mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef MeNicole het volgende:
Wil heel ff terug komen op dat Piramide onderwijs. Op mijn stage hadden we dat ook.
Heel simpel gezegd houdt dat in dat kinderen veel zelfstandig moeten doen. Ze hebben elke 2 weken een ander thema. Bij elk thema hebben ze een aantal moet en mag werkjes. De kinderen mogen zelf weten wat ze gaan doen, als ze maar alle moet opdrachten gedaan hebben in die 2 weken. Heeft een kind op een van de laatste dagen zijn moet werkjes niet af...... Tja dan heb je eigenlijk nix te kiezen. Vaak hebben ze ook een soort bord waarop kinderen zelf met kraaltjes aan kunnen geven wat ze al gedaan hebben zodat het heel overzichtelijk word!!
Dat is even grof verteld wat het een beetje inhoud!!
Niet alle scholen willen dat ook doen. Veel scholen vinden dat kinderen nog niks te "kiezen" hebben zeg maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef Belana het volgende:
op de gewonen basisschool hier in de buurt hebben ze dat niet weet ik. en dan hebben we nog een montessori in de buurt. Magoe, ben er nog lang niet aan toe...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Hier slapen de meiden onder een denkbed.
Ja waarom denk je dat die kids van mij zo slim zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
[..]niet om je uit te lachen, maar dit vind ik echt een leuk woord!
is dat dan Oecemenisch? Zo' school zit hier dus in de buurt, maar die heeft geen pyramide onderwijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:43 schreef babyfeet het volgende:
het is een christelijke school
maar dus ook gemengt ze vieren sinterklaas kerst pasen en zo ook het suikerfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |