Je weet dat bij 3x dezelfde opmerking automatisch een ban volgt?quote:
weet je... Het is allemaal vooropgezet door de FIFA!!! Ze hebben Turkije express aan de zwitsers gekoppeld dmv verwarmde balletjes, om ze zo een oor aan te naaienquote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)
Fifa president:
BLATTER Joseph S. (zwitser)
nu jij weer. 2 belangrijkste posities bij de fifa misschien wel.
Mooi zo. Afgesproken dus. En vanaf nu weer inhoudelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
idd. Het duurde even voor ik zag maar je ziet het helemaal aan het begin gebeuren. Zwaar straffen lijkt me de juiste oplossing. Uitsluiting van het WK 2010 is een goed plan. Ook gezien de schofterige behandeling die de Zwitsers gekregen zouden hebben op het vliegveld van Istanbul.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Turk raakt m ook, is wel heel duidelijk te zien. Vandaar die reactie van die Zwitser.
Schuldvraag beantwoordt lijkt me...
oh en die bepalen het met z'n 2-enquote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)
Fifa president:
He, ben je je wel bewust dat de TWEEDE MAN na Blatter een TURK IS???quote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef ClioSporT het volgende:
Als die dikke vetklep blatter zijn mening al heeft klaarstaan terwijl er nog geen ene drol is onderzocht dan houdt het snel op.
Leuk als het merendeel bij de fifa uit zwitsers bestaat. Zelfs het team dat gaat onderzoeken wat er nou precies is gebeurt wordt geleid door een zwitser. Hoe bedoel je onpartijdig
![]()
Lol ja, laten we Turkije een schorsing opleggen doordat er op het vliegveld een aantal mensen niet met bloemmetjes in hun handen de spelers stonden op te wachten.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
idd. Het duurde even voor ik zag maar je ziet het helemaal aan het begin gebeuren. Zwaar straffen lijkt me de juiste oplossing. Uitsluiting van het WK 2010 is een goed plan. Ook gezien de schofterige behandeling die de Zwitsers gekregen zouden hebben op het vliegveld van Istanbul.
Dat is geen 80 % en voor de volledigheid nog even het complete Disciplinary Commitee:quote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)
Fifa president:
Voorzitter fifa is een zwitser, voorzitter van de disiplinaire commissie is ook een zwitser. Ja duidelijk dat ze dan geen zware stem hebben hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh en die bepalen het met z'n 2-en
Waarom is het toch zo dat jullie altijd de rechtsorde betwijfelen. Jij gaat uit dat wat in Turkije gebeurd ook in westerse beschaafde landen gebeurt. Reflecteren van eigen situatie is dat en dit zegt meer over Turkije dan over ons.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)
Fifa president:
Ik zag anders niemand het veld oplopen bij tur-zwiquote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is dat hele uitfluiten van het volkslied verhaal natuurlijk prachtig. Zouden we hier ook eens moeten doen, niemand hoeft zich bij ons thuis te voelen natuurlijk. Maar er zitten wel grenzen aan. Gisteren bij de Aussies, vlak na afloop, wilden een paar man het veld op lopen. Er was 1 stewart voor nodig om ze op de tribune te houden. Respect, daar gaat het gewoon om, en dat hebben Turken nu eenmaal niet.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat jullie altijd de rechtsorde betwijfelen. Jij gaat uit dat wat in Turkije gebeurd ook in westerse beschaafde landen gebeurt. Reflecteren van eigen situatie is dat en dit zegt meer over Turkije dan over ons.
Jezus, net alsof ik diegene was die blatter de grond in stopte tijdens al die dubieuze wk ek toewijzingen aan landen. Nu is hij ineens zo onpartijdig en eerlijk zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat jullie altijd de rechtsorde betwijfelen. Jij gaat uit dat wat in Turkije gebeurd ook in westerse beschaafde landen gebeurt. Reflecteren van eigen situatie is dat en dit zegt meer over Turkije dan over ons.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef golfer het volgende:
Dat is geen 80 % en voor de volledigheid nog even het complete Disciplinary Commitee:
MATHIER Marcel FIFA
Deputy Chairman
AL-KHALIFA Sheik Salman Bin Ibrahim Bahrain
Het gaat om de beleving van de supporters, Maar goed misschien wordt het tijd om de sintelbaan maar weer eens in de stadions te leggen.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zag anders niemand het veld oplopen bij tur-zwi
Ik kan even het artikel niet meer vinden maar daarin stond dat het hele team door vele 'supporters' werden opgewacht die hen vervolgens de huid vol scholden en ze intimideerden. Daarna schijnen de spelers van Zwitserland nog enige uren bij de douane te zijn opgehouden.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef ClioSporT het volgende:
Lol ja, laten we Turkije een schorsing opleggen doordat er op het vliegveld een aantal mensen niet met bloemmetjes in hun handen de spelers stonden op te wachten.
Ook kappen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef Da.Rock het volgende:
Ik hoop dat de Turken de straf krijgt die ze verdienen...
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
wie schopte wie? Half Turkije lijkt te vallen over de Zwitser die een lid van de Turkse trainingsstaf schopte. Maar, wat blijkt na bestudering van de beelden?
http://img470.imageshack.(...)jezwitserland8yr.jpg
Precies, al dat speculeren heeft niet zoveel zin. Ook met eigen gevonden bewijzen kom je niet veel dichter bij de waarheid.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef borisz het volgende:
laten we eerst maar het onderzoek van de fifa afwachten
Kan je de titel van dit topic dan ook even aanpassen?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, al dat speculeren heeft niet zoveel zin. Ook met eigen gevonden bewijzen kom je niet veel dichter bij de waarheid.
Heel Fok! bestaat uit onwaarheden en aannamingen etc etc.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, al dat speculeren heeft niet zoveel zin. Ook met eigen gevonden bewijzen kom je niet veel dichter bij de waarheid.
Er staat toch een "?" ?.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef bluzh het volgende:
[..]
Kan je de titel van dit topic dan ook even aanpassen?
Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, het ligt er vrij dik bovenop Vaduz...
Dat zeker, daar is bijna iedereen het wel over eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, het ligt er vrij dik bovenop Vaduz...
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit natuurlijk. Als je de wedstrijd\beelden gezien hebt is het toch gewoon duidelijk? Enige waarover nog valt te discussieren is de strafmaat.
Want met welk argument wil je die vecht\schop\stomp\gooi partij goed praten? Ook al zouden die zwitsers aan het zuigen zijn geweest dan nog behoor je niet zo te reageren. We leven niet meer in de oertijd..........alhoewel dat bij sommige mensen nog niet helemaal duidelijk is![]()
Feesten is leuk, overreden worden door een turk, die uit feestvreugde zonodig aan het klooien is met een vlag uit het raam en daardoor de macht over zijn stuur kwijt is, is minder leuk. Ik heb het voor mn neus zien gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap niet waar die haat en nijd vandaan komt tegen die feestende Turken. Ik woonde in een Turkse wijk eerst, en het was gewoon haske leuk als Turkije met goed voetbal gewonnen had en er feest was.
Dat het gedrag van gisteren te walgelijk voor woorden was is een tweede.
Typisch een nederlandse oplossingquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder de betrokken mensen voor de rechter laten komen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 november 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
Waarom zitten er geen Nederlanders in die genoemde commissies van de FIFA?
Zowel een verbod als spelen in Turkije, Euro2008 is immers geen WK, alsook de boycot voor WK2010.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een dooddoener maar is gewoon zo. Goedpraten kun je dit nooit, dat de Turken de aanleiding zijn lijkt ook wel duidelijk. Dat ontken ik ook niet.
Over de strafmaat discussieren is nu interessanter inderdaad.
Mij lijkt 3 jaar geen thuiswedstrijden van de nationale ploeg in Turkije een oplossing. Uitsluiten voor een volgend toernooi vind ik te ver gaan. Verder moeten alle mensen die betrokken waren bij de vechtpartij voor de rechter verschijnen.
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
In de 89ste minuut?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind dat de komende 12 jaar geen publiek meer mag naar uitwedstrijden van Turkije, thuiswedstrijden in Grieks-Cyprus afgewerkt moeten worden, en bij de douanes elke tas, zak en boterhammenzakje doorzocht dient te worden. De paspoorten moeten bovendien even "om veiligheidsredenen" door de lijst met terroristen van de CIA gehaald worden.
Tot slot begint Turkije elke wedstrijd met een 3-0 achterstand.
Omdat het complot anders compleet was in jou ogen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nu weten we direct waarom er geen enkele nederlander zit bij de fifa.
Zit wel diep he? Drink anders eens een vers glaasje alpenmelk...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije mist 2 wk's, wat een titel zeg whahahaha.
3 wedstrijden zonder publiek en een aantal spelers krijgen zware schorsingen + een boete voor de turkse voetbalbond. Misschien wat wedstrijden meer, maar dat is het.
Blatter moet overigens z'n dikke smoel houden en niet als zwitser reacties lopen geven op tv terwijl hij nog geen enkel rapport of iets dergelijks heeft gezien. Hooguit beelden van tv zoals iedereen heeft gedaan. Hij moet z'n werk doen als FIFA directeur en niet als zwitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |