 verlies.
pi_32352589
Alpay krijgt van Köln in ieder geval een korte vakantie.
www.thuisuiteten.nl
pi_32352761
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Alpay krijgt van Köln in ieder geval een korte vakantie.
pi_32352785
Lijkt me een verstandig plan. Hij eiste weer eens een hoofdrol op, dit keer buiten het veld.
That's all folks!
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 19:57:19 #173
3928 Ulx
pi_32352828
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:43 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Hee. vuile racist.

En de groeten uit Locarno

(Ben trouwens voor Italië, waardeloos voetbal met resultaat!)
Groeten uit Zürich.

Ben voor Nederland. Mooi voetbal met waardeloos resultaat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 19:57:24 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32352829
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Toewan het volgende:
Even nog reactie op een posting uit het vorige topic.
[..]

Ach ja, dat is intimideren, dat vind ik nog niet zo erg. Des te groter de voldoening van de in dit geval Zwitserse ploeg wanneer de overwinning in het hol van de leeuw wordt behaald.

Maar het moet niet resulteren in fysieke intimidatie / geweld.
Garppig dat we het de hele tijd zo met elkaar eens zijn
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 19:58:21 #175
3928 Ulx
pi_32352852
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Rahl het volgende:
Wat een fucking schande wat daar nu weer gebeurd. 20 jaar uitsluiten van alle grote toernooien, inclusief champion's league, uefa cup, intertoto. Dit slaat toch alles.

EDIT:
Misschien beetje overdreven, maar een zware straf lijkt me wel op zn plaats
39 doden kostte Engeland 5 jaar, dus dit lijkt me wel drie maanden waard.
pi_32352916
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.
Nou dr liep wel van alles. Wat het dan waren mag Mohammed weten. Maar er rende meer over het veld dan die 22 die aan de wedstrijd begonnen. Dat ga je toch niet ontkennen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:00:30 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32352925
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

ik bemerk dat dat gevoel bij mij ook overheerst,ik kan geen land bedenken wat zo onsportief met de tegenstanders/mededingers omgaat als het turkse publiek....bij het europesche clubvoetbal idem dito.......maar ze zijn der nu lekker niet bij,heerlijk
Ach Grieken kunnen dat ook, Italianen oo. Urguay bijvoorbeeld dito.

Ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Nu de Engelse ook hoempapa bandjes op de tribunes hebben ben ik blij dat er landen zijn met een enorm fanatiek publiek.
pi_32353015
En we kappen weer met dat gebral.
That's all folks!
  donderdag 17 november 2005 @ 20:03:30 #179
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32353022
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Groeten uit Zürich.

Ben voor Nederland. Mooi voetbal met waardeloos resultaat.

Nou sterkte dan maar!
pi_32353188
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
edit: Dit willen we hier niet, dat weet je best.
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden. Zeker niet door iemand niet eens naar het WK gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:09:03 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32353202
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.

Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
pi_32353241
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden.
Daar heb je gelijk in (schelden doen we hier niet), ik heb de boel opgeschoond. Begint iemand weer dan kan iemand tijdelijk even verdwijnen.
That's all folks!
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 20:10:38 #183
3928 Ulx
pi_32353242
quote:

[..]

In Nederland accepteren we homo's voor wat ze zijn hoor. Het is dus niet erg dat je er een bent.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:10:45 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32353247
quote:

[..]

Op die ziekte na klopt het toch ?
pi_32353273
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.

Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
Ik dien een klacht in!
www.thuisuiteten.nl
pi_32353278
Nu weer ontopic heren!
That's all folks!
pi_32353281
Inderdaad, een homo kaaskop die lekker wel naar het WK gaat

Edit. ik zag net beelden van die bus die beschoten was. Een knokpartijtje kan nog.. Maar dat gaat wel heel erg ver
  donderdag 17 november 2005 @ 20:13:36 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32353328
Gaan we nu weer ontopic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Overall beste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 20:14:13 #189
3928 Ulx
pi_32353342
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu weer ontopic?
Over de wedstrijd lullen bedoel je?
pi_32353344
wederom, beelden van de schietpartijtje?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:15:40 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32353394
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
Het Engelse team is voor aanzienlijk minder ernstige ongeregeldheden (zoals een supporter die na een doelpunt wilde juichen samen met Beckham, zonder verder iets geweldadigs in de zin te hebben) afgelopen 2 a 3 jaren bedreigd met diskwalificatie.
pi_32353421
De wedstrijd was wel heel spannend, al waren de Turken in de laatste 20 minuten vooral bezig pingels te versieren.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:20:23 #195
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32353541
Het was een enerverende wedstrijd. En wat lieten die Zwitsers een kansen liggen zeg! Die Frei die ganz Frei stond.

Het Turkse elftal doet me altijd wel wat aan het NLse denken. Vandaar dat ik er wel sympathie voor op kan brengen. Ik denk dat het qua internationale wedstrijden sinds het EK 2000 zeker tot een van de weinige landen hoort waar ik geen hekel aan heb hoort. Ik heb zelfs een Turkse supporters muts
pi_32353542
quote:
rond de 3de minuut begint het

edit
niks te zien..
pi_32353646
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:20 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

rond de 3de minuut begint het

edit
niks te zien..
Nope, hier zit die beschoten bus niet in. in dat andere die ik poste wel.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:25:20 #198
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32353678
Niemand een linkje van die jongen die geinterviewd werd en toen moest onderbreken omdat hij ging vechten/vluchten.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 20:32:20 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32353846
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.
Goh, in die zelfde tijd heb ik juist met Turken gefeest op een groot plein waar op een groot doek wedstrijden van ze werden uitgezonden. En of ze nou wonnen of verloren maakte daarbij toen weinig uit. Toen een paar van hen me later met een wedstrijd van Nl daar zagen gingen ze gezellig ook weer voor NL supporteren. Was extreem relaxed erlijk gezegd. fanatiek en gezellig.

Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:33:44 #200
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32353882
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
Vind ik wel ja. Waar twee vechten hebben twee schuld.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')