Hij is erg happy daarquote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef livelink het volgende:
En Liam als lichtpuntje vind ik ook heel mooi. Hoe gaat het verder met de opvang, Belana? Ben je er tevreden over en voelt Liam zich er goed bij?
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joshua is op het moment ook vreselijk aan het testen. Hij gilt om alles. Dus mijnheer verkeert hier ook nog weleens in de naughty cornerEn je gewoon uitlachen he met een stalen gezichtje
Moeilijk hoor om je af en toe in te houden en hem niet snel achter het behang te plakken.
O, dat is ook een interessante manier om er naar te kijken. Zo had ik het dus nog niet gezien. Die van mij lacht me ook steevast uit als hij straf krijgt. Ik zit me nu serieus af te vragen of het nu uitlachen is of aan het lachen maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Grijs het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat had Daan ook zo. Totdat ik bedacht dat het geen uitlachen was, maar dat hij het erg vond dat ik boos was... Hij wilde dat ik weer ging lachen, dus ging hij maar lachen... Toen ik me dat realiseerde, werd ik zelf niet meer zo boos als hij begon te lachen.
Misschien is dat bij Joshua ook zo?
ja het is een peuterspeelzaal en vanuit daar kan hij doorstromen naar de echte het zit gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef jessie het volgende:
Dat klinkt als een peuterspeelzaal, voorschool noemen ze het nu ook wel. Maar voglens jou was het al basisschool toch ofzo?
Wat voor soort onderwijs is het?
Fijn dat er nog plek is joh!
Spannend allemaal he.
staat een aantal posts erboven jessiequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef jessie het volgende:
Jolie, hahahhaha ze kijkt gezellig met je mee naar de tv
Babyfeet wat is dan piramideonderwijs? Nog nooit van gehoord eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |