Lees het topic eerst even na?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Dat vuurtje is wel hoog genoeg zo denkik....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Turkije uit de UEFA.......PUNT UIT !
Dat ze in 2010 niet mogen meedoen is nog niet besloten en verder is deze discussie niet relevant in dit topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar in dit geval waren het de spelers ook. Das wel weer wat ander.
Uiteraard, maar in het begin - je weet wel, waar die filpjes van zijn - dat incident waar het mee start, daar begint het nog een op een met zeker ook de Zwitser als schuldige volgens het principe van de rode kaart.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.
Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
gebeurd;quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.
Mooie foto btw
[afbeelding]
Nu alleen nog een Calimero eierdop op z'n hoofd soepen..
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Voorzitter fifa is een zwitser, voorzitter van de disiplinaire commissie is ook een zwitser. Ja duidelijk dat ze dan geen zware stem hebben hoor.
BRONquote:The FIFA Disciplinary Committee will be responsible for reaching decisions after considering all of the evidence gathered. Committee chairman Marcel Mathier (Switzerland) will withdraw from deliberations on the incidents that occurred in connection with matches involving Switzerland.
Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..
Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:25 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.
Ok, ze horen ook niet in de UEFA thuis maar het is nu eenmaal zo...
Wat is je punt nou? Dat de spelers of dat de supporters zich misdroegen. Qua supporters is het vergelijkbaar met veel ander situaties en landen. Qua spelers en beveiliging was dit zeer opmerkelijk en zou zeker bestraft moeten worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.
Ook met supporters en zo.
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.
Dagger weet wsl welk land dat was.
Ik denk dat hij die trap krijgt van dezelfde persoon ( die assistent dinges dus)quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef pum het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat de nummer een trap krijgt, maar wat er precies gebeurd is daar erg vaag. Wie gaf die trap? Werd de nummer 14 wel geraakt? De beelden zijn te vaag om daar iets over te zeggen. Daarna valt nr14 om, en grijpt Alpay om z'n nek. Weer is het niet duidelijk of dit puur is omdat hij omvalt of omdat hij Alpay probeert aan te vallen. Ik kan niet zeggen dat zijn beweging typisch is voor iemand die valt en evenwicht zoekt.
Sowieso heeft nr14 voor mij de schijn tegen omdat hij (als enige zwitser) die assistent (?) van Turkije trapt, ik vraag me af of er uberhaupt iets in de tunnel was gebeurd als hij dat niet had gedaan.
Natuurlijk begint het bij die domme assistent (?) die een zwitser probeert pootje te haken, maar om daar op te reageren is net zo dom.
Ik denk dat als 30 man 5 zwitsers had aangevallen er niet 1 maar 5 zwitsers in het ziekenhuis waren beland.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef CANARIS het volgende:
In 2003 hebben ze tijdens een O 21match al een duits team mors geslagen . Nu waren de Zwitsers de gare rapen.
Ik heb net even gelezen wat er is gebeurd.
30 man , waaronder Security en Politie en 8 turkse spelers hebben 5 Zwiters bont en blauw geslagen . 1 Zwitsers is met spoed in een ziekehuis opgenomen. Bloed in zijn urine !
Ik hoop dat ze 10 jaar worden gebanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |