abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32478053
Bij ons is het zo als Joshua eenmaal 3 is dan krijgt hij ook 2 dagdelen per week dat ie naar de preschool mag gaan en dat is gratis

Wat een rottest zeg die gehoor test met die dopjes in je oor. Arme Sas

En Sven en Kylian gaan alweer naar schooltje

Hoe erg ik ook protesteerde tegen het naar een kdv gaan voor Joshua. Toch vind hij het leuk en het doet hem ook wel goed. En zo vind ik het dan zelf ook een hele geruststelling. Tegen de tijd dat Joshua dus 3 word hoeven we gewoon minder te betalen voor het kdv, want de preschool word ook daar gehouden. Joshua is behoorlijk ziek op het moment. Hij is zwaar geirriteerd met zijn snotneusje en koorts
pi_32478645
Sven wil niet eens in ons bed slapen
Toen hij een poosje geleden die pseudokroepaanval had gehad en slecht sliep leek het me wel handig om hem in bed bij ons te hebben maar hij wilde "naar bed, naar bed, sen bed "
Wel vind hij het uiteraard leuk om in ons bed nog even te "spelen" 's morgens.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:33:40 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32479635
Oh Easy ik las net trouwens dat Sven al 97 cm is! wat groot, dat is echt al bijna een meter!
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:43:19 #204
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32489414
Vandaag was de dag dat mijn kleine grote vent voor het eerst naar school mocht.
nettjes zijn rugzakje met broodtrommel en drinken bij
en we gingen
hij was super ongeduldig want we moeten wachten tot de bel ging
en toen ging tie hij wist niet hoe snel hij naar binnen moest
netjes jas uit tas wegleggen
en hij ging puzzelen de juffen zijn heel aardig hij heeft een nederlandse en een marokaanse juf
nog even mee staan praten en toen zeiden we
kyllian we gaan
ja is goed doei !!
dus ik zo krijg ik nog een kus en papa ook nou kon er nog net af

toen we de school uit liepen vond ik het nog niet zo erg maar toen we weg reden had ik het toch ff moeilijk hoor

kwart voor 12 mocht hij naar huis stonden bij het raam en zagen dat hij zijn jas al aan had
de juf zei he daar is papa en mama zwaai maar hij zwaaide en zei doei
hij had echt nog geen zin om naar huis toe te gaan

het is super gegaan
kreeg nog een compliment dat hij zo netjes was met dankjewel en alstublieft
ze vonden hem tegenover de andere kinderen ook heel aardig
en ze hebben buiten gespeelt en de juffen viel het op dat zijn grove moteriek zoals rennen en klimmen niet echt goed was
dat we dat even in de gaten moesten houden
en ik ben bang dat dat grotendeels mijn eigen schuld is omdat ik altijd zeg kijk uit doe voorzichtig enz enz
de raden dus aan om naar de huisarts te gaan voor een verwijzing voor therapie
maar wil het zelf even aankijken voor een weekje nou ziet hij hoe andere kinderen rennen en doen mischien komt die handigheid snel genoeg
ik had het vroeger ook

ook stonden ze met hun mond open dat hij alle letters en cijfers kon benoemen
dus ze vinden hem een pienter ventje
en heel erg lief
morgen hoeft hij niet naar school maar wil wel
donderdag mag hij weer

hij heeft het echt super naar zijn zin gehad
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:49:20 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32489597
Geweldig, Babyfeet dat Kyllian het zo naar zijn zin heeft gehad. Volgens mij heb jij zelf een jaartje geleden ook al wel eens aangegeven dat Kyllian's grove motoriek niet zo goed was. Volgens mij was dat in de tijd dat je die glijbaan voor hem kocht. Fijn dat ze dat ook in de gaten houden. Verder leuk dat ze zo positief waren over Kyllian.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:00:23 #206
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32489945
ja dat is waar ja livelink dat je dat nog weet
ik moest hem inderdaad helpen
maar is het niet zo dat ze met het een beter zijn als met het ander?
kyllian is opzich best slim en weet veel en zijn fijne moteriek is gewoon perfect
pi_32489975
Wat fijn dat hij het zo leuk gehad heeft joh.
Dan laat je hem toch met een geruster gevoel achter!
En wat goed dat ze dat gelijk zagen van die motoriek. (ik zou dat zelf na een 1e dagje nooit gelijk zo medegedeeld hebben maar dat is persoonlijk)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:03:04 #208
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32490020
ja vind ik dus ook maar ja
we wisten het dan al wel maar het word dan toch bevesticht en komt een beetje hard aan

hoe gaat het met janneke en haar praten?
pi_32490228
babyfeet wat leuk dat kyllian het zo naar z'n zin heeft gehad! ik vind 't wel ook erg snel van die juffen om zulke conclusies te trekken over z'n motoriek.

jolie, grapjas!

piet kan niet slapen als ie bij ons in bed ligt. we hebben 't vorige week nog eens geprobeerd, toen was hij ook ziek en werd 's nachts om de haverklap huilend wakker. hij vond 't wel reuze gezellig 'in het grote bed' maar in slaap vallen lukte echt niet. toen ik na een tijdje zei dat ie nu weer naar z'n eigen bedje moest vond ie dat ook wel prima. (jaja easy, weer een overeenkomst met sven. )
pi_32490265
Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is vandaag babyfeet!!!
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Easy ik las net trouwens dat Sven al 97 cm is! wat groot, dat is echt al bijna een meter!
Jah lang he Hij is echt flink in de lengte aan het groeien. (ik was als kind ook altijd lang)
De dingen die we wegleggen waar hij niet aan mag komen krijgen ook een steeds hoger plekje op de kast

En hij is nog zo aan zijn middagslaap gehecht Vandaag was hij bij de oppas en begon al om 11 uur om zijn boterham te vragen. Oppas gaf hem om half 12 en toen zijn brood op was wilde hij al naar boven gaan, naar bed. Alleen had hij zijn melk nog niet op. Dus de oppas zegt: Eerst je melk opdrinken, anders mag je niet naar bed Hij had nog nooit zo snel zijn beker leeg
Het is ook wel een apart joch hoor
pi_32490270
Ja dat eigen taaltje is er weer wat meer. Maar dat kan ook door de spannign van sinterklaas enzo komen. Bij hele sterke emotie is het ook erger. De logopediste legde dat uit als volgt. Net als bv allochtone mensen die wel nederlands spreken, gaan vaak met heftige emties ook weer in hun moederstaal spreken. Zo moet ik dat bij Jans ook zien. Het is al wel een vooruitgang dat ze het grotendeels bij zulke momenten alleen nog is.
Ze zegt ook kruk nu. (krukje voor bij de wc) Als ze moet plassen zegt ze nu kruk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32490284
da's wel heel apart Easy Maar wel handig ook!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 22 november 2005 @ 21:13:51 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32490357
Jolietje

Fijn babyfeet, het is zo heerlijk als ze graag naar 'school' gaan, dat scheelt een hoop stress.

Iris ligt prima bij ons in bed , al 2 avonden en nachten. Zondagavond wilde ze niet slapen en uiteindelijk heb ik haar bij ons in bed genomen en daar sliep ze wel. Gisteravond hetzelfde probleem dus wederom bij ons in bed, zo lag ik er ook lekker vroeg in. We weten dat ze dat alleen wil als er iets mis is maar we wisten alleen nog niet wat. Vanmorgen kreeg ze ineens hoge koorts en wilde helemaal niets meer, alleen "bedje op de bank mama". Dus lekker op de bank ingestopt, appelsappie en de dvd van Dora erbij en toen was ze helemaal tevreden.
Inmiddels ligt ze wel in haar eigen bedje, weet alleen niet of ze dat de hele nacht wel volhoud.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:18:37 #214
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32490509
ah sven nog lekker aan een middagslaapje heerlijk
kyllian was helemaal niet moe van school hij sliep pas om half 9

wel fijn dat hetbeter gaat jessie
nou je dat zo zegt door de spanning van sinterklaas
zit ik ook ff aan kyllian te denken omdat hij op dit moment stottert
en vandaag was het echt heel erg huilen en huilen als het niet lukte
nou had ik met voorlezen dat boek kan hij bijna dromen maar blijft hem leuk vinden
dat als ik eenzin voorlees en stop hij het woord zegt
soms komt hij er niet uit en nu hadden we afgesproken dat we het in delen zeggen

dus zoiets als sin-ter-klaas en ik merk dat hij dat makkelijker vind
dus gaan we het ff zo aanpakken denk dat het bij hem ook is omdat hij alles goed wil doen enzo

iris lekker he in bed liggen bij papa en mama
kyllian wil dat ook zo graag maar dan slaap je echt niet meer
ligt niet stil en wacht net zo lang tot de zon op komt
pi_32490839
babyfeet sneu hoor dat stotteren. ik weet nog dat mij broertje dat ook een tijdje gedaan heeft, ook zo rond z'n 3e. is wel vanzelf weer over gegaan trouwens.

oja ik was vergeten te melden dat Piet vanochtend ook weer eens bij 't CB geweest is: hij is 95cm lang (wat kleiner dan Sven dus ) en weegt 14.9 kg. (volgens mij weegt hij dat al een half jaar ofzo, hij eet de laatste tijd zo slecht dat ie daar niet van kan groeien neem ik aan). maar ze vonden 'm prima op schema (op allerlei gebied), en dat slechte eten schijnt toch echt vooral bij de leeftijd te horen dus maak ik me maar niet te druk om (deed ik al niet maar 't is soms wel vervelend).
pi_32491186
Het schijnt dat heel veel kinderen het rond die eleftijd doen hoor. Vaak is het idnerdaad van voorbijgaande aard. Maar je zou natuurlijk altijd even om informatie kunnen vragen. Misschien is er iets met google te vinden!

Bix, Jans eet ook bijna niks (nou ja koekjes enzo zou ze aan de lopende band kunnen eten, maar die krijgt ze dan niet) Maar die kan het ook wel hebben. Bo had dat rond die tijd ook. En die eet nu weer heel erg goed.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32491190
Is Piet weer hersteld Bix?
95 cm, wat klinkt dat eigenlijk leuk
pi_32491488
hihi het is ook vooral 95cm leuk hoor snoopy! Piet is wel aardig hersteld, al heeft ie nog steeds een naar hoestje. toen ik dat vertelde bood de wijkverpleegkundige van 't CB meteen aan dat de arts er even naar zou luisteren (zo gek nog niet, zo'n CB-controle), en die heeft dat dan ook meteen even gedaan: klonk heel schoon dus niks om ons zorgen over te maken.

offtopic: ik vond 't wel een hele toer om met 2 kids tegelijk op controle te gaan overigens (anna moest ook dus we hadden een dubbele date. ze dachten me daar een plezier mee te doen maar ik wil 't de volgende keer toch liever weer apart. ze hebben zich beiden voorbeeldig gedragen, daar niet van, maar ik vond 't echt een gestress dat ze allebei uit- en aangekleed moesten worden).
pi_32491519
Hahahahahaha Bix ik hoor mezelf terug. Het word echt makkelijker hoor, geloof me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32491602
Het is ook altijd zo vreselijk heet bij het CB. Dus als je dan 2 kinderen uit- en aan hebt gekleed loopt het zweet waarschijnlijk dubbel langs je rug
pi_32491605
jessie, koekjes zou piet inderdaad ook wel de hele dag willen eten. of pepernoten.
pi_32491733
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef bixister het volgende:
jessie, koekjes zou piet inderdaad ook wel de hele dag willen eten. of pepernoten.
Ik zeg maar niks over Sven dan

Post jij de ene week de update over onze jongens, doe ik het de andere
pi_32491837
goed idee!
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:05:23 #224
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32491923
Ik heb ook al eens een dubbele afspraak gehad, het zweet staat je idd op je rug (en niet alleen daar ). Doe ik ook niet meer, zeker met zo'n wegloper als Freek is het een drama.

Over dat eten, hier heeft het niet willen eten ook zo'n half jaar geduurd (maar dan wel drie boterhammen tussen de middag!), inmiddels is het weer in balans . Gewoon uitzingen Bix, het gaat weer over .

Leuk dat Kyllian het zo naar zijn zin had Babyfeet, ik vind het ook gek dat ze meteen iets roepen over zijn motoriek, na zo'n eerste dag. Beetje rare binnenkomer, zeg maar. Dat stotteren zou ik nog lekker even aankijken, probeer er eens een poosje niets van te zeggen, misschien knapt het vanzelf op . Niet lullig bedoeld, maar ik heb de indruk dat je erg veel met Kyllian bezig bent (en da's hartstikke mooi, ik wou dat ik er het geduld voor had!), en misschien is het best goed om op bepaalde dingen gewoon iets minder te letten.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32493442
ik heb de beide kids ook altijd gelijk bij het cb, maar vind het juist jammer dat dat nu de laatste keer niet kon. Zeker met de combi dat het er toch heet is, deden we gewoon alles in slowmotion, eerst de oudste uit de kleren, hup aan het spelen en dan de jongste uit de kleren, precies klaar zijn als we naar binnen mogen, alletwee ff door de screening heen en gewoon op gemakkie aankleden maar weer (was dan wel een uurtje of 21/2 op cb in totaal overigens, maar dat liever dan 1 kind uitkleden, en de rest van de tijd de ander maar vermaken omdat die geen afleiding heeft als in uitkleden, wegen, meten, spanning etc)
pi_32495277
oh jullie kids eten dus ook al zo ontzettend slecht

Ik schommel vaak tussen "niet druk over maken" tot "wanhoop" , soms wil ik het eten wel naar binnen duwen en een andere keer zet ik het zo weer weg
Gelukkig gaat brood en fruit er nog goed in, warm eten krijgt ze amper nog. Ze wil alleen maar spagetti en soep. Dus ik gooi extra pasta in de soep, kruimel er een broodje door en ze lepelt het wel op. Maar dat eet je natuurlijk ook niet 7 dagen in de week. Wat wel goed gaat? Pannenkoeken, koekjes en snoep
Jadey staat ook al sinds haar 2e verjaardag stil in gewicht, maar dat is dan ook niet zo verrassend.

Veel plezier op de psz morgen Sven
pi_32503076
Maandagmorgen:
Ik: Sven, wat gaan we doen vandaag???
Sven: Naar de kindjes mama??
Ik: Nee, Sven, vandaag ga je met papa boodschappen doen

Dinsdagmorgen:
Sven: Naar de kindjes mama??
Ik: Nee, Sven vandaag ga je naar R...... (de oppas)

Gisteravond voor het slapen gaan een gesprekje gehad over dat hij dan morgen echt eindelijk naar de kindjes mocht. Mama gaat je wegbrengen, dan ga jij lekker spelen en dan gaat mama naar huis toe en komt je later weer halen
Sven: jaa, Sven spelen, mama zwaaien, en dan komt mama mij halen!

Vanmorgen:
Sven: Niet naar de kindjes mama, de kindjes zijn er niet meer, die zijn er morgen weer!

Ik dacht O oooooo, dat word wat straks

Wij naar beneden, zijn rugzak lag al op de bank met al wat luiers erin klaar om straks mee te gaan.

Sven: Oooooooooo daar is mijn rugzak Kijk mama, zitten luiers in, staat olifant op de luier, ik ga olifant kussie geven

Ik fruit klaargemaakt en pakje drinken voor in de rugzak. Sven: Neeeeeeeee, mama, mag niet in de rugzak

En toen was het tijd om naar de speelzaal te gaan. Sven jas en schoenen aan en ik pak de rugzak.
Ik: Sven, zal mama de rugzak op je rug doen?
Sven: Neee, mama, rugzak moet thuisblijven

Wij toch op weg (met rugzak ) en we zitten in de auto. ( het regent dus ik doe makkelijk )
De route naar de psz is iets anders dan anders als we boodschappen gaan doen.
Sven: Neeeeee, mama, daarheen, we moeten naar de bakker!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik: nee Sven, we gaan toch naar de kindjes!

stilte

We komen bij de peuterspeelzaal aan:
Sven: ik ga met de kindjes spelen he mama, verven en tekenen en met de auto's spelen!
Ik: (opgelucht) Ja, Sven, wil je nu je rugzak om?
Sven: Jaaaaa!!!!!!!!!!!

We lopen zijn lokaal in,Sven ziet al het speelgoed en de spelende kinderen: Mamaaaa, rugzak af, jas uit!!!!!!!!!

Afijn, jas uit en zfffffffffffft, Sven verdween in de hoek met autootjes

Ik nog even met de leidster praten, komt Sven: Mamaaaaaaaaaaaaa, huissie toe!!! Sven spelen, en dan komt mama strakkies Sven halen ................ oftewel opzouten mama

Ik kreeg nog wel een kus van hem en een snelle zwaai ........... en meneer ging weer spelen

Een uurtje later belde de leidster nog even, het ging allemaal goed, alleen wilde hij niet verven (zijn handen waren vies geworden, dus er verschenen dikke tranen) vandaag gingen ze toevallig schoentjes verven, voor sinterklaas volgende week. Hij vond het wel goed dat een ander kindje zijn schoentje voor hem verfde

Al met al vond hij het dus toch wel een beetje spannend vanmorgen toen het zo dichtbij kwam.
En nu ........... is het alweer bijna tijd om hem te halen

[ Bericht 1% gewijzigd door easy-going op 23-11-2005 12:41:43 ]
pi_32503170
O wat een leuk verhaal met foto's easy going.
En wat herkenbaar met die rugzak. Dan vinden ze het zo mooi dat ze het zonde vinden om hem te gebruiken
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 23 november 2005 @ 11:52:19 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_32503512
ow, easy, wat mooi

Ik moet Liam ook nodig opgeven!
stormy waters...
sailin'
pi_32503808
Wat een geweldig verhaal!

O, en hier slaapt Myrthe 's middags en de eerste helft vd nacht (tot een uur of twee) in haar eigen bed en daarna bij ons. Maar onze beginsituatie was al wel anders natuurlijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 12:09:46 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_32503942
Liam slaapt nooit bij ons, dat wil ik absoluut niet. Hij heeft in de vakantie bij ons geslapen regelmatig, omdat ik niet wilde dat iedereen wakker werd van hem, maar dat hebben we thuis snel weer afgeleerd. Nu is het regelmatig feest 's nachts, maar hij heeft toch echt pech, hij slaapt lekker in zijn eigen bedje Het is wel even wennen dat ie momenteel niet doorslaapt, heeft hij altijd gedaan namelijk en sinds een tijdje gaat dat niet zo goed meer, maar dan denk ik dus idd: het is een fase...
stormy waters...
sailin'
pi_32504326
mooi verslag easy!

piet heeft een verhaaltje over het naar 'school'(kdv) gaan, dat hij graag regelmatig verteld krijgt. het gaat ongeveer zo: "op een dag moest Piet naar school. maar Piet wilde niet naar school, hij vond school NIET LEUK. maar het moest toch. hij ging aankleden en de tas inpakken, de giraf (knuffel) mocht ook mee. toen gingen ze met z'n allen in 'onze auto van papa', en onderweg zag Piet een hele grote bus! op school waren een heleboel andere kindjes en heel mooi speelgoed. hey, Piet vond het WEL LEUK op school! Piet ging er spelen, en eten en slapen. en wie kwamen daar door de deur? Papa en Mama! ze kwamen Piet weer ophalen. Toen ging Piet weer naar huis. En hij vroeg: Papa, wanneer mag ik weer naar school??"
pi_32505267
leuk verhaal van Sven easy

Hier een jochie dat zijn bed niet meer in durft...

Hij is er van de week keertje uitgevallen en vanmorgen ook, en nu ik hem in zijn bedje wilde brengen voor het middagslaapje, verzette Thijs zich hevig om maar niet in het bedje te hoeven.
Ik hem hem er wel rustig ingekregen na aantal minuten, even snel hond uitgelaten
kom ik terug hoor ik boven Thijs hard huilen en helemaal overstuur...

Campingbedje staat hier nu net niet helaas., anders kon ik dat bedje nog eens proberen.

Ga Thijs wel zo even bij me pakken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 23 november 2005 @ 13:12:56 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_32505411
och gossie, arme Thijs!
stormy waters...
sailin'
pi_32506009
Grappig, Joshua eet ook best redelijk veel brood. Maar avondeten kun je ook af en toe wel naar binnen kijken. Fruit was hij helemaal allergisch voor ineens Ik wist niet dat het een fase was die veel kindjes kregen. Maar zo te lezen heeft iedereen er hier last van.

Leuk verhaal Easy met die foto's erbij

En Kylian had het ook naar zijn zin las ik
  woensdag 23 november 2005 @ 14:07:05 #236
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32506815
Gooi je eindelijk het probleem open en wat gebeurt er dan, dan heeft ze blijkbaar Fok gelezen en gedacht weet je wat ik slaap vannacht is lekker door

Het in bed nemen wordt hier voor de rest ook niet gebruikt maar ja mijn keus van deze week hield wel op in die zin. Zo paniekerig en overstuur als ze was bestond er voor mij gewoon geen twijfel slaap maar lekker een nachtje tussen ons in.

Jolie wat ben jij leuk

Babyfeet wat super zeg dat het voor Kyllian goed is gegaan , wel een beetje rauwe opmerking maar ja wanneer zouden ze het dan moeten zeggen. Het is voor mij een teken dat ze Kyllian goed bestudeerd hebben.

Wat worden die fok-mannekes toch groot, al bijna een meter

Hier gaan we morgen weer voor een CB-bezoek ben altijd zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is

Die Sven met zijn kindjes

Waarom slaapt Myrthe de tweede helft van de nacht tussen jullie in ?

Ach gossieThijs
pi_32506970
Rottdog, omdat ze eerst de hele nacht tussen ons in sliep, ik heb er geen problemen mee dus. Ze is nu aan 't wennen om in een eigen bed te slapen, gaat prima alleen kan ik niet slapen zo. We verwachten dat dat wakker worden om 2 uur vanzelf weer later gaat worden, tenslotte sliep ze eerst ook door (alleen bij fases niet).
  woensdag 23 november 2005 @ 14:35:36 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32507668
Aahh op die manier van het begin wist ik het wel maar zat echt even van waarom midden in de nacht. Heb hem nu door
  woensdag 23 november 2005 @ 14:37:15 #239
37150 livelink
pi_32507716
Leuk verslag van Sven en fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad.

Ik heb ook genoten van het verhaaltje voor Piet. Ik kan het me zo helemaal voorstellen met die nadruk op NIET LEUK en vervolgens toch WEL LEUK. Katja wil op die manier ook belangrijke mijlpalen in haar leven steeds opnieuw horen en beleven.

Arme Thijs, bang voor zijn bedje. Hoe kwam het dat hij eruit viel? Is hij nu al zo bijdehand om er overheen te klimmen

Wij hebben hier een twee-sporenbeleid met in bed liggen. Katja mag als ze wakker wordt altijd bij ons in bed kruipen en Job willen we er onder geen beding in hebben. Gelukkig ziet Job het oneerlijke van de situatie nog niet. Hij kan echt niet stilliggen en als hij bij je ligt weet je zeker dat je geen oog dicht doet en hij uiteindelijk ook niet. In zijn eigen bed slaapt hij echt het beste.
pi_32507769
Het is zielig Meneertje werd steeds chagreiniger, omdat hij gewoon erg moe was.
dus toch maar weer even geprobeerd terug in zijn bedje te leggen...
Dat was weer drama...

Om het leed maar te verzachten heb ik het matrasje ermaar uitgehaald en op de grond gelegd...
En nu is het boven stil, daarnet even voorzichtig gekeken en hij slaapt.
hopelijk geen problemen vanavond
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_32507875
Nee, hij staat graag in zijn bedje beetje om zich heen te kijken, en ik denk dat hij wat te ver voorover geleund heeft waardoor hij over zijn bedje viel...
pi_32507976
Bar&Mar, arme Thijs! hoe kan dat inderdaad, klom hij er zelf uit? of heeft hij al een 'groot' bed? [edit] o vraag al beantwoord hierboven zie ik [/edit]. slim opgelost!

haha livelink, grappig dat tweesporenbeleid. hier ook een wat ongelijke behandeling, althans ik denk dat dat vooral voor Piet zo lijkt: Anna ligt vanaf 5.30 à 6.00u bij mij in bed omdat ze dan meestal 'komt' voor haar ochtendvoeding. daarna slapen we meestal lekker nog even samen verder. dus als Piet wakker wordt en hij komt naar onze kamer, ziet hij daar zo goed als altijd Anna liggen. hij weet volgens mij niet beter of Anna slaapt bij ons. (ze gaat 's avonds ook meestal pas na Piet naar bed).
pi_32516910
Hmmm Wat doe je als je kindje ook niet op het matrasje wilt gaan slapen....
  woensdag 23 november 2005 @ 20:33:25 #244
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32517957
beefcake hoe is het met dylan zijn teen?

leuk zeg die foto's daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht he
hij kan wel leuk spelen die sven
pi_32519036
Sven en Kyllian wat zijn jullie stoer zeg! De eerste dag op school zo goed doorkomen

Thijs hoe kan je nu uit je bedje vallen? Staat de bodem wel op de laagste stand? Ik denk dat Thijs toch echt zijn bed in zal moeten, anders wordt het alleen maar erger. Maar dan moet hij er eerst niet meer uit kunnen vallen natuurlijk

Met Dylans teen gaat het goed, de nagel is eraf Ik heb het maar wel zelf gedaan, omdat ik telkens vergat de ha te bellen (inloopspreekuur is afgeschaft ). De nagel zat nog maar aan een klein velletje, dus Dylan voelde er niet veel van en het bloedde ook niet. Nu ziet het er wel raar en een beetje vies uit, zo zonder nagel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_32519119
bodem staat al een hele tijd op de laagste stand....
Wat we al denken, hij staat graag in zijn bedje en dan wibelt hij tegen het bedje aan en wij denken nog steeds dat hij iets te enthousiast is geweest en daardoor over het randje is gevallen.
Iets anders hebben we nog niet gevonden.

fijn dat het nageltje eraf is, nu snel een andere nagel laten groeien en je ziet er niets meer van
  woensdag 23 november 2005 @ 21:11:21 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32519284
Maar serieus, Bar, wat voor bedje heb je dan?
Dat kan toch gewoon niet bij een normaal bedje van normale hoogte op laagste stand?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 november 2005 @ 21:14:14 #248
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32519392
ja dat vraag ik me dus ook af met wiebelen kan je niet zomaar uit bed vallen..

beefcake held fijn dat het niet pijn heeft gedaan bij dylan
hopelijk geneest het snel
  woensdag 23 november 2005 @ 21:16:42 #249
37150 livelink
pi_32519466
Als Thijs zich in zijn enthousiasme helemaal naar voren heeft gegooid met enige kracht kan het wel, hoor. Job heeft dat ook één keer voor elkaar gekregen. Hij had te veel vaart om zichzelf te stoppen en duikelde precies over de rand heen. Maar wel ontzettend zielig dat hij nu zo bang is voor zijn bedje.
  woensdag 23 november 2005 @ 21:19:22 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32519559
Maar livelink, een kindje komt toch alleen met hoofdje en schouders boven bed uit? Ongeveer?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')