quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Eh. Ik kijk net een oude aflevering terug van Beter van niet (van de RVU, met Erik van Muiswinkel)... en wie zit daar in de schoolbanken? John![]()
Hij zat toch ook al in een reclame ??
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef fayle het volgende:
Deze aflevering was veel beter dan de vorige week - toen werd ik echt gallisch van dat gehuil, maar omdat hier meteen Emma en Meredith tegen elkaar opgezet werden op zijn oud-Robinsons, sneaky stoken, was de toon anders.
Ja wel veel familie en dat hoeft voor mij ook helemaal niet, maar aan de andere kant, dat kandidaten dan juist gek worden als ze niet mogen praten, is wel weer een typisch gemeen robinson truukje, waar ik wel van houd.
Omdat Meredith Esther heeft helpen wegpesten, moest ze eruit, dus dat is fair.
Fleur is gewoon stoer. Marnix is veel ontzien omdat hij telkens op dat eiland zat, máár hij heeft wel net als Esther twee weken op dat rotsblok overleefd, en hij is heel fair, dus ok als eindkandidaat. En ik vind dat Emma weinig heeft hoeven socializen; ik vraag me af telkens hoe geniepig zij geweest was als ze met buddies Wim en Meredith op Esther's eiland gezeten had - dat vertrouw ik niet. Daarentegen is ze wel de eerste vrouw in Robinson die haar eigen vuur kan maken en vis kan vangen. De finale proeven zijn altijd een probleem voor de dames omdat ze in dat proevenparcours aan het einde meestal ook vuur moeten maken, en dat kan ze. Is wel Robinsonwaardig daarom.
Ik vind het wel intriguing dat de laatste vijf allemaal zo dol op elkaar waren.
Als ik het vrouweneiland van een aantal jaar geleden herinner, dan doen deze dames het samen meesterlijk soepel
Omdat? Ze als een Tokkie praat? Ze een strak kontje heeft (nu nog, over een paar jaartjes ziet ze er uit als mamma)? Ze misschien wel 1 hele vis gevangen heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef fayle het volgende:
Fleur is gewoon stoer.
Wie nog wel....iedereen verzwakt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Emma mag dan wel lekker zijnecht heel veel meer toegevoegde waarde heeft ze niet
![]()
Precies. Hopelijk heeft Marnix er ook geen moment aan gedacht om het eventueel wel te doen. Laat het spel maar gespeeld worden. Hoop alleen niet dat Marnix als eerste van die balk dondert.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel vaag trouwens dat aan het einde van de aflevering Emma er blind vanuit ging dat Marnix, Meredith wel had gered met zijn stemmen![]()
Zij dacht zeker dat het nog steeds Belgen tegen Nederlanders was; ze had niet begrepen dat de gezamenlijke afkeer voor Carl er één groep van had gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel vaag trouwens dat aan het einde van de aflevering Emma er blind vanuit ging dat Marnix, Meredith wel had gered met zijn stemmen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
Waar slaat die TT op? Alle vier de kandidaten zijn toch gelijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:17 ]
Je hebt gelijk. Ze staan vreemd genoeg ook niet op de Belgische site in het rijtje. Maar heb ze toegevoegd, bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 15:54 schreef Cartman_the_best het volgende:
De foto's van Tom en Margriet zijn vergeten in de openingspost![]()
Een domme hypocriete kut, Mama mama dat is hetquote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben verliefd op Meredith geworden
Toch best een leuk meisje! En dat accent
Dat accent!!!?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben verliefd op Meredith geworden
Toch best een leuk meisje! En dat accent
Volgens mij spreekt Meredith wat ze in Vlaanderen 'tussentaal' noemen: een mengvorm tussen standaardtaal en dialect. Ze noemen het ook wel verkavelingsvlaams of soapvlaams.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat accent!!!?
Als ik me ergens aan heb geergerd, dan was het dat accent... die taal die zei praatte was met 100% zekerheid geen Vlaams maar een of andere vaag middeleeuws accent. Echt als het niet ondertitelt was dacht ik dat Meredith uit een of ander afgelegen nog niet ontdekt land kwam.
Ze was trouwens wel leuk, en heb echt respect dat ze het zo lang heeft volgehouden aangezien ze toch nog maar 18 was.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Ben je nou gewoon zwaar aan het spoileren of mis ik ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:31 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Kijk nu word het me al meteen een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt Meredith wat ze in Vlaanderen 'tussentaal' noemen: een mengvorm tussen standaardtaal en dialect. Ze noemen het ook wel verkavelingsvlaams of soapvlaams.
Mooi interviewquote:Op donderdag 17 november 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
In de Carp van deze week staat een interview met Esther.
Je kunt het hier vinden!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:* geeft ID een rotschop vanwege spoiler....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Tom_Tom- op 17-11-2005 13:46:40 ]
dank uquote:Op donderdag 17 november 2005 08:26 schreef Liejannuh het volgende:
In de Carp van deze week staat een interview met Esther.
Je kunt het hier vinden!
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom is dit nu weer een spoiler?? Volgen jullie het spel wel? Emma en Marnix staan in de finale, dat heb je zelf ook kunnen horen. Dat hebben ze bereikt afgelopen uitzending. Er zijn maar drie finaleplaatsen, dus het gaat tussen Marleen en Fleur voor die laatste plaats. Nix geen spoiler; staat ook op de officiële ER site van de Vlaamse TV.
Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren..
In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.
Vervolgens staat in deze post hoe het waarschijnlijk zal gaan.
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar er werd maandag wel gezegd dat Marnix en Emma dus al zeker in de finale staan.. Dus dat zouden dan allebei de finaleplaatsen al zijn, en zitten Fleur en Marleen daar nog voor spek en bonen. Dan vind ik zijn uitleg ook wel kunnen.
Ah okquote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
Ik heb het idd niet gevolgd de laatste jaren, je hebt gelijk, mijn excuses. Maar het is dus erg verwarrend. Van de 4 finalisten gaan er 3 naar de finalequote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet goed gevolgd heeft de laatste jaren..
In de finale komen altijd 4 mensen, dit jaar dus Marnix, Marleen, Fleur en Emma.
Via 2 of 3 proeven worden hieruit de 2 echte finalisten bepaald, dus de 2 mensen op wie gestemd kan worden.
Vervolgens staat in deze post hoe het waarschijnlijk zal gaan.
precies zo is het....quote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
Met de finale werd bedoeld de laatste 4. Marleen en Fleur zaten er op dat moment officieel nog niet in, omdat de eilandraad nog moest komen. Emma en Marnix konden daar niet weggestemd worden door hun immuniteit.
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wie struikelt daar in de ER-promo?!??!?!???!
Gaat er iemand een ander in zijn/haar val meesleuren?
de winnaar hoort bij de laatste twee, dus iemand meetrekken lijkt me vrij onvergeeflijkquote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat boeit toch niet zo? Degene die als eerste valt is af... dus ja als je dan iemand meeneemt maakt niet meer uit lijkt me dan? Of is er nog een prijs voor de winnaar?
Fijn dat je dat zegt, ik heb het namelijk nog niet gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
How annoying dat je dat al te zien krijgt
Nee, hij lazert er niet af, hij verliest (tijdelijk) zijn evenwicht. Ze laten heus niet zien wie er al afvalt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef fayle het volgende:
bij de voorstukjes zie je de hele tijd marnix van de balk aflazeren en fleur meenemen in zijn val!
How annoying dat je dat al te zien krijgt
Dat andere is Studio Sport?quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
We zijn er weer bij het op één na leukste programma op de Nederlandse tv.
ben maar gewoon tegen die jankerdquote:Op maandag 21 november 2005 20:43 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet zijn
Holland Sportquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
hehe daar gaat die jankerd, laat marnix die stemmen maar winnen dan
Olivier won hem in 2002quote:Op maandag 21 november 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
Marnix
De eerste man die een evenwichtsproef wint.
ja vind je het gek als je met een verzameling huilebalken op een eiland zit opgeslotenquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef babette21 het volgende:
Ernst Paul begint trouwens een grijze postduif te worden
misschien zijn het wel dit keer positieve stemmen en dan zetten Marnix & Emma ze denk ik niet inquote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap alleen niet waar die stemmen nog voor dienen![]()
en zonder Roos, als steun en toeverlaatquote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
ja vind je het gek als je met een verzameling huilebalken op een eiland zit opgesloten
ow... 2 finalisten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Fruija het volgende:
om de laatste twee finalisten te bepalen
Of misschien kunnen ze een ex-expeditielid iemand er weer in stemmen?quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien zijn het wel dit keer positieve stemmen en dan zetten Marnix & Emma ze denk ik niet in
oh kut ja, dat jankwijf heeft ook nog stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
misschien zijn het wel dit keer positieve stemmen en dan zetten Marnix & Emma ze denk ik niet in
Estherquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
Of misschien kunnen ze een ex-expeditielid iemand er weer in stemmen?
ach nou ja Marleen heeft ook geen moer uitgevoerd daarquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef caradoc het volgende:
Marleen valt af, emma en marnix nu zeker, hebben beide veel stemmen.
Carlquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of misschien kunnen ze een ex-expeditielid iemand er weer in stemmen?
en ze hield ook nog 's d'r kop bij Esther-gate....quote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef Wup het volgende:
ach nou ja Marleen heeft ook geen moer uitgevoerd daar
ze zat op het andere eilandquote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ze hield ook nog 's d'r kop bij Esther-gate....
Marnix is de gedoodverfde winnaar
gaat toch nergens over ditquote:Op maandag 21 november 2005 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marnix mag nu 8 keer op zich stemmen
Verget niet het blijft ewen Belgquote:Op maandag 21 november 2005 21:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Alle stemmen op jezelf uiteraard, anders ben je wel heel dom
Tuurlijk, ze laten geen kans lopen om geld te verdienenquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef josja het volgende:
Oh bah krijgen we weer een sms finale?
slaat ook weer nergens opquote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig nog een proef.
de voormalig patiënt die alles won en ook nog eens stoer & sociaal is...quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat Marinix zijn stemmen een beetje heeft verdeeld. Als 'ie alles voor zichzelf houdt, kan hem dat nog SMSjes kosten.![]()
welke finale? dit is toch de finale? hier wordt toch bepaald wie de robinson wordt? (natuurlijk pas in de studio )quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
zo te zien heeft iedereen op Marnix gestemd behalve Douwe
en Emma uiteraard op zichzelf
horrorscenario: als Marnix straks afvalt staan die twee mutsen straks in de finale!
ik zweer het je: dan kijk ik nóóit meer
rosé om de pijn te verzachten??quote:Op maandag 21 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
slaat ook weer nergens op
Er is verteld dat de afvaller afviel. Marnix' beloning was alleen een kokertje met twee extra stemmen. Alsof hij die nog nodig had.quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef --Globe-- het volgende:
Toen Marnix de evenwichtsproef won, was hij toen niet al verzekerd van een finaleplaats?
ik heb wel spijt dat ik deze ER toch maar heb uitgezetenquote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
rosé om de pijn te verzachten??
Hebben ze goed naar 24 gekeken.quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.![]()
hmz...quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.![]()
zwaai maar flink naar estherquote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert en Johnny ( en wie weet nog meer ) op de chat zijn te vinden?
Ik kan het enthousiasme niet opbrengen me daarin te mengen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert , Nicole , Johnny en wie weet nog meer op de chat zijn te vinden?
quote:
Jawel, erger bestaat.quote:Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Jullie hebben TI zeker niet gevolgd.![]()
ben halverwege afgehaakt, dat was echt té nietszeggendquote:Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Jullie hebben TI zeker niet gevolgd.![]()
Ik zie je chat-verslagje weer met spanning tegemoet.quote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert , Nicole , Johnny en wie weet nog meer op de chat zijn te vinden?
Hmmmja ....quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie je chat-verslagje weer met spanning tegemoet.
Dat is inderdaad nog makkelijker om je geld te verspillen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 05:53 schreef partijman het volgende:
kunnen we niet ester ostuum een aplaus geven door massaal ester te sms'n naar het telefoonnummer van talpa
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef BVO het volgende:
Super caradoc!
* BVO heeftFleur
toegevoegd.
.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker weten, grote klasse Caradoc!
Ik lees ze ook met plezier. Dankjewelquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef caradoc het volgende:
Het lijkt wel alsof men meer wacht op het "chatverslag" dan op de aflevering zelf![]()
Haha, nooit over nagedacht maar dat is wel erg ironisch jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
ironisch om te lezen dat ze last hebben van haaruitval terwijl het programma werd gesponsord door een shampoo merk
Duh. Wie gaat er nu smsen dan. Ik vind veel programma's leuk, maar doe nooit aan smsen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef OldSchoolFool het volgende:
ER...saaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Maja dat kon je al aan zien komen toen Carl eruit ging. Zoals altijd: de kruipers, grijze muizen en inlikkers blijven over.
En nu kunnen we fijn gaan SMSen. DACHT T NIET.
heb je nog met haar gechat danquote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Nuna het volgende:
Hmm, heb Fleur ook maar toegevoegdIk vond het ook al zo raar wie ''Kut Balk'' als naam had
Nee, want:quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef reconnect het volgende:
[..]
heb je nog met haar gechat dan![]()
quote:“Je moet er wel wat voor doen, mijn naam opzoeken” zegt Fleur. Je moet Fleur niet storen als ze op afwezig staat, want anders wordt haar baas boos. “Stalkers kunnen ook wel gewoon wegblijven, want die blok ik gewoon.” zegt ze nog.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Nuna het volgende:
Hmm, heb Fleur ook maar toegevoegdIk vond het ook al zo raar wie ''Kut Balk'' als naam had
quote:Dag 32
De dag van de eilandraad. Ik weet dat ik minstens drie stemmen tegen heb, maar weet niet dat Carl en Maxime niet mogen stemmen en het bleef dus bij die drie. Als ik met Douwe en Fleur was meegegaan, dan had ik nog drie dagen langer mogen blijven. Ik hield de eer aan mezelf, stemde blanco en verliet het spel met een goed gevoel. Ik had niet samengeheuld, veel spellen gewonnen en heb niets meer te maken met die achterbakse achterblijvers. Ik ging naar Rawa, een eiland met een luxe resort erop. Dat was voor mij een paradijs. Ik schrok erg van mijn lichaam, want ik was 17 kilo afgevallen. Wat was ik plat...
Aankomst op Rawa
De eerste indruk die ik kreeg toen ik, samen met Meintje de kandidatenbegeleidster, het resort betrad was overweldigend. Zóveel luxe als je net van zo’n eilandje afkomt, niet normaal wat er door je heen gaat. Ik was zelfs onder de indruk van de verlichting, heel stom was dat. Toen zag ik het buffet, dat was zo uitgebreid, ik heb me helemaal suf gegeten. Nadat Meintje mij mijn kamer had laten zien, was ik weer onder de indruk van het zien van een toilet, een douche en - geloof het of niet - zelfs wc-papier gaf een supergevoel. Wat kun je simpele dingen toch gaan waarderen als je ze lang niet hebt gebruikt. Ik ging als eerste op de veranda met Helmy bellen en vertelde haar dat ik eruit was gestemd, maar er geen moeite mee had. Ook kon ik al veel vertellen van het spel en kon ik haar bellen wanneer ik wilde, dat gevoel van vrijheid was mij alles waard.
Dag 1 op Rawa
Ik kon de eerste nacht niet slapen van opwinding en teveel eten, dus ben toen maar opgestaan om me te gaan scheren en nog een keer uitgebreid te douchen. Ik stond de volgende ochtend om kwart voor acht bij het restaurant voor het ontbijt, maar het ging pas om acht uur open. Ik wist de tijden uit mijn hoofd. Nadat ik weer ongelofelijk veel had gegeten, ging ik de rest van de dag lekker relaxen op een strandstoel. Wat was dat een leuke ervaring zeg
Dag 2 op Rawa
Ik mocht naar Mersing, een klein vissersplaatsje waar Maxime de brieven had geschreven. Na zijn verhalen was ik erg benieuwd. Met de boot naar het vaste land en na twintig minuten varen kwam ik in een drukte, het leek alsof ik een jaar weg geweest was, in plaats van vierenhalve week. Dat eilandgevoel heeft toch wat met me gedaan. Ik keek heel stom mijn ogen uit naar al die mensen, auto’s en brommers. Wat geld gewisseld en héél veel chocolade gekocht, dat was echt te gek. Ik leek wel een klein kind. Terug op Rawa met Meintje gepraat over het spel en over wie eruit ging. Ik was er van overtuigd dat Carl bij mij zou komen de volgende dag.
Dag 3 op Rawa
Een rustige, luie dag met veel bellen naar Nederland en een klein uitstapje om een Maleisische telefoonkaart te kopen, om goedkoper te bellen. Heel veel gepraat met Meintje, die mij ontzettend goed begreep en opving. Ik moest me ‘s middags verstoppen in mijn kamer (wat ik niet deed), omdat er twee winnaars van een spel zouden komen. Na stiekem te hebben gekeken zag ik dat het Maxime en Fleur waren, die er erg ontspannen uitzagen. Ze hadden mij niet gezien en ik ging nadat zij in hun kamer aangekomen waren weer lekker eten in het restaurant.
Dag 4 op Rawa
De dag van de eliminatie, ik was erg benieuwd. Ik had al goeie vrienden met vooral de kok en het andere personeel van het resort gemaakt, omdat ik natuurlijk veel moest eten. Meintje moest vroeg weg en wij dachten allebei dat het Carl zou worden. Ik zat ‘s avonds alleen te eten en zag Meintje binnenkomen met iemand. Ik dacht nog dat Carl heel erg veranderd was, ik had hem immers al even niet meer gezien. Toen zag ik ineens dat het Maxime was. Hij was er helemaal stuk van en zei dat hij vergiftigd was door Douwe, die hem eruit gestemd had. Hij ging met Meintje eten en heeft er met haar veel over gepraat, ik hield me een beetje afzijdig.
Dag 5 op Rawa
Met Maxime vroeg ontbeten en veel gepraat. Ik had al veel respect voor hem, maar dit werd steeds meer. Hij had er al bijna vrede mee. Er waren ook andere Hollanders in het resort en daar trok ik wel mee op. Verder veel eten, lekker lezen en niets doen, maar nu in luxe.
Dag 6 op Rawa
Niet veel gedaan, hoofdzakelijk eten, eten en nog eens eten. Ik kwam al aardig bij door de gezonde vis, rijst en patat.
Dag 7 op Rawa
Het was de dag van de eliminatieproef en de eilandraad. We hadden op Rawa geen idee hoe het er op de andere eilanden aan toeging. Ik wist van Goal, dat zag je vlakbij liggen en Mensirip was ook niet zover bij ons vandaan, je kon het bijna zwemmen. Meintje ging de volgende afvaller halen, maar ik was totaal niet geïnteresseerd wie dat was en was nu echt klaar met het spel. Het werd dus Douwe, die maar één nachtje bleef en het uit heeft gepraat met Maxime. Daarna verdweenn hij met zijn vriendin naar Mersing en later naar Tioman, waar hij een week heeft gezeten.
Dag 8 op Rawa
Ik had van Helmy gehoord dat zij stiekem naar me toe zou komen. Ze had samen met Lindy een reis naar Singapore geboekt en was met de taxi naar Mersing gekomen. Ik belde elk half uur of het al opschoot en werd gek van verlangen. Ik miste ze verschrikkelijk. Helmy was ‘s avonds veilig aangekomen en zou de volgende ochtend op Rawa komen als verassing. Ik kon bijna niet slapen van ongeduld.
Dag 9 op Rawa
‘s Ochtend met Maxime gegeten, hij wist dat Helmy en Lindy zouden komen en vond het heel leuk voor ons. Toen begon het wachten. Ze kwam uiteindelijk om half negen met de taxiboot en het was een geweldig, onbeschrijfelijk en romantisch moment om na zo’n intense tijd je gezin weer compleet te hebben. Na het inchecken kon het relaxen beginnen.
Dag 10 op Rawa
Carl was er uitgestemd en kwam op het eiland helemaal nog in zijn eilandrol: heel veel heen en weer lopen en erg gestrest. Ik bleef uit zijn buurt en hij praatte veel met Meintje en Maxime.
Dag 11 op Rawa
Ik zat met Helmy en Lindy op het strand voor ons huisje toen Carl kwam aanlopen. Hij was veel rustiger en had duidelijk veel gegeten, wat hem goed deed. Toen we elkaar tegenkwamen omarmde Carl mij heel emotioneel en zei dat hij er spijt van had. Hij vroeg of we opnieuw konden beginnen, het was tenslotte maar een spel. Ik ben dat helemaal met hem eens: een spel moet je spelen en daarna kun je niet boos blijven, want dat werkt niet. Als ik vroeger een bokswedstrijd had sloeg ik zo hard mogelijk, maar was daarna toch echt nog wel bevriend met de tegenstander. Ik heb een heel goed contact met Carl opgebouwd en hij voelde zich best wel lullig.
Dag 12, 13 en 14 op Rawa
Heb een heerlijk ontspannen tijd met mijn gezin gehad en met Maxime, Carl en Meintje.
Dag 15 op Rawa
Weer een afvaller die aankomt op Rawa: Meredith krijgt een zwarte stem en voegt zich bij ons. De familie van de kandidaten vertrekt weer en Douwe komt gelukkig weer bij ons. Meredith vertelt wat er allemaal gebeurd is en wat zij heeft meegemaakt met haar moeder en met de andere kandidaten. Het wordt steeds gezelliger en iedereen heeft elkaar vergeven voor het spelen van het spelletje. We feesten erop los en hebben veel plezier.
http://www.talpa.tv/web/show?id=109392&dbid=2389&typeofpage=51230&week=14-11-2005&dagboekWeek=14-11-2005
Ik reken er niet teveel op eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef caradoc het volgende:
De finale van E.R. moet beter zijn dan die van T.I.
Heb je nog nooit eeder ER-finales gezien?quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef caradoc het volgende:
Nou, bij talpa hebben ze geen belspelletjes zoals bij SBS6 en Net5 ... dus wie weet.
Gaat ongeveer hetzelfde hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef caradoc het volgende:
Nee, nog nooit
Kijk, ze moeten wel bellen en ze hebben tussenstanden, maar de hele aanpak als bij Terra was gewoon dramatisch. Die kan bij E.R. denk ik toch echt wel beter zijn, aangezien het programma ook een verleden heeft en al beter ontwikkeld is.
Die beldoos was bijna mijn hospita geweestquote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
je naïeviteit is haast schattig caradoc
ga maar uit van evenzoveel irritaties, of mogelijk meer [ze presteren het elk jaar weer]
die beldoos krijgt meer zendtijd dat EP en [s]Roos[s] Lotte bij elkaar
no shit?!quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Die beldoos was bijna mijn hospita geweest![]()
Geen idee hoe ze heet. Ik ken haar viavia, als "zij doet de beldingen bij ER"... Alleen het ging op het laatste moment niet door.quote:
quote:Is Emma de nieuwe Robinson?
Het leven van Expeditie Robinson-kandidate Emma ging sinds de samensmelting op rolletjes. Dankzij goede prestaties in een proef, komt zij terecht op het winnaarseiland, waar zij lange tijd verblijft. De tegenstanders komen en gaan, maar Emma blijft gewoon waar ze zit. Ze krijgt zelfs de mogelijkheid om even bij te kletsen met haar zus, die speciaal voor haar ingevlogen is. Als zij uiteindelijk toch terug moet naar het eiland Mensirip, moet ze helaas meteen afscheid nemen van haar maatje Meredith, die een proef verloor.
Uiteindelijk zijn Marnix, Fleur en Marleen haar tegenstanders in de laatste eliminatieproef. Emma slaagt erin om te overleven en mag naar de laatste eilandraad, waar alle afgevallen kandidaten en medefinalisten Marnix en Marleen haar opwachten. De afvallers stemmen voor hun favoriete Robinson, maar of Emma gewonnen heeft, hoort ze pas in de live-uitzending van maandagavond. Verder kun je dan kijken naar een terugblik op de serie, met hoogtepunten als de kruisiging, het conflict tussen Esther, John en Carl en de exit van Maxime.
Expeditie Robinson 2005: Finale, Talpa, 21:00 uur
Bron: www.tvgids.nl
Grouphugquote:Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
ben er helemaal klaar voor: sms "Esther" naar 1010 of sms "Chico" naar 1010
eigenlijk helemaal niet erg, dat belspelelement.....
maar misschien is het toch handig om onszelf ietswat te verdoven voor vanavond....
* Babette bestelt 12 dozen rosé en deelt leuke pilletjes uit......
nog iemand in voor een grouphug...?!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
sms "Chico" naar 1010.....
kloptquote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
gaan ze nou eerst een half uur terugblikken??
We gaan pas om 21 uur kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
De terugblik laat ik langs me heen gaan.Mocht er iets te melden zijn lees ik het wel van jullie
de winnaar kreeg 2 extra stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef Quoi het volgende:
even weer om in de sfeer te komen......
Wat was eigenlijk de meerwaarde van op die balk blijven staan nadat Fleur viel? Toen was toch al bekend wie de definitieve 3 finalisten zouden worden?
bovenop de 36 stemmen die hij al hadquote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
de winnaar kreeg 2 extra stemmen
Is mij om het even.quote:
Johnny? met die tattoosquote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Wie was die sukkel ook alweer uit de eerste alfevering. Die zichzelf heelwat vondt, maar meteen met heimwee afviel
sjonniequote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Wie was die sukkel ook alweer uit de eerste alfevering. Die zichzelf heelwat vondt, maar meteen met heimwee afviel
Fantastische vent. Het maakt hem echt allemaal niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |