Nou dr liep wel van alles. Wat het dan waren mag Mohammed weten. Maar er rende meer over het veld dan die 22 die aan de wedstrijd begonnen. Dat ga je toch niet ontkennenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.
Ach Grieken kunnen dat ook, Italianen oo. Urguay bijvoorbeeld dito.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik bemerk dat dat gevoel bij mij ook overheerst,ik kan geen land bedenken wat zo onsportief met de tegenstanders/mededingers omgaat als het turkse publiek....bij het europesche clubvoetbal idem dito.......maar ze zijn der nu lekker niet bij,heerlijk
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Groeten uit Zürich.
Ben voor Nederland. Mooi voetbal met waardeloos resultaat.
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden. Zeker niet door iemand niet eens naar het WK gaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
edit: Dit willen we hier niet, dat weet je best.
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja doe je werk gvd dan. Ik reageer toch de hele tijd op klootvioolen die hun anti haat turkije gevoelens zo graag tentoonstellen hiero.
Daar heb je gelijk in (schelden doen we hier niet), ik heb de boel opgeschoond. Begint iemand weer dan kan iemand tijdelijk even verdwijnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil hier niet voor kanker kaaskop of homo uitgemaakt worden.
In Nederland accepteren we homo's voor wat ze zijn hoor. Het is dus niet erg dat je er een bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op die ziekte na klopt het toch ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik dien een klacht in!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Tegen mijn anti-Puortugal posts wordt ook nooit wast gedaan.
Wat natuurlijk 100% terecht is, want die Portugezen, die deugen nou eenmaal niet.
Over de wedstrijd lullen bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu weer ontopic?
Het Engelse team is voor aanzienlijk minder ernstige ongeregeldheden (zoals een supporter die na een doelpunt wilde juichen samen met Beckham, zonder verder iets geweldadigs in de zin te hebben) afgelopen 2 a 3 jaren bedreigd met diskwalificatie.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je die maatregelen op iedereen toepast zou ik het niet eens erg vinden.
rond de 3de minuut begint hetquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Nope, hier zit die beschoten bus niet in. in dat andere die ik poste wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
rond de 3de minuut begint het
edit
niks te zien..
Goh, in die zelfde tijd heb ik juist met Turken gefeest op een groot plein waar op een groot doek wedstrijden van ze werden uitgezonden. En of ze nou wonnen of verloren maakte daarbij toen weinig uit. Toen een paar van hen me later met een wedstrijd van Nl daar zagen gingen ze gezellig ook weer voor NL supporteren. Was extreem relaxed erlijk gezegd. fanatiek en gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En die snap ik dus wel, want het is het jaar 2000. Nederland doet het goed op het EK, Nederlanders vieren feest maar oa Turske supporters hebben toen aardig wat Nederlanders gemolesteerd omdat ze met een Nederlandse vlag of een vlaggetje op hun Oranje pak liepen want dit was rasistisch.
Vind ik wel ja. Waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Doc het volgende:
Overigs als de Turkse spelers schorsingen krijgen wegen schoppen dan kunnen er ook Zwitserse voetballer zijn die schorsingen krijgen. Beiden hebben geschopt. Dat geldt ook bij rode kaarten. Het gaat er dan ook niet om wie er begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |