Hij mag 2 weken in een zakje pissen, dat direct verbonden is met zn nierenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
Een buis in je plasser dusquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
wat is een katheter ?
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zienquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast heeft er zich daarvoor ook wat afgespeeld. De Zwitsers waren niet voor niets hard naar de catacombe aan het rennen.
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Zo. En dat was nog maar het begin.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
Filmpje.
Je ziet dat die turk eerst een Zwitser wil laten vallen, waarna ie later zelf een trap krijgt.
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
ik zou daar van wel eens een mpegje willlen zien
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef Irrem het volgende:
Ik zat net Studio Sport te kijken en daar lieten ze het zo zien dat het leek alsof die zwitser als eerste begon te schoppen. Beetje jammer.![]()
Als je het filmpje goed bekijkt schopt die fysio een zwitser onderuit en krijgt daarna een trap.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
check die link dan maarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Alex afrei ontkende het spuugincident ook nog terwijl de TV beelden duidelijk waren tijdens het vorige EK. Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Hee. vuile racist.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik woon er nou al een paar jaar tussen, en achterbaks zijn ze wel, die Zwitsers.
Moet je toch echt een brilletje gaan halen aangezien er niet eens één (1) supporter op het veld liep.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uitzendinggemist en dan Studio Sport ? Er kwamen veel supporters het veld op en daarom trokken ze een sprintje.
[..]
Er werd duidelijk bij gezegd dat je op deze beelden niet kon zien dat dat gebeurde maar dat deze speler van Zwitserland wraak nam.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Alpay krijgt van Köln in ieder geval een korte vakantie.
Groeten uit Zürich.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hee. vuile racist.![]()
En de groeten uit Locarno![]()
(Ben trouwens voor Italië, waardeloos voetbal met resultaat!)
Garppig dat we het de hele tijd zo met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Toewan het volgende:
Even nog reactie op een posting uit het vorige topic.
[..]
Ach ja, dat is intimideren, dat vind ik nog niet zo erg. Des te groter de voldoening van de in dit geval Zwitserse ploeg wanneer de overwinning in het hol van de leeuw wordt behaald.
Maar het moet niet resulteren in fysieke intimidatie / geweld.
39 doden kostte Engeland 5 jaar, dus dit lijkt me wel drie maanden waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Rahl het volgende:
Wat een fucking schande wat daar nu weer gebeurd. 20 jaar uitsluiten van alle grote toernooien, inclusief champion's league, uefa cup, intertoto. Dit slaat toch alles.
EDIT:
Misschien beetje overdreven, maar een zware straf lijkt me wel op zn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |