abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32346482
Direct Turken bannen voor volgende kwalificatie
Direct van dat volk/land af.
pi_32346513
Hebben we iig geen last van toeterende turken
pi_32346625
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32346717
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.

Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
That's all folks!
pi_32346771
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 17 november 2005 @ 16:26:56 #106
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32346841
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32346871
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Typisch een nederlandse oplossing Je hebt niks doen ( door de vingers zien ) en je hebt uitsluiten van volgend toernooi. Dan is dit idd een gulden middenweg en zou ook mijns inziens wel een aardige straf zijn. Maar een tikkeltje harder zou van mij ook nog wel mogen vooral omdat het niet de eerste keer is dat het daar uit de klauwen loopt.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_32347104
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Ik heb geen idee
pi_32347120
Ja en het is gewoon niet leuk en leip om tegen Turkije uit te spelen.
Van mij mogen ze daar direct ook wat aan doen.
pi_32347356
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:35 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347442
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.

Nog beter zou zijn als de UEFa ze ook boycot voor 2008.

Leuk dat Euro2008 in Zwitserland en Oostenrijk is trouwens...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32347463
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 17 november 2005 @ 16:49:29 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347470
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
In de 89ste minuut?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 17 november 2005 @ 16:51:00 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347505
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.
Planning:
-
pi_32347653
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 17 november 2005 @ 16:58:19 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347710
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...

En die laatste zin is zo'n grote inkopper, ik zal het alleen niet doen...
Planning:
-
pi_32347711
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32347965
Alle Turkse partijen uit de CL, Uefa, WK en EK bannen voor zo'n 10 jaar. Die supporters van hun veroorzaken al standaard veel gezeik, nu hun spelers ook nog dus horen ze niet thuis in het topvoetbal.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32348047
Turkije bij Afrika indelen !
Niet bij Europa.
pi_32348099
De FIFA kennende wordt het een hoge boete, paar thuisduels buiten het eigen land zonder publiek en thats it. Veel te weinig natuurlijk, maar ja, de FIFA durft nooit echte beslissingen te nemen he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32348363
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.

Een collega van me op het bedrijf waar ik toen stage liep heeft dit ook meegemaakt, helemaal verrort geschopt, hij geeft één trap terug en de in dat geval Turkse mensen besluiten deze jongen aan te klagen vanwege racisme, gevolg Nederlander een nachtje de cel in (Turken ook) maar Nederlander mocht voorkomen, is natuurlijk vrijgesproken.

En dit is wel meer gebeurd als Oranje wint en er feestjes in de cafe's zijn, daarom heb ik een schijt hekel aan feestende Turken gekregen die hier ook hun poten niet thuis konden houden toen Griekenland het EK won.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32348428
Turken moeten duels in Griekenland afwerken !!!!!1
pi_32348650
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
pi_32348744
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
Blatter heeft geen tv???
pi_32348763
Ach ook niet Zwitsers hebben liever geen Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')