abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 15:26:15 #61
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32344985
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Doe je werk!
Je weet dat bij 3x dezelfde opmerking automatisch een ban volgt?

Kijk eens objectief naar de gebeurtenissen. Is het normaal wat er gisteren gebeurde? Heb je dit de afgelopen jaren eerder zien gebeuren op de Internationale onder Fifavlag gespeelde wedstrijden.
De Fifa staat al jaren een sterk Fair Play beleid te voeren en dan gebeurt dit. Wat verwacht je zelf? Dat de Fifa met een boete van 25 mile aan komt zetten?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32345007
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)

Fifa president:

BLATTER Joseph S. (zwitser)

nu jij weer. 2 belangrijkste posities bij de fifa misschien wel.
weet je... Het is allemaal vooropgezet door de FIFA!!! Ze hebben Turkije express aan de zwitsers gekoppeld dmv verwarmde balletjes, om ze zo een oor aan te naaien
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32345022
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:

Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
Mooi zo. Afgesproken dus. En vanaf nu weer inhoudelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32345023
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Turk raakt m ook, is wel heel duidelijk te zien. Vandaar die reactie van die Zwitser.
Schuldvraag beantwoordt lijkt me...
idd. Het duurde even voor ik zag maar je ziet het helemaal aan het begin gebeuren. Zwaar straffen lijkt me de juiste oplossing. Uitsluiting van het WK 2010 is een goed plan. Ook gezien de schofterige behandeling die de Zwitsers gekregen zouden hebben op het vliegveld van Istanbul.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 17 november 2005 @ 15:29:45 #65
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32345091
quote:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)

Fifa president:

oh en die bepalen het met z'n 2-en
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32345097
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef ClioSporT het volgende:
Als die dikke vetklep blatter zijn mening al heeft klaarstaan terwijl er nog geen ene drol is onderzocht dan houdt het snel op.
Leuk als het merendeel bij de fifa uit zwitsers bestaat. Zelfs het team dat gaat onderzoeken wat er nou precies is gebeurt wordt geleid door een zwitser. Hoe bedoel je onpartijdig
He, ben je je wel bewust dat de TWEEDE MAN na Blatter een TURK IS???
pi_32345113
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

idd. Het duurde even voor ik zag maar je ziet het helemaal aan het begin gebeuren. Zwaar straffen lijkt me de juiste oplossing. Uitsluiting van het WK 2010 is een goed plan. Ook gezien de schofterige behandeling die de Zwitsers gekregen zouden hebben op het vliegveld van Istanbul.
Lol ja, laten we Turkije een schorsing opleggen doordat er op het vliegveld een aantal mensen niet met bloemmetjes in hun handen de spelers stonden op te wachten.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32345124
quote:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)

Fifa president:

Dat is geen 80 % en voor de volledigheid nog even het complete Disciplinary Commitee:

MATHIER Marcel FIFA

Deputy Chairman
AL-KHALIFA Sheik Salman Bin Ibrahim Bahrain

Member
ESQUIVEL Rafael Venezuela

BOYCE Jim Northern Ireland

BURRELL Horace Jamaica

LAGRELL Lars-Ake Sweden

PEETERS Jan Belgium

SPAHO Mehmet Bosnia-Herzegovina

THAPA Ganesh Nepal

HAWIT BANEGAS Alfredo Honduras

MUSSENDEN Larry Bermuda

SAHU KHAN Muhammad Fiji

NAPOUT BARRETO Angel Paraguay

TAQI Asad Kuwait

MENAHEM Itzhak Israel

HIRSCH Guenter Germany

DAMASEB Petrus Namibia

SELEMANI Omari Congo DR

SURI Gabriel Solomon Islands
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32345128
Overigens is dat hele uitfluiten van het volkslied verhaal natuurlijk prachtig. Zouden we hier ook eens moeten doen, niemand hoeft zich bij ons thuis te voelen natuurlijk. Maar er zitten wel grenzen aan. Gisteren bij de Aussies, vlak na afloop, wilden een paar man het veld op lopen. Er was 1 stewart voor nodig om ze op de tribune te houden. Respect, daar gaat het gewoon om, en dat hebben Turken nu eenmaal niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32345152
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:

[..]

oh en die bepalen het met z'n 2-en
Voorzitter fifa is een zwitser, voorzitter van de disiplinaire commissie is ook een zwitser. Ja duidelijk dat ze dan geen zware stem hebben hoor.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32345157
quote:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)

Fifa president:

Waarom is het toch zo dat jullie altijd de rechtsorde betwijfelen. Jij gaat uit dat wat in Turkije gebeurd ook in westerse beschaafde landen gebeurt. Reflecteren van eigen situatie is dat en dit zegt meer over Turkije dan over ons.
pi_32345170
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is dat hele uitfluiten van het volkslied verhaal natuurlijk prachtig. Zouden we hier ook eens moeten doen, niemand hoeft zich bij ons thuis te voelen natuurlijk. Maar er zitten wel grenzen aan. Gisteren bij de Aussies, vlak na afloop, wilden een paar man het veld op lopen. Er was 1 stewart voor nodig om ze op de tribune te houden. Respect, daar gaat het gewoon om, en dat hebben Turken nu eenmaal niet.
Ik zag anders niemand het veld oplopen bij tur-zwi
pi_32345188
En dan heeft iemand het over begrijpend lezen

