Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.
Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is![]()
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Typisch een nederlandse oplossingquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
In de 89ste minuut?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.
3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.
Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
Blatter heeft geen tv???quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hij heeft uitspraken gedaan die je niet echt onder zijn positie als fifa president kan plaatsen.
Hoe kan je in godsnaam bepalen dat een land waarschijnlijk wordt uitgesloten voor het wk zonder ook maar 1 rapport onder ogen gezien te hebben ? Geen scheidsrechtersrapport, geen ander rapport niks. Dan doe je zo'n uitspraak dus omdat je een zwitserse voetbalfan bent. simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |