abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32344530
Als die dikke vetklep blatter zijn mening al heeft klaarstaan terwijl er nog geen ene drol is onderzocht dan houdt het snel op.
Leuk als het merendeel bij de fifa uit zwitsers bestaat. Zelfs het team dat gaat onderzoeken wat er nou precies is gebeurt wordt geleid door een zwitser. Hoe bedoel je onpartijdig
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32344559
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt, dat doet de FIFA. En daar zal hun penningmeester maar wat blij mee zijn.
Alhoewel... wat is een Turkse Lira nog waard tegenwoordig...
oh Laat de FIFA alsjeblieft niet een geldstraf opleggen!!! Dat is echt belachelijk, uitsluiten van deelname voor de komende 8 jaar lijkt me effectiever.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32344598
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef ClioSporT het volgende:
Als die dikke vetklep blatter zijn mening al heeft klaarstaan terwijl er nog geen ene drol is onderzocht dan houdt het snel op.
Leuk als het merendeel bij de fifa uit zwitsers bestaat. Zelfs het team dat gaat onderzoeken wat er nou precies is gebeurt wordt geleid door een zwitser. Hoe bedoel je onpartijdig
ah daar is het eerste complot theorietje alweer
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32344618
Vind je dat niet te weinig, 8 jaar ? Omdat 2 á 3 spelers met elkaar op de vuist gingen. Dat moet minstens 80 jaar uitgesloten worden of niet. Grijpen die kans!
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32344640
quote:

Leuk als het merendeel bij de fifa uit zwitsers bestaat. Zelfs het team dat gaat onderzoeken wat er nou precies is gebeurt wordt geleid door een zwitser.
Praat geen onzin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344655
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef bluzh het volgende:

[..]

ah daar is het eerste complot theorietje alweer
Ja gek he. Als er ongeregeldheden zouden zijn tussen nederland en duitsland en 80% bij de fifa bestaat uit duitsers zou jij zeker ook geloven dat het er allemaal eerlijk aan toe zou gaan.
pi_32344659
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef ClioSporT het volgende:
Vind je dat niet te weinig, 8 jaar ? Omdat 2 á 3 spelers met elkaar op de vuist gingen. Dat moet minstens 80 jaar uitgesloten worden of niet. Grijpen die kans!
Kap eens!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344665
quote:
Lachen! Jij kent het onderzoeksteam al?
pi_32344677
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Praat geen onzin.
Onzin?? Hoezo onzin ?
pi_32344681
quote:
De grote boze wereld tegen het kleine onschuldige Turkije. De beelden zijn zeker ook gemanipuleerd door de zwitsers?
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32344686
Lijkt me logisch dat de Fifa een passende straf uitdeelt. Kreeg Engeland niet ooit een verbod om mee te doen met mondiale toernooien vanwege hooligans?
pi_32344694
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:15 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja gek he. Als er ongeregeldheden zouden zijn tussen nederland en duitsland en 80% bij de fifa bestaat uit duitsers zou jij zeker ook geloven dat het er allemaal eerlijk aan toe zou gaan.
Nogmaals: onzin.
Het Fifabestuur bestaat niet voornamelijk uit Zwitsers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344708
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Kap eens!
Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:18:05 #44
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32344737
quote:
Er zijn zwitsers in hun eigen kleedkamer misgandeld door Officials, Spelers & traingstaf. Tel daarbij de gigantische puinhoop die op het veld gegooit werd. Das wel wat meer dan 1 of 2 spelers schorsen.

Trouwens wat is die Turkse coach voor een gigantische loser. K zat net sport journaal te kijken maar dat je jezelf na deze prestatie zo durft te laten gaan. Niet slim, aangezien de scheidsrechters een gigantische bescherming van de Fifa genieten om dan deze dan te gaan bashen. Zal Blatter ook niet leuk vinden.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32344756
we reageren op de topictitel en de gebeurtenissen op het veld.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32344758
Trouwens die Hakan Sukur speelde weer lekker! Die mogen ze vaker opstellen.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:19:21 #47
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32344774
quote:
Executive Committee FIFA

President
BLATTER Joseph S. FIFA

Senior Vice President
GRONDONA Julio H. Argentina

Vice-Presidents
WILL David H. Scotland

JOHANSSON Lennart Sweden

HAYATOU Issa Cameroon

CHUNG Mong Joon Korea Republic

WARNER Jack A. Trinidad and Tobago

VILLAR LLONA Angel Maria Spain

Members
D HOOGHE Michel Belgium

SASSO SASSO Isaac David Costa Rica

TEIXEIRA Ricardo Terra Brazil

BIN HAMMAM Mohamed Qatar

ERZIK Senes Turkey

BLAZER Chuck USA

MAKUDI Worawi Thailand

LEOZ Nicolas Paraguay

BHAMJEE Ismail Botswana

DIAKITE Amadou Mali

KOLOSKOV Viacheslav Russia

MAYER-VORFELDER Gerhard Germany

PLATINI Michel France

FUSIMALOHI Ahongalu Tonga

OGURA Junji Japan

CHIBOUB Slim Tunisia

General Secretary
LINSI Urs FIFA

Observer
TEMARII Reynald Tahiti

huh
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_32344778
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:

Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
Zoals je ziet doe ik daar genoeg aan, maar begint jouw getroll en uitgelok en de onzin die je uitkraamt mij zo langzamerhand ook behoorlijk de keel uit te hangen.
Je gaat nergens inhoudelijk op argumenten in en haalt er allerlei niet ter zake doende onzin bij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344791
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Euh. Nee. Je probeert iets fouts goed te praten en je bent jezelf een beetje voor lul aan het zetten. Je opmerking "dan hoop ik dat je een klap op je smoel krijgt" zegt veel, heel veel over de mentaliteit van jouw volk. En dat probeer je nog goed te praten ook. Snap jij nou waarom zoveel mensen een hekel aan jullie hebben? Ik niet hoor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32344817
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Zoals je ziet doe ik daar genoeg aan, maar begint jouw getroll en uitgelok en de onzin die je uitkraamt mij zo langzamerhand ook behoorlijk de keel uit te hangen.
Je gaat nergens inhoudelijk op argumenten in en haalt er allerlei niet ter zake doende onzin bij.
Ik ga in op alle reacties hier. Als die dan niet inhoudelijk zijn moet jij die weghalen. Moet je niet raar opkijken als ik dan weer reageer op die niet inhoudelijke berichten. Doe je werk!
pi_32344823
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Bjoro het volgende:

Executive Committee FIFA

-knip-
huh
Dat rijtje had ik ook net opgezocht om te bewijzen dat Clio onzin uitkraamt.
Hoef ik het dus niet meer te plaatsen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344839
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef ClioSporT het volgende:
Doe je werk!
Djee wat kan ik nu veel dingen inkoppen.
Maar ik doe het niet
In Southern Sun
pi_32344842
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Euh. Nee. Je probeert iets fouts goed te praten en je bent jezelf een beetje voor lul aan het zetten. Je opmerking "dan hoop ik dat je een klap op je smoel krijgt" zegt veel, heel veel over de mentaliteit van jouw volk. En dat probeer je nog goed te praten ook. Snap jij nou waarom zoveel mensen een hekel aan jullie hebben? Ik niet hoor
Ten eerste praat ik helemaal niks goed. Ten tweede hoopte ik niet dat iemand een klap zou krijgen. Hij moest alleen niet raar opkijken als ie er eentje zou krijgen.

Kortom, een cursus begrijpend lezen zou helemaal nog niet zo slecht zijn
pi_32344854
zullen we het weer over de feiten hebben en eventuele consequenties voor bepaalde landen?
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32344896
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef ClioSporT het volgende:

Ik ga in op alle reacties hier.
Dat doe je niet, want je komt aanblaten met allerlei veronderstellingen die niet kloppen.
quote:
Als die dan niet inhoudelijk zijn moet jij die weghalen. Moet je niet raar opkijken als ik dan weer reageer op die niet inhoudelijke berichten. Doe je werk!
Dat doe ik. Verdere niet-inhoudelijke reakties, ook die van jou worden dus weer verwijderd en daarna volgen andere maatregelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32344910
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja en dan hier huillie doen als je een stomp op je smoel krijgt. Het zit wel diep die haat gevoelens zie ik.
En dan moet ik begrijpend lezen?
Volgens mij moet jij dan maar begrijpender schrijven, want hier blijkt gewoon uit dat je dat verwacht/hoopt.

En dat je zegt dat je het niet goed aan het praten bent is een lachertje natuurlijk...
In Southern Sun
pi_32344914
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Blatter: 'Geen WK 2010 als mogelijke straf Turkije'

17/11/2005 12:04

Turkije moet vrezen voor een zware straf voor de ongeregeldheden na het duel met Zwitserland. In de catacomben kwam het tot klappen, die Turkije volgens FIFA-voorzitter Blatter een plaats voor WK 2010 kunnen gaan kosten.
De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken. Turkije moet vrezen voor een flinke straf als mocht blijken dat het schuldig is aan de onvriendelijkheden. 'Ik kan jullie vertellen, niet als een Zwitser maar als president van de FIFA, dat we zullen optreden en hard ook', zei Sepp Blatter op een speciale belegde persconferentie van de FIFA. 'Dit was het tegenovergestelde van fair play. De Turken hadden de kans na de nederlaag uit de eerste wedstrijd zich als een goede gastheer te gedragen en daarmee laten zien wraak nemen niet past bij het voetbal.'

Voor de Zwitserse radio had Blatter al eerder zijn onvrede laten blijken. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het maakt me ook boos. Er is iets mis in het voetbal als zoiets kan gebeuren.' Over de strafmaat liet de FIFA-president zich ook uit. 'Van niks tot een schorsing van de Turkse bond of zelfs een uitsluiting voor het WK in 2010, alles is mogelijk.'

De FIFA wil de rapporten afwachten voor het tot een veroordeling dan wel vrijspraak komt. De klacht van de Zwitsers wordt behandeld voor de WK-loting, die op 9 december wordt gehouden in Leipzig.

De Turken ageren tegen het beeld dat zij als slechte verliezers alleen de aanstichters zijn van de ongeregeldheden. Televisiebeelden laten zien hoe de Zwitser Benjamin Huggel bij het verlaten van het veld de Turkse assistent-trainer Mehmet Ozdilek schopte. En dat zou aanleiding zijn geweest voor de Turkse reactie.

'We hebben deze beelden nog niet gezien, dus onthouden we ons van commentaar', zei de Zwitserse perschef Pierre Benoit. 'Maar in principe denken wij dat Huggel handelde uit zelfverdediging nadat hij en Tranquillo Barnetta werden aangevallen.'

Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.

Turkije won de return met 4-2, maar dat was niet genoeg voor een plaats op het WK. Zwitserland, dat de eerste wedstrijd met 2-0 had gewonnen, mag zich op basis van uitgescoorde doelpunten laten zien op het WK-podium.
BLATTER
En hopelijk gaat dat ook gebeuren, vanaf vandaag ben ik per direct voorstander van Blatter!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32344936
Disciplinary Committee :
MATHIER Marcel (zwitser)

Fifa president:

BLATTER Joseph S. (zwitser)

nu jij weer. 2 belangrijkste posities bij de fifa misschien wel.
pi_32344966
Er zit ook een Turk in!!!! Zou verboden moeten worden!!!
pi_32344967
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat doe je niet, want je komt aanblaten met allerlei veronderstellingen die niet kloppen.
[..]

Dat doe ik. Verdere niet-inhoudelijke reakties, ook die van jou worden dus weer verwijderd en daarna volgen andere maatregelen.
Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')