quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:17 schreef Leah het volgende:
Freek moet voor straf altijd op de trap (gelukkig hebben we er daar veeeel van in ons huis) en begint dan te gillen alsof ik zijn been eraf heb gedraaid. Als dat, uiteraard, genegeerd wordt, roept ie: "Maar ik hou zoveel van jou!!".
Ik ook van jou zoon, maar je blijft wel zitten
poemojn, tnx! iemand had me er al op gewezen maar ik heb er nog geen kunnen scoren (kom niet zo vaak bij de appie, had vandaag willen gaan maar 't is een half uur lopen (met duowagen) en 't regende - dat had ik er toch niet voor over). vind ze wel erg leuk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef poemojn het volgende:
Geweldige verhalen
Even tussendoor, maarre Bixister, had je dit al gezien in de AH-folder?
[afbeelding]
T-shirt, lange mouwen, opdruk 'Coole Piet'.Kost 5 euro. De maten staan er niet bij maar is wel kindermodel volgens mij (Sinterklaaspak bijv is voor kinderen van 3 t/m 7 jaar).
Ow, ik ben ervan overtuigd dat dat het allerbeste isquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Leah het volgende:
Keihard, maar als ik dat niet doe is ie binnen de kortste keren de baas in huis
. Ik merk dat hoe consequenter ik ben, hoe beter hij in zijn velletje zit, dan is het lekker duidelijk en overzichtelijk allemaal.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef Leah het volgende:
De juf ziet er trouwens uit zoals ik me het FOK!alien voorstel, zou ik ook mijn ogen voor dichtdoen
.
Hij is erg happy daarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef livelink het volgende:
En Liam als lichtpuntje vind ik ook heel mooi. Hoe gaat het verder met de opvang, Belana? Ben je er tevreden over en voelt Liam zich er goed bij?
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joshua is op het moment ook vreselijk aan het testen. Hij gilt om alles. Dus mijnheer verkeert hier ook nog weleens in de naughty cornerEn je gewoon uitlachen he met een stalen gezichtje
Moeilijk hoor om je af en toe in te houden en hem niet snel achter het behang te plakken.
O, dat is ook een interessante manier om er naar te kijken. Zo had ik het dus nog niet gezien. Die van mij lacht me ook steevast uit als hij straf krijgt. Ik zit me nu serieus af te vragen of het nu uitlachen is of aan het lachen maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Grijs het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.
Misschien is dat bij Joshua ook zo?
ja het is een peuterspeelzaal en vanuit daar kan hij doorstromen naar de echte het zit gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt als een peuterspeelzaal, voorschool noemen ze het nu ook wel. Maar voglens jou was het al basisschool toch ofzo?
Wat voor soort onderwijs is het?
Fijn dat er nog plek is joh!
Spannend allemaal he.
staat een aantal posts erboven jessiequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef jessie het volgende:
Jolie, hahahhaha ze kijkt gezellig met je mee naar de tv
Babyfeet wat is dan piramideonderwijs? Nog nooit van gehoord eigenlijk.
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef MeNicole het volgende:
Wil heel ff terug komen op dat Piramide onderwijs. Op mijn stage hadden we dat ook.
Heel simpel gezegd houdt dat in dat kinderen veel zelfstandig moeten doen. Ze hebben elke 2 weken een ander thema. Bij elk thema hebben ze een aantal moet en mag werkjes. De kinderen mogen zelf weten wat ze gaan doen, als ze maar alle moet opdrachten gedaan hebben in die 2 weken. Heeft een kind op een van de laatste dagen zijn moet werkjes niet af...... Tja dan heb je eigenlijk nix te kiezen. Vaak hebben ze ook een soort bord waarop kinderen zelf met kraaltjes aan kunnen geven wat ze al gedaan hebben zodat het heel overzichtelijk word!!
Dat is even grof verteld wat het een beetje inhoud!!
Niet alle scholen willen dat ook doen. Veel scholen vinden dat kinderen nog niks te "kiezen" hebben zeg maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef Belana het volgende:
op de gewonen basisschool hier in de buurt hebben ze dat niet weet ik. en dan hebben we nog een montessori in de buurt. Magoe, ben er nog lang niet aan toe...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Hier slapen de meiden onder een denkbed.
Ja waarom denk je dat die kids van mij zo slim zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
[..]niet om je uit te lachen, maar dit vind ik echt een leuk woord!
is dat dan Oecemenisch? Zo' school zit hier dus in de buurt, maar die heeft geen pyramide onderwijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:43 schreef babyfeet het volgende:
het is een christelijke school
maar dus ook gemengt ze vieren sinterklaas kerst pasen en zo ook het suikerfeest
Zo had ik het nog niet bekeken Grijs. Ik zal er eens op letten.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Grijs het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.
Misschien is dat bij Joshua ook zo?
Judith is een heerlijke meid. Vrolijk, gezellig, eigenwijs en driftig, maar vooral ontzettend lief! Ze begint steeds meer te praten. Ze begint sinds kort iets langere zinnetjes te maken, omdat wij niet meer luisteren naar haar bevelen![]()
. In plaats van 'keer!' zegt ze nu 'nog een keer' en 'mag ik meer?' i.p.v. 'meer!'. Het laatste gaat dan over eten! Ze eet erg goed en wil meestal een extra bordje (soms zelfs twee)! Ze eet dus meestal meer dan Daan... Wanneer breekt die lastige eetfase ook alweer aan?
Wat een verrassing Babyfeetquote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef babyfeet het volgende:
en we hebben vandaag samen een broodtrommel gekocht
en hij heeft er een uitgekozen van bob de bouwer
Hij is er best wel aan toe, de laatste maaden ging ik al met hem naar een "inloopochtend" die werd gehouden in een wijkgebouw hier in de buurt. Daar kunnen kinderen van 0-4 anderhalf uur spelen terwijl de ouders een "bakkie doen" Dat vond hij altijd al prachtig. Alleen ben ik benieuwd hoe hij reageert als mama (of papa) nu weggaan en er niet de hele tijd bijblijven. We hebben het er al uitgebreid met hem over gehad en zover ik ik kan schatten begrijpt hij het, maar hoe hij op het moment zelf reageert blijft afwachten .... spannend dus.quote:Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef jessie het volgende:
En Sven ook woensdag al!! Hoe denk je dat hij het gaat vinden Easy going? En hoe vind jij het?
hier aten ze tot een maand of 2 geleden ook altijd brood, maar hebben dat nu pas vervangen door fruit (en gelijk drastisch, want een koekje of liga mag nu beslist niet meer meegegeven worden, ook niet er extra bij) Ow en er zijn ook kleine appeltjes of grote trommels hier gaan ze er in elk geval bij beide kids inquote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Mallemeid, maar een appel past er niet in hoor (ja of je moet t al in stukjes snijden maar dat blijft niet echt lekker) Ik had daar nog nooit van gehoord dat ze op een peuterspeelzaal brood eten. Vind het zelf een beetje vreemd.
ach nu dat gekke mens weg is vind ik het allemaal al wel weer bestquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:04 schreef jessie het volgende:
Wat een grote verschillen heb je he. In geld in kwaliteit echt in alles. Er zou veel meer controle op moeten komen vind ik.
ik betaal 38 euro (gaat hier naar loon) en daar mag ze 2,3 of 4 dagdelen voor komen dat maakt ze niets uit. Gediplomeerd personeel vind ik niet een vereiste, maar het moet wel personeel zijn wat weet wat ze doet, verantwoordeloijk bezig kan zijn en overwicht heeft. (en dus niet lui op een bankje zitten administratieve werkzaamheden verrichten terwijl je 15 peuters in een sporthal laten voetballen met ijzeren inklapbare doelen)quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:15 schreef jessie het volgende:
Nou ik vind bv 55 euro voor 2 dagdelen of 36 voor 4 enz best wel verschillen die ik te groot vind. Ook kwaliteitsverschillen van bv groepsgroote diploma ervaring enz vind ik wel belangrijk.
Jah lang hequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Easy ik las net trouwens dat Sven al 97 cm is! wat groot, dat is echt al bijna een meter!
Ik zeg maar niks over Sven danquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef bixister het volgende:
jessie, koekjes zou piet inderdaad ook wel de hele dag willen eten. of pepernoten.
yep, al weet hij tegenwoordig hoe het werkt en kiest hij eieren voor zijn geld en neemt de makkelijkere wegquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
Doet hij dat eigenlijk ook bij traphekjes Knorretje? Of hebben jullie die expres al niet in huis?
huh? is het nu zo'n vertekend beeld of is de laagste stand nog onwijs hoog? Het spijlengedeelte wat ik boven het matrasje uit zie steken tot bovenaan lijkt zo onwijs kort?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sorry voor het lange wachten maar hier is een foto
[afbeelding]
is overgens wel al een wat oudere foto, nu ligt het bedje op de laagste stand, en is de boog weg.
http://www.xs4all.nl/~pinkel/augustus20/vrolijkkoppie.jpg
bedje op laagste stand
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:37 schreef coolbabe het volgende:
(hoofd tegen grond bonken) Zo schattig!
Dat laatste zou natuurlijk best kunnen, maar bij Daan is dat nooit het geval geweest op de peuterspeelplaats. Daan had het daar heel erg naar z'n zin en wilde meestal niet mee als ik hem op kwam halen. Na (regelmatig) uitleggen dat de juffen toch ook echt naar huis gaan en hij dus alleen daar zou blijven als hij niet meeging, ging hij dan toch maar (met tegenzin) met me mee. En thuis vermaakte hij zich dan weer primaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef beefcake het volgende:
Oeh babyfeet wat moet dat inderdaad iets in je breken als je kind dat tegen je zegt. Maar wat bix zegt, het is ws gewoon zijn manier van het verwerken van dit alles. Het is niet niks en over een tijdje zal hij vast blij op je af komen rennen als je hem ophaalt
Ja maar, na flink nadenken vielen hier de puzzelstukjes in elkaar, ze doet het alleen als ze met zichzelf in de knoop zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef babyfeet het volgende:
jeetje moussy das ook niet leuk zeg dan breekt je hart ook
vandaag ging het al beter hij stak zijn vinger al op maar geen hallo mama en hij ging zeker toch wel sneller mee de juffen hadden een afsraak gemaakt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
Tis zo'n leuk kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |