abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 23:00:51 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32358684
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Lees het topic eerst even na?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32358692
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hebben jullie het al over de spelersbus gehad die is beschoten?
Dat vuurtje is wel hoog genoeg zo denkik....
pi_32359456
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Turkije uit de UEFA.......PUNT UIT !
Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:34:31 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32359822
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:

Zonder grappen. Ik vind wel dat dit serieus moet worden overwogen. Bedenk wel dat Turkije voor 99% in Azië ligt, alleen een klein gedeelte van Istanbul dat aan "onze" kant van de Bosporus ligt hoor bij Europa. Het is veel logischer en voor Europa zeker veiliger als Turkije voortaan (dus vanaf 2014, want in 2010 mogen ze er sowieso niet bij zijn) gaat meedoen met de kwalificaties van Azië.
Dat ze in 2010 niet mogen meedoen is nog niet besloten en verder is deze discussie niet relevant in dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32365206
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed punt .
Maar in dit geval waren het de spelers ook. Das wel weer wat ander.
Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32365260
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.
Uiteraard, maar in het begin - je weet wel, waar die filpjes van zijn - dat incident waar het mee start, daar begint het nog een op een met zeker ook de Zwitser als schuldige volgens het principe van de rode kaart.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32365297
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32365354
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan vind ik, bij rode kaarten zijn het vaak 1 tegen 1 gevechten. Dat was mogelijk gisteren niet het geval en ik kan wel begrijpen dat je jezelf in het gevecht mengt wanneer meerdere tegenstanders op 1 ploeggenoot staan in te hakken.

Mooie foto btw
[afbeelding]
Nu alleen nog een Calimero eierdop op z'n hoofd soepen..
gebeurd;
wie kan er hosten?

[ Bericht 7% gewijzigd door SocialDisorder op 18-11-2005 09:45:29 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32365471
Fuckin tuig...
Inderdaad de kogelgaten zaten in de bus, ik zag het gisterenavond op studio sport.

WK2010 zonder die ...turken
pi_32365581
Heeft iemand gister bij studiosport gezien dat bij het stukje over de ongeregeldheden van Turkije de Marrokaanse Vlag ipv de Turkse vlag, achter de kop van Blatter, op het logo stond wat gebruikt werd voor het betreffede onderwerp. In het vroege sportjournaal en zelfs in de late nog....
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:47:45 #236
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32365610
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Voorzitter fifa is een zwitser, voorzitter van de disiplinaire commissie is ook een zwitser. Ja duidelijk dat ze dan geen zware stem hebben hoor.
quote:
The FIFA Disciplinary Committee will be responsible for reaching decisions after considering all of the evidence gathered. Committee chairman Marcel Mathier (Switzerland) will withdraw from deliberations on the incidents that occurred in connection with matches involving Switzerland.
BRON

FIFA is natuurlijk wel een corrupte zooi; waarom zou anders Duitsland zich bijna minder vaak hoeven te kwalificeren dan dat ze Weltmeister worden!?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:59:32 #237
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32365812
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Begin dan eerder met wat Sovjet deelrepublieken die 100% in Azie liggen uit de UEFA te verwijderen..
Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.

Ok, ze horen ook niet in de UEFA thuis maar het is nu eenmaal zo...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32365971
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:25 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat anders en belachelijk. Maar je moet dan niet over die dode Leeds supporters beginnen, want daar was die post een reactie op ...
Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.
Ook met supporters en zo.
-
pi_32367183
In 2003 hebben ze tijdens een O 21match al een duits team mors geslagen . Nu waren de Zwitsers de gare rapen.

Ik heb net even gelezen wat er is gebeurd.
30 man , waaronder Security en Politie en 8 turkse spelers hebben 5 Zwiters bont en blauw geslagen . 1 Zwitsers is met spoed in een ziekehuis opgenomen. Bloed in zijn urine !

Ik hoop dat ze 10 jaar worden gebanned.
pi_32367732
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Van die landen hebben we veel minder last dan zo'n Turkije. Noem jij eens een land op wat zo behandeld is in een voormalige Sovjet deelrepubliek anders.

Ok, ze horen ook niet in de UEFA thuis maar het is nu eenmaal zo...
Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.

