yep, al weet hij tegenwoordig hoe het werkt en kiest hij eieren voor zijn geld en neemt de makkelijkere wegquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
Doet hij dat eigenlijk ook bij traphekjes Knorretje? Of hebben jullie die expres al niet in huis?
huh? is het nu zo'n vertekend beeld of is de laagste stand nog onwijs hoog? Het spijlengedeelte wat ik boven het matrasje uit zie steken tot bovenaan lijkt zo onwijs kort?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sorry voor het lange wachten maar hier is een foto
[afbeelding]
is overgens wel al een wat oudere foto, nu ligt het bedje op de laagste stand, en is de boog weg.
http://www.xs4all.nl/~pinkel/augustus20/vrolijkkoppie.jpg
bedje op laagste stand
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:37 schreef coolbabe het volgende:
(hoofd tegen grond bonken) Zo schattig!
Dat laatste zou natuurlijk best kunnen, maar bij Daan is dat nooit het geval geweest op de peuterspeelplaats. Daan had het daar heel erg naar z'n zin en wilde meestal niet mee als ik hem op kwam halen. Na (regelmatig) uitleggen dat de juffen toch ook echt naar huis gaan en hij dus alleen daar zou blijven als hij niet meeging, ging hij dan toch maar (met tegenzin) met me mee. En thuis vermaakte hij zich dan weer primaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef beefcake het volgende:
Oeh babyfeet wat moet dat inderdaad iets in je breken als je kind dat tegen je zegt. Maar wat bix zegt, het is ws gewoon zijn manier van het verwerken van dit alles. Het is niet niks en over een tijdje zal hij vast blij op je af komen rennen als je hem ophaalt
Ja maar, na flink nadenken vielen hier de puzzelstukjes in elkaar, ze doet het alleen als ze met zichzelf in de knoop zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef babyfeet het volgende:
jeetje moussy das ook niet leuk zeg dan breekt je hart ook
vandaag ging het al beter hij stak zijn vinger al op maar geen hallo mama en hij ging zeker toch wel sneller mee de juffen hadden een afsraak gemaakt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
Tis zo'n leuk kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |