abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:10:15 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_32396895
Ik heb altijd zo'n angst gehad om Liam onder een deken te doen, bang dat ie eronder zou raken, vandaar dat ie nog steeds slaapzakjes heeft. Nu vind ik het ook nog eng, maar het gaat al beter
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:11:19 #127
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32396928
kyllian slaapt onder een dekbed
met slaapzak niet meer want die passen niet
hij heeft de deken nooit van zich afgeschopt daar was ik namelijk wel bang voor voor
maar hij ligt er heerlijk onder net als ik alleen je gezicht buiten de dekens en je oren er dan onder
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:16:54 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_32397076
Liam heeft Kyllian zijn oude slaapzakjes
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:17:52 #129
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32397099
pi_32397129
Wil heel ff terug komen op dat Piramide onderwijs. Op mijn stage hadden we dat ook.
Heel simpel gezegd houdt dat in dat kinderen veel zelfstandig moeten doen. Ze hebben elke 2 weken een ander thema. Bij elk thema hebben ze een aantal moet en mag werkjes. De kinderen mogen zelf weten wat ze gaan doen, als ze maar alle moet opdrachten gedaan hebben in die 2 weken. Heeft een kind op een van de laatste dagen zijn moet werkjes niet af...... Tja dan heb je eigenlijk nix te kiezen. Vaak hebben ze ook een soort bord waarop kinderen zelf met kraaltjes aan kunnen geven wat ze al gedaan hebben zodat het heel overzichtelijk word!!
Dat is even grof verteld wat het een beetje inhoud!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:23:13 #131
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32397197
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef MeNicole het volgende:
Wil heel ff terug komen op dat Piramide onderwijs. Op mijn stage hadden we dat ook.
Heel simpel gezegd houdt dat in dat kinderen veel zelfstandig moeten doen. Ze hebben elke 2 weken een ander thema. Bij elk thema hebben ze een aantal moet en mag werkjes. De kinderen mogen zelf weten wat ze gaan doen, als ze maar alle moet opdrachten gedaan hebben in die 2 weken. Heeft een kind op een van de laatste dagen zijn moet werkjes niet af...... Tja dan heb je eigenlijk nix te kiezen. Vaak hebben ze ook een soort bord waarop kinderen zelf met kraaltjes aan kunnen geven wat ze al gedaan hebben zodat het heel overzichtelijk word!!
Dat is even grof verteld wat het een beetje inhoud!!
mijn dank is groot
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:26:21 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_32397268
en wat voor soort onderwijs is dat dan? jenaplan lijkt me? Dat trekt mij ook erg. Ik hoop dus dat we straks in een huis wonen in de buurt van de jenaplan school... waar we nu wonen is het een end bij vandaan. Ik vind het wel een mooi principe
stormy waters...
sailin'
pi_32397383
Dis onderwijs hebben ze ook op gewone basisscholen!! Het is echt puur om de zelfstandigheid van de kinderen te vergroten. De school waar ik stage liep werkte ook samen met een peuterspeelzaal, dus de kinderen beginnen er dan al vroeg mee en op school word het dan al helemaal van zelf sprekend!!
Liefde
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:32:38 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_32397452
op de gewonen basisschool hier in de buurt hebben ze dat niet weet ik. en dan hebben we nog een montessori in de buurt. Magoe, ben er nog lang niet aan toe...
stormy waters...
sailin'
pi_32397491
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef Belana het volgende:
op de gewonen basisschool hier in de buurt hebben ze dat niet weet ik. en dan hebben we nog een montessori in de buurt. Magoe, ben er nog lang niet aan toe...
Niet alle scholen willen dat ook doen. Veel scholen vinden dat kinderen nog niks te "kiezen" hebben zeg maar.
Liefde
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:35:58 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_32397554
lekker ouderwets
ach nee, dat is ook niet zo, ieder zijn eigen denkbeelden natuurlijk. Ik ben wel voor zelfstandigheid
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2005 @ 13:41:20 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_32397705
op de school van René doen ze dat ook Op vrijdagmiddag is het speelgoedmiddag áls je je werkjes af hebt, zo niet, dan ga je je werkjes doen en ligt je speelgoed in het magazijn tot het af is. Werkt prima voor René
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32398257
Veel scholen beginnen inderdaad met weekplannen en -taken
Een school waarvan ik pas de gids doorgelezen heb doet dat ook, alleen werken zij in de kleuterklassen nog met dagtaken om het overzichtelijk te houden, en naarmate de kinderen dat beter kunnen gaan ze over op weektaken.
pi_32398432
Dat is dus al wat ik vanaf het begin vraag maar babyfeet snapt me niet geloof ik. Wat voor SOORT onderwijs is het nou? Ik snap wel dat ze op de piramide manier les geven, maar het soort, christelijk, jenaplan of wat?

Hier slapen de meiden onder een denkbed. Al vrij vroeg allebei. Met de overgang naar een peuterbedje. En daar lagen ze allebei vroeg in. Die slaapzakjes werden hier sowieso gevaarlijker. Trokken ze uit, deden er gekke dingen mee. Dekens liggen niet lekker vind ik zelf. Dus lekker een dekbedje. Die van mij wormen zich er eerder onder vandaan dan dat ze er onder kruipen. Ze zijn ook beide wat beter gaan slapen toen ze een dekbedje hadden.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32398595
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Hier slapen de meiden onder een denkbed.
niet om je uit te lachen, maar dit vind ik echt een leuk woord!
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:43:34 #141
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32398850
het is een christelijke school
maar dus ook gemengt ze vieren sinterklaas kerst pasen en zo ook het suikerfeest
pi_32398917
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:

[..]

niet om je uit te lachen, maar dit vind ik echt een leuk woord!
Ja waarom denk je dat die kids van mij zo slim zijn
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:02:38 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_32399212
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:43 schreef babyfeet het volgende:
het is een christelijke school
maar dus ook gemengt ze vieren sinterklaas kerst pasen en zo ook het suikerfeest
is dat dan Oecemenisch? Zo' school zit hier dus in de buurt, maar die heeft geen pyramide onderwijs
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 november 2005 @ 20:14:09 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32434067
Waarom zou een Christelijke school het suikerfeest vieren?

Wij zijn vandaag voor een bliksembezoek met de trein naar Limburg geweest en Jolie zag op het station dat ik iemand een hand gaf en gedag zei. De hele trein is ze doorgeklauterd en gaf iedereen een handje: 'Googie, dag' 'Hai, Gooogie' Gelukkig ging ze daarna braaf zitten Ik maak me wel zorgen over dat beentje. Ik weet wel het is pas een week geleden maar ze sleept er zo mee. Het is echt een naar gezicht maar ja even afwachten nog maar hoe het verder gaat.
pi_32434168
Maar ze mag het opzich toch wel weer belasten LB?

Wij zijn een weekendje weggeweest zonder Morris. Hij was bij opa en oma en heeft het enorm naar zijn zin gehad. Maar blijkbaar heeft het zo'n indruk gemaakt en heeft hij zich zo uitgeslooft dat ie bij thuiskomst doodmoe en jengelig was. Na een flinke fles pap hebben we hem z'n bedje ingekieperd. Eten zat er echt niet in
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 20 november 2005 @ 21:58:44 #146
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32437318
ze noemen het een buurtschool .

maak me echt een beetje zorgen om kyllian het stotteren lijkt erger te worden
hij maakt nu ook de knipper beweging met zijn ogen
en word zo boos opzichzelf als hij dat doet
kijk het nog ff aan en dan maar eens naar de dokter om te vragen wat ik er aan kan doen..
pi_32437471
Een logopediste kan helpen bij stotteren toch?

Wat te doen bij een loshangende teennagel? Dylans groteteennagel zit nog aan een klein stukje vlees vast en bungelt dus aan zijn teen. Eraf trekken lijkt me pijnlijk en eraf knippen durf ik niet, omdat hij gaat schoppen met zijn voet als je eraan zit en ik ben bang dat ik dan de hele teen eraf knip Even langs de dokter?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 20 november 2005 @ 22:06:35 #148
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32437551
Zou ik wel even doen Beefcake, HA heeft die nagel er ws zo af, en dan ben jij iig niet de "boosdoener".
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32438429
aiaiai dat klinkt naar, arme Dylan! hoe is dat gekomen?

en babyfeet: lastig (en sneu voor kyllian), misschien inderdaad maar eens informeren bij een logopediste of bij 't CB.
pi_32439515
Een lang teennagel verhaal:
Dylan is een waar koekiemonster en is dus constant op jacht. 'Koekuh, koekuh!' Van mij mag hij er maar een of twee, maar meneer vindt dat veel te weinig en gaat ze dus zelf maar pakken. Ze staan in het enige keukenkastje waar geen kinderslot op zit, en waar ook het broodbeleg in staat. Voor het pak koekjes staat een volle pot pindakaas en die moet dus aan de kant. Het makkelijkst is het natuurlijk om de pot uit de kast de halen en deze op je teen te laten vallen. Het gevolg: een zwarte teennagel. Een paar dagen later is de bloedblaar onder zijn nagel geknapt en was het dus niet meer zwart. Weer een paar dagen later heeft de nagel dus losgelaten.

Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')