Digger weet wsl welk land dat was.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32367770
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het ging mij er even om dat er wel vaker incidenten gebeuren buiten het veld.
Ook met supporters en zo.
Wat is je punt nou? Dat de spelers of dat de supporters zich misdroegen. Qua supporters is het vergelijkbaar met veel ander situaties en landen. Qua spelers en beveiliging was dit zeer opmerkelijk en zou zeker bestraft moeten worden.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32367801
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Bij een wedstrijd van Ierland tegen een van die landen (ik haal ze altijd door elkaar) werdt tijdens de wedstrijd minstens een mes op het veld gegooid. Zover ik weet heeft dat verder geen enkele consequentie gehad.

Dagger weet wsl welk land dat was.
Wie?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32367833
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wie?
Digger die iets over messen weet: Dagger dus
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32367888
Laatste en enige keer dat ik een speler zich heb zien misdragen (echt misdragen dus niet een bidon naar iemand z'n hoofd smijten) was bij AS Roma. Toen zag ik ook niet de beveiliging meedoen, die hielden hem zelfs tegen. Dit is gewoon voorbij elke vorm van fatsoen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:44:37 #245
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32368021
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef pum het volgende:

[..]

Het lijkt er idd op dat de nummer een trap krijgt, maar wat er precies gebeurd is daar erg vaag. Wie gaf die trap? Werd de nummer 14 wel geraakt? De beelden zijn te vaag om daar iets over te zeggen. Daarna valt nr14 om, en grijpt Alpay om z'n nek. Weer is het niet duidelijk of dit puur is omdat hij omvalt of omdat hij Alpay probeert aan te vallen. Ik kan niet zeggen dat zijn beweging typisch is voor iemand die valt en evenwicht zoekt.

Sowieso heeft nr14 voor mij de schijn tegen omdat hij (als enige zwitser) die assistent (?) van Turkije trapt, ik vraag me af of er uberhaupt iets in de tunnel was gebeurd als hij dat niet had gedaan.

Natuurlijk begint het bij die domme assistent (?) die een zwitser probeert pootje te haken, maar om daar op te reageren is net zo dom.
Ik denk dat hij die trap krijgt van dezelfde persoon ( die assistent dinges dus)
Want als je goed kijkt zie je dat hij die trapt krijgt van iemand in een zwarte broek en met witte schoenen aan..

dus 1: Volkan duwt zowat eentje van de zwisters neer
2: Assistent raakt een zwister die hij onder uit wil schoppen ( Wat een mongool )
3: Andere Zwitser vind dit niet zo aardig, en trapt de assistent
4 : Wat de assistent dan weer niet zo leuk vind, en verkoopt de zwister een rotschop terug waardoor hij tegen Alpay aanvalt/omvalt
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32368362
Dus moet nr 14 ook een reprimande krijgen, of een schorsing of zo....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32368381
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef CANARIS het volgende:
In 2003 hebben ze tijdens een O 21match al een duits team mors geslagen . Nu waren de Zwitsers de gare rapen.

Ik heb net even gelezen wat er is gebeurd.
30 man , waaronder Security en Politie en 8 turkse spelers hebben 5 Zwiters bont en blauw geslagen . 1 Zwitsers is met spoed in een ziekehuis opgenomen. Bloed in zijn urine !

Ik hoop dat ze 10 jaar worden gebanned.
Ik denk dat als 30 man 5 zwitsers had aangevallen er niet 1 maar 5 zwitsers in het ziekenhuis waren beland.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32368673
Mensen, check mijn vorige post als je wilt zien hoe dat trapincident echt plaats vond. Dat filmpje toont in de eerste 3 seconden dat die hulptrainer EERST een Zwitser trapte.
pi_32368809
Ja, maar je wilt dus zeggen dat de zwitsers een reden hadden om te trappen en ze daarvoor beloond moeten worden ofzo?? Wat die hulptrainer doet is fout, maar wat die zwitsers doen is heus niet minder fout ofzo hoor.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 november 2005 @ 12:21:26 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32368915
iedereen die meegevochten heeft mag wat mij betereft een schorsing krijgen, waarbij natuurlijk wel gekeken moet worden naar wie de agressors waren, dit buiten de straf die de bond van Turkije zal krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')