Dit heeft geen zin, ik ben foetsie hier...
In Southern Sun
  donderdag 17 november 2005 @ 15:33:14 #74
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32345194
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waarom is het toch zo dat jullie altijd de rechtsorde betwijfelen. Jij gaat uit dat wat in Turkije gebeurd ook in westerse beschaafde landen gebeurt. Reflecteren van eigen situatie is dat en dit zegt meer over Turkije dan over ons.
pi_32345201
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Jezus, net alsof ik diegene was die blatter de grond in stopte tijdens al die dubieuze wk ek toewijzingen aan landen. Nu is hij ineens zo onpartijdig en eerlijk zeker.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:35:59 #76
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32345277
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef golfer het volgende:
Dat is geen 80 % en voor de volledigheid nog even het complete Disciplinary Commitee:

MATHIER Marcel FIFA

Deputy Chairman
AL-KHALIFA Sheik Salman Bin Ibrahim Bahrain
weten we zeker dat Leo B. niets stouts heeft gedaan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 17 november 2005 @ 15:36:45 #77
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32345298
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik zag anders niemand het veld oplopen bij tur-zwi
Het gaat om de beleving van de supporters, Maar goed misschien wordt het tijd om de sintelbaan maar weer eens in de stadions te leggen.
pi_32345388
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef ClioSporT het volgende:
Lol ja, laten we Turkije een schorsing opleggen doordat er op het vliegveld een aantal mensen niet met bloemmetjes in hun handen de spelers stonden op te wachten.
Ik kan even het artikel niet meer vinden maar daarin stond dat het hele team door vele 'supporters' werden opgewacht die hen vervolgens de huid vol scholden en ze intimideerden. Daarna schijnen de spelers van Zwitserland nog enige uren bij de douane te zijn opgehouden.

Nee lekker sportief volk
pi_32345500
Wat een buitengewoon onsportieve verliezers. Van mij mogen ze een zeer zware straf krijgen. Volgens de Turkse trainer lag het verlies van Turkije aan de scheidsrechters, die de Turkse ploeg benadeeld zouden hebben. De trainer kan zich beter zijn ogen uit zijn kop schamen. Al met al zeer slecht voor het imago van Turkije in Europa en dat hebben ze aan zichzelf te wijten.
pi_32345538
kappen met je getroll!

[ Bericht 90% gewijzigd door golfer op 17-11-2005 15:45:01 ]
pi_32345716
Ik hoop dat de Turken de straf krijgt die ze verdienen...
pi_32345885
Ik vond de penalty van zwisterland duidelijker dan die van turkije, dus das bs van die bondscoach, die natuurlijk ook zn eigen hacje probeert te redden met dergelijke uitspraken..
pi_32345905
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef Da.Rock het volgende:
Ik hoop dat de Turken de straf krijgt die ze verdienen...
Ook kappen!

[ Bericht 18% gewijzigd door golfer op 17-11-2005 15:58:29 (getroll) ]
pi_32345940
Ach, laten we hopen dat het recht zal zegevieren..

enk dat de mod me nu een stuk leuker vindt*
  donderdag 17 november 2005 @ 15:59:15 #85
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32346023
Ik vind het trouwens lichtjes hypocriet dat men dat fluiten van de Turkse supporters tijdens het Zwitserse volkslied als argument aanhaalt voor onsportief gedrag. De Zwitserse supporters hadden namelijk precies hetzelfde gedaan tijdens de heenmatch, toen het in de Turkse media dan ook ging om de onsportiviteit van de Zwitserse supporters.

Nu, het punt is natuurlijk dat die discussie over wie er nu onsportiever is dan de ander ophoudt wanneer het ontspoort in geweld zoals we dat hier gezien hebben. Dan ga je gewoon veel te ver, en moet je gestraft worden.
---verdwijnt---
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 november 2005 @ 16:01:47 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32346106
laten we eerst maar het onderzoek van de fifa afwachten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32346124
wie schopte wie? Half Turkije lijkt te vallen over de Zwitser die een lid van de Turkse trainingsstaf schopte. Maar, wat blijkt na bestudering van de beelden?

http://img470.imageshack.(...)jezwitserland8yr.jpg

Hieruit valt op te maken dat:
- De Zwitser haalde even zijn gram op weg naar de catacomben
- Diezelfde zwitser sloeg Alpay in z'n nek, nadat Alpay een schop uitdeelde
-SD maakt een TVP
-edit-
-Imageshack is niet langer geschikt om plaatjes op te hosten
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32346159
Plaatje doet het niet (imageshack), maar ik denk dat iedereen dat hier al geconstateerd heeft...
In Southern Sun
pi_32346186
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
wie schopte wie? Half Turkije lijkt te vallen over de Zwitser die een lid van de Turkse trainingsstaf schopte. Maar, wat blijkt na bestudering van de beelden?

http://img470.imageshack.(...)jezwitserland8yr.jpg
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53

Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/image/www/img/banned.png on line 53

Ja dat dacht ik dus al.....
pi_32346193
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef borisz het volgende:
laten we eerst maar het onderzoek van de fifa afwachten
Precies, al dat speculeren heeft niet zoveel zin. Ook met eigen gevonden bewijzen kom je niet veel dichter bij de waarheid.
That's all folks!
pi_32346245
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Precies, al dat speculeren heeft niet zoveel zin. Ook met eigen gevonden bewijzen kom je niet veel dichter bij de waarheid.
Kan je de titel van dit topic dan ook even aanpassen?
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32346262
Het uitfluiten van het volkslied gebeurd overal, hoort erbij .

Als Nederland tegen Duitsland speelt en ik ben erbij in het stadion, dan zing ik zo hard ik kan mee met het Wilhelmus, en tijdens het Duitse volkslied lal ik er doorheen. De Duitsers in het uitvak doen ongetwijfeld het tegenovergestelde. Mooi toch?
pi_32346263
Nou, het ligt er vrij dik bovenop Vaduz...
In Southern Sun
pi_32346302
quote:

[..]

Heel Fok! bestaat uit onwaarheden en aannamingen etc etc.
Das een forum.

Dan kunnen we wel kappen met lullen hier!
pi_32346310
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef bluzh het volgende:

[..]

Kan je de titel van dit topic dan ook even aanpassen?
Er staat toch een "?" ?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32346346
quote:

[..]

Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.

Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_32346361
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.
pi_32346414
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zeker, daar is bijna iedereen het wel over eens.
That's all folks!
pi_32346433
Nja, dat zou ik denk ik zonder iets met die spelers/begeleiding ook wel gedaan hebben. Die Turken op de tribune werden wild (iets wat op zichzelf al fout is), en dan moet je gaan rennen. Tja, dat is in den beginne al fout natuurlijk.
In Southern Sun
pi_32346439
Eigenlijk wel vreemd. Als een supporters iets dergelijks zou doen dan zouden ze een paar jaar niet in een stadion mogen komen. Maar voor spelers gelden anderen normen blijkbaar:

- Deelneming aan een aanval of een vechterij 60 maanden
- Mishandeling met zwaar lichamelijk letsel ten gevolge c.q. zware mishandeling 60 maanden
pi_32346482
Direct Turken bannen voor volgende kwalificatie
Direct van dat volk/land af.
pi_32346513
Hebben we iig geen last van toeterende turken
pi_32346625
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32346717
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.

Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
That's all folks!
pi_32346771
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 17 november 2005 @ 16:26:56 #106
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32346841
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.
pi_32346871
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Typisch een nederlandse oplossing Je hebt niks doen ( door de vingers zien ) en je hebt uitsluiten van volgend toernooi. Dan is dit idd een gulden middenweg en zou ook mijns inziens wel een aardige straf zijn. Maar een tikkeltje harder zou van mij ook nog wel mogen vooral omdat het niet de eerste keer is dat het daar uit de klauwen loopt.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_32347104
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Ik heb geen idee
pi_32347120
Ja en het is gewoon niet leuk en leip om tegen Turkije uit te spelen.
Van mij mogen ze daar direct ook wat aan doen.
pi_32347356
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:35 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347442
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.

Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.

Nog beter zou zijn als de UEFa ze ook boycot voor 2008.

Leuk dat Euro2008 in Zwitserland en Oostenrijk is trouwens...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32347463
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:49:29 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347470
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
In de 89ste minuut?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 17 november 2005 @ 16:51:00 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347505
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.
Planning:
-
pi_32347653
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:58:19 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32347710
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.

3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.

Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...

En die laatste zin is zo'n grote inkopper, ik zal het alleen niet doen...
Planning:
-
pi_32347711
Ik geloof dat Blatter dat ook in zijn toespraak heeft vermeld, dat hij in dit geval FIFA-president is en geen Zwitser.
In Southern Sun
pi_32347965
Alle Turkse partijen uit de CL, Uefa, WK en EK bannen voor zo'n 10 jaar. Die supporters van hun veroorzaken al standaard veel gezeik, nu hun spelers ook nog dus horen ze niet thuis in het topvoetbal.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32348047
Turkije bij Afrika indelen !
Niet bij Europa.
pi_32348099
De FIFA kennende wordt het een hoge boete, paar thuisduels buiten het eigen land zonder publiek en thats it. Veel te weinig natuurlijk, maar ja, de FIFA durft nooit echte beslissingen te nemen he